Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

firmas adresse? i min egen bolig (lejebolig)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 05:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst at man gerne må have sit erhverv i egen bolig, hvis bare det ikke genere naboer...

 

Men er det kun når man ejer, eller også når man bor til leje?

 

Har lige et spørgsmål mere....

Skal mit firmas adresse være min egen adresse, eller må den eks. gerne være hos mine forældre? (bor i privat ejerbolig)

 

Håber i kan hjælpe mig, for jeg er helt ny på dette område, og så starte min egen massage virksomhed, når jeg er færdig uddannet til juni (måske før)

 

Uddannelses- & Kursus Center for massører, wellness, fitness www.krop-kuc.dk

Nu også med Webshop se WEBE.DK

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Jeg bor selv i lejelejlighed og driver erhverv derfra, så det burde ikke være noget problem. Tror forskellen er, hvilken type erhverv det vil være. Hos mig kommer kunder og kontakter ikke rendende og sidder ikke med et større varelager, så fik igennem min boligforening afvide, at det intet problem var. Forhør eventuelt hos din udlejer - nogle vil måske godt acceptere det, andre delvist og tredje slet ikke.

Alternativt kan du placere virksomhedens adresse hos dine forældre, som du også nævner.

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også vælge et virtuelt kontor, hvor du f.eks har adresse modtager post, har nogen til og svare telefonen etc.

Du kan også vælge et kontorfællesskab og her igennem få nye kunder ved at tilbyde dine ydelser til virksomheder der ligger i kontorfællesskabet.

De bedste hilsner

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 13:33