Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besværlige kunder, kender i det?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind,
jeg påbegyndte en opgave helt tilbage i starten af oktober måned, for én (nævner ikke nogle navne)

Jeg lavede en hjemmeside og personen kontakter mig STADIG for at få rettelser og det ene og det andet - gratis vel at mærke.
Og nu forsøger personen at hænge mig op på at de google adwords der er tilknyttet hjemmesiden ikke virker (linket virker vist ikke).
Jeg vidste ikke engang at personen annoncerede på google, og vi har aldrig haft nogen aftale der dækker det.
Kan det virkelig være mit ansvar fordi jeg har lavet en hjemmeside, at personens google adwords ikke fungerer?

Jeg er bare så TRÆT af det... Hvad kan jeg gøre ved det??

og er jeg den eneste der har oplevet sådan noget, eller er jeg bare uheldig?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan jo starte med at oplyse kunden om at det afleverede arbejde er godkendt af kunden i sin tid, og at din timepris er XXX kr+moms.

Hvis han bliver ved med at være træls og besværlig kan du jo vælge at ignorere henvendelserne.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg vil så som kunde sige der er nogen der laver hjemmesider der slet ikke er fair..:-( Jeg betalte kr. 19000.- i september 2009 for 2 hjemmesider, jeg vil sige jeg ringer til han dagligt og sender mail, for de er ikke færdig endnu, og er så dårlige sat op..:-(

Så nogen gange føler jeg som kunde vi har ret til at plage livet af en sælger..:-) Ikke fordi jeg siger du har lavet dårligt arbejde, for jeg er selv sælger og ja nogen kunder er sku...¤#`(/&%¤# bliver så sur..

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl Christian Bandholm:

Ja jeg vil så som kunde sige der er nogen der laver hjemmesider der slet ikke er fair..:-( Jeg betalte kr. 19000.- i september 2009 for 2 hjemmesider, jeg vil sige jeg ringer til han dagligt og sender mail, for de er ikke færdig endnu, og er så dårlige sat op..:-(

Så skulle du måske have ventet med at betale til arbejdet var udført og du var tilfreds med arbejdet. Smile

Når vi får lavet ting hos vores reklamebureau betaler vi aldrig forud... Omvendt har vi så heller aldrig været så utilfredse med arbejdet at vi ikke ville betale Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis han bliver ved med at være træls og besværlig kan du jo vælge at ignorere henvendelserne.??????????????????????????

Med ovenstående bemærkning som du skriver her - må man da kun håbe at kundetilgangen ikke er særlig stor hos jer, får sådan behandler man da ikke en kunde eller gør man???

I den branche jeg kommer fra og har været i siden 1982 og vi taler rengøringsbranchen har jeg da også stødt på sådanne kunder, men hvad hander service egentlig om - jo ser i at få kunden til at blive tilfreds. Så holder man på dem en smule længere - og så behøver man ikke at bruge tid på sådanne indlæg.

/ Jannie

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Så skulle du måske have ventet med at betale til arbejdet var udført og du var tilfreds med arbejdet. Smile

 

Ja men jeg stolede på ham da han fortalte om sine evner, og ikke mindst ærlighed..:-)

Men er der ikke et ord sprog der siger af skade bliver man klog men sjældent rig..:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet blev godkendt, men lige i sidste øjeblik inden hjemmesiden var færdig fik kunden en "fantastisk idé" om at der skulle være et banner med skiftende grafiske elementer (ca. 30 grafiske elementer oveni).

Dvs. EKSTRA arbejde både med opsætning og programmering af banner og en LANG række grafiske elementer som tog ihvertfald 2-3 dages ekstra arbejde at udføre.

Vi havde aftalt et banner med skiftende tekst, men slet ikke af det omfang som ovenstående. Banneret varer ca. 3,5 minut før det er spillet igennem og starter forfra.

Jeg bed det i mig skyndte mig og at lave det færdigt uden ekstra beregning, fordi jeg gad ikke have flere problemer. Dvs. inden kunden fik endnu en "fantastisk idé" om hvordan designet kunne se ud istedet.

Desuden har personen fået hjemmesiden til en MEGET billig pris, og slet ikke i det prisleje som ovenstående. Jeg følte ikke jeg kunne tillade mig at kræve ekstra penge for det, da vi havde aftalt en fast pris, men nu er min tålmodighed ved at være brugt op, nu når personen er begyndt at kontakte mig igen.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannie H:

Hvis han bliver ved med at være træls og besværlig kan du jo vælge at ignorere henvendelserne.??????????????????????????

Med ovenstående bemærkning som du skriver her - må man da kun håbe at kundetilgangen ikke er særlig stor hos jer, får sådan behandler man da ikke en kunde eller gør man???

I den branche jeg kommer fra og har været i siden 1982 og vi taler rengøringsbranchen har jeg da også stødt på sådanne kunder, men hvad hander service egentlig om - jo ser i at få kunden til at blive tilfreds. Så holder man på dem en smule længere - og så behøver man ikke at bruge tid på sådanne indlæg.

/ Jannie

 

Nu skrev jeg sådan set også indlægget for at få svar på om google adwords kan være mit ansvar.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lyder som en klassisk problemstilling om forventningsafstemning. Med forbehold for jeg af gode grunde ikke kender til hele forløbet med kunden vil jeg give en meget nem anbefaling

Du skal hurtigst muligt sammen med kunden få styr på hvilke forventninger I har til samarbejdet. Drop mails og ring til ham eller endnu bedre besøg ham hvis det er praktisk muligt. Din indgangsvinkel til samtalen skal naturligvis være positiv, men dit formål skal være at kunden og dig skal have de samme forventninger til samarbejdet.

Hvis du vil arbejde med denne kunde igen, eller få henvendelser gennem ham er det afgørende I får afgrænset projektet og alignet forventningerne NU!

 

Held og lykke

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære RJM

Den ovenstående bemærkning var vist ikke dig som skrev den - og derfor forstår jeg ikke din kommentar... Big Smile

Men okay herfra

/ Jannie

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)