Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af wordpress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg skal have flyttet min wordpress hjemmeside fra Surftown til et andet sted men hvilke filer skal jeg kopiere for at få alt indholdet med over?

Jeg er teknisk newbee så ved ikke så meget om det. Det andet sted hvor det skal hen har jeg allerede installeret wordpress på (oneclickinstall:-))

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du også have design med? I så fald skal du kopiere dit design under mappen skins. 

Derudover kan du eksportere dit indhold i backend. Det er den nemme måde at gøre det på...

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

OK tak for svaret. Når jeg bruger eksport funktionen i back end tager den så også meta data med over såsom description, page title osv? Hvad med url'en?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Du logger ganske simpelt på via ftp. Der downloader du alle filer i biblioteket med dine wordpress filer og derudover databasen via phpMyAdmin - der logger du bare ind går ind under "Eksport" - markere alle mulige, og trykker på Export to SQL :-)

Du skal typisk hente disse mapper/filer:

wp-admin/
wp-content/
wp-includes/
.htaccess
index.php
license.txt
readme.html
wp-activate.php
wp-app.php
wp-atom.php
wp-blog-header.php
wp-comments-post.php
wp-commentsrss2.php
wp-config.php
wp-config-sample.php
wp-cron.php
wp-feed.php
wp-links-opml.php
wp-load.php
wp-login.php
wp-mail.php
wp-pass.php
wp-rdf.php
wp-register.php
wp-rss.php
wp-rss2.php
wp-settings.php
wp-signup.php
wp-trackback.php
xmlrpc.php 

God fornøjelse :-)

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du læse mere om at lave en backup af sql-databasen her http://codex.wordpress.org/Backing_Up_Your_Database

Det kan måske være en god ide, at få en til at hjælpe dig, som har flyttet en Wordpress før!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Justesen:

Du læse mere om at lave en backup af sql-databasen her http://codex.wordpress.org/Backing_Up_Your_Database

Det kan måske være en god ide, at få en til at hjælpe dig, som har flyttet en Wordpress før!

Alle skal starte et sted :-) Man kan evt bare lade være med at godkende redelegeringen, før man har fået det op på den nye host - og når man går i sort, så er både Amino og adskillige andre fora stadig en nem måde at få det op på :-) Ellers kan man sagtens betale et lille symbolsk beløb, og så få nogle til at flytte den :-) 

Vi tilbyder altid vores kunder, et par gode råd i forbindelsen med flytningen, og i værste fald, går vi faktisk ind og flytter siden for dem :-) 

Wordpress er så simpelt, så mange kan hjælpe :-) 

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt Jannik ;-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)