Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søgemaskineoptimering.nu til salg

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt at sætte min hjemmeside med domænet www.søgemaskineoptimering.nu til salg, da jeg ikke har tiden til dette projekt. 

Hjemmesiden er baseret på Joomla 1.5 med dansk sprogpakke og cms, så den er nem at vedligeholde.

Domænet er registreret og betalt for en periode af 2 år frem til januar 2013, og der medfølger ligeledes 5 måneders hosting hos Dandomain.

Salget inkluderer altså:

Domænet: www.søgemaskineoptimering.nu

5 måneders hosting hos Dandomain.

Alt indhold og grafik på hjemmesiden.

En liste med knap 3000 sider/blogs med automatisk godkendelse af links og kommentarer. (De fleste af disse sider er med PageRank mellem 4 og 9).

Og en håndfuld andre gode domæner.

 

Jeg vil overveje alle bud over 3000 kroner eksklusiv moms, og forbeholder mig retten til at vælge det højeste bud. Betaling skal ske via bankoverførsel eller Paypal.

For nærmere informationer kontakt mig ved at sende en PB, eller skriv dit spørgsmål her i tråden. 

Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne supplere ovenstående tilbud med domænet sogemaskineoptimering.nu (da det er ledigt).

Ligeledes tilbyder jeg en komplet løsning med cms. Du kan frit vælge mellem Drupal, Wordpress og Joomla med danske sprogpakker.

Siden vil blive leveret med masser af sider med mumletekst.

Hvis du ønsker en løsning med lige så meget DC som ovenstående, skal du påregne lidt leveringstid, da søgemaskinerne først skal indeksere siden.

Jeg vil ligeledes overveje alle tilbud over 3000 kr. Betaling under bordet fortrækkes.

(undskyld, jeg kunne ikke lade være, nu der ikke er andre der har svaretSmile)

 

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg vil gerne supplere ovenstående tilbud med domænet sogemaskineoptimering.nu (da det er ledigt).

Ligeledes tilbyder jeg en komplet løsning med cms. Du kan frit vælge mellem Drupal, Wordpress og Joomla med danske sprogpakker.

Siden vil blive leveret med masser af sider med mumletekst.

Hvis du ønsker en løsning med lige så meget DC som ovenstående, skal du påregne lidt leveringstid, da søgemaskinerne først skal indeksere siden.

Jeg vil ligeledes overveje alle tilbud over 3000 kr. Betaling under bordet fortrækkes.

(undskyld, jeg kunne ikke lade være, nu der ikke er andre der har svaretSmile)

 

Du behøver ikke undskylde for dine klovnerier, jeg har ikke noget imod at tråden får lidt ekstra opmærksomhed .

At du så har så dårlig opdragelse at du prøver at sælge en lignende vare i samme tråd, det er ikke din skyld, mest dine forældres :-) 

Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

søgemaskineoptimering.nu:

At du så har så dårlig opdragelse at du prøver at sælge en lignende vare i samme tråd, det er ikke din skyld, mest dine forældres :-) 

Ja, men du må da give mig ret i at det er et bedre produkt jeg kan levere, da søgemaskineoptimering.nu jo ikke kan bruges til email. Hvordan skal køberen af din løsning få sin daglige portion spam.

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

søgemaskineoptimering.nu:

At du så har så dårlig opdragelse at du prøver at sælge en lignende vare i samme tråd, det er ikke din skyld, mest dine forældres :-) 

Ja, men du må da give mig ret i at det er et bedre produkt jeg kan levere, da søgemaskineoptimering.nu jo ikke kan bruges til email. Hvordan skal køberen af din løsning få sin daglige portion spam.

Indtil danskerne begynder at skrive sogemaskineoptimering i stedet for søgemaskineoptimering i Google, er din løsning ikke det store værd. Mht. til email koster et dk domæne under 50 kroner så det er ikke den store sag at få fat i en email.

Men jeg synes du skal oprette en tråd hvor du prøver at sælge din løsning med sogemaskineoptimering.nu, og så kan du også reklamere lidt for dit firma www.sønderupmedia.dk. Det er jo en flot hjemmeside du/i har (hvor mange ansatte er der egentlig i firmaet?), og jeres reference i har lavet i Dupal 7 ser også fin ud. Hvad er Dupal 7 egentlig, er det jeres eget cms?

Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad angår mit firma er der mig på fuldtid og 2 der bliver lønnet efter opgave. Og nej jeg har ikke nogen referencer endnu, men det kommer, jeg startede med at markedføre min hjemmeside i mandags.

Grunden til at jeg skriver som jeg gør er:

Har du overvejet kundeunderlaget til det domæne du vil sælge?

I mine øje er det eneste du prøver at sælge er et domænenavn til overpris til en kundegruppe der ved alt om hvad et domænenavn koster.

Og nu må du rette mig hvis jeg tager fejl. Jeg er begynder hvad seo angår, men den løsning du vil sælge indholder samtlige seo fejl man kan lave.

Du har oprette en bruger kun til formålet, fordi du ikke vil stå ved hvem du er.

Så ja, jeg synes det er skide skægt.

 

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Hvad angår mit firma er der mig på fuldtid og 2 der bliver lønnet efter opgave. Og nej jeg har ikke nogen referencer endnu, men det kommer, jeg startede med at markedføre min hjemmeside i mandags.

Grunden til at jeg skriver som jeg gør er:

Har du overvejet kundeunderlaget til det domæne du vil sælge?

I mine øje er det eneste du prøver at sælge er et domænenavn til overpris til en kundegruppe der ved alt om hvad et domænenavn koster.

Og nu må du rette mig hvis jeg tager fejl. Jeg er begynder hvad seo angår, men den løsning du vil sælge indholder samtlige seo fejl man kan lave.

Du har oprette en bruger kun til formålet, fordi du ikke vil stå ved hvem du er.

Så ja, jeg synes det er skide skægt.

 

Det er da fint du selv er begynder hvad seo angår, men når du nu sælger Google optimerede hjemmesider http://soenderupmedia.dk/content/hjemmeside-total, får man så samme slags hjemmeside som dig? For hvad siger søgemaskinerne egentlig til at der er duplicate content på alle dine sider?

Ang. min egen hjemmeside så er der en del tekst der skal fjernes, men det sker automatisk når der skal sættes ny tekst ind. Eller også gør jeg det selv senere idag. Men du siger du er seo begynder, og alligevel så mener du at jeg laver samtlige seo fejl, så hvilke fejl er det så der er på hjemmesiden?

Jeg har oprettet en bruger til det formål at sælge min hjemmeside, og det bliver jeg nødt til da jeg ikke har en profil herinde. Og jeg synes også det er skægt du giver min tråd ekstra opmærksomhed :-) 

 

Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt der en del duplicate content på min hjemmeside. Så ja, der er noget at arbejde med.

Men det ændre ikke ved, at jeg synes det er forkert at sælge et domænenavn til overpris.

Laver du noget ud af din side, så det du vil sælge er mere end bare domænenavnet, så kan du jo godt forlange noget ekstra.

Men hvis det er mig der er helt gal på den, så husk på:

Dårlig markedsføring er bedre end ingen markedsføringSmile

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg ved godt der en del duplicate content på min hjemmeside. Så ja, der er noget at arbejde med.

Men det ændre ikke ved, at jeg synes det er forkert at sælge et domænenavn til overpris.

Laver du noget ud af din side, så det du vil sælge er mere end bare domænenavnet, så kan du jo godt forlange noget ekstra.

Men hvis det er mig der er helt gal på den, så husk på:

Dårlig markedsføring er bedre end ingen markedsføringSmile

Karsten- nu ved jeg ikke hvor gammel du er eller hvor meget erfaring du har, men der er kun tale om en overpris hvis den vare du har til salg, ikke bliver solgt. 

Jeg synes stadig det er ret dumt/uopdragent at stille spørgsmåltegn ved andres priser, specielt når man ikke har styr på sine egne ting. Og jeg er ikke i tvivl om at du mener dårlig markedsføring er bedre end ingen markedsføring, for det er det du er i gang med nu Smile 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)