Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg den eneste?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

@Gzim

Først og fremmest så siger jeg ikke direkte at folk fortjener at blive snydt baseret på pris, MEN der er også noget der kaldes almindelig sund fornuft. 

IGEN, jeg mener ikke nogen fortjener at blive snydt - men omvendt synes jeg heller ikke folk kan tillade sig at brokke sig hvis de har betalt 1500 kr. for et design og opsætning hvor de ikke på noget tidspunkt er blevet lovet direkte at det er et site bygget fra bunden. 

Pointen er bare at der er grænser for hvor naiv man kan være. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

@Martin, du kan synes lige så tosset det er nedern, faktum er det er sandheden. Det er da så ligegyldigt med hvilke niveau siderne udbydes for, hvis du skriver du laver et unikt design, så skal du også levere et unikt design, færdig slut.

Har du eventuelt kigget på deres hjemmeside?

Haha, nu er det jo sådan en god salgstale gør meget og for folk der INTET aner om websites, jo hvorfor skulle de så ikke vælge den billige løsning?

 

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Du snakker ved siden af mig, siger tydeligt at hvis der bliver lovet noget unikt er det ikke iorden.

Men vil så se frem til du byder ind i de tråde hvor det er et problem fremover .. Som sagt ser jeg det bare ikke blive lovet så ofte som du mener det er tilfældet.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror vi er enige i sidste ende.

Nu er det sådan jeg ikke har interesse i at ødelægge folks forretning, det her var blot en lille en til samvittigheden ;)

Jeg kunne sagtens nu give dig en liste, men helt ærligt, det får jeg intet ud af, konkurrence er godt, så ved man der er penge i skidtet ;)

Blot en lille advarsel til første gangs køber der måske får øjnene op for HVORFOR der kan være så stor pris forskel.

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)