Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den første mand på månen

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
der har ikke været mennesker på månen endnu.....det kan ikke praktisk lade sig gøre- men det kommer nok en dag om 40-50 år, at mand sætter sin fod der.

Hvis amerikanerne var lykkes virkelig med at sætte en mand derop- så var de andre stormagter fulgt efter og havde kopieret kunststykket....men det har de ikke fordi det kan ikke lade sig gøre- endnu
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig har USA været på månen, og jeg er sikker på at dem som offentligt (læs: i TV og lignende) modsiger USA i at de skulle have været på månen, er opmærksomhedsliderlige personer. Et godt eksempel på min påstand, er den hyperaktive og nærmest berusede "forsker" som optræder i et Youtube-klip fra TV2 tidligere i tråden. Jeg bed i hvert fald mærke i én kæmpe fejl han lavede, jeg kan dog ikke præcis huske hvad det var.

Jeg forstår faktisk godt hvis USA ikke imidlertid har lyst til at bruge mange flere milliarder på at rejse til månen, for de har været der 6 gange, og har højst sandsynligt fået samlet det meste materiale til forskning.

Som tillæg hertil skal man nok også kigge en gang på Apollo 13 missionen. For hvis det hele virkeligt er et set-up, hvorfor skulle USA så bide i det sure æble og indrømme at noget var gået galt under denne mission? Hvis det hele bare var falsk og kreeret med computer og film fra Nevadas ørken, hvorfor gik Apollo 13-missionen så galt? I følge konspirationsteoretikerne, så skulle Apollo 13 ikke have landet på månen alligevel, så hvorfor vise offentligheden at noget gik rav ruskende galt under den mission?

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva' er månen IKKE lavet af ost - chok! Big Smile

/Søren

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo månen er lavet af ost, men hvis det var officelt ville en Amino hurtigt få gang i en webshop med speciel ost og så var det hurtigt slut med denSkype-Giggle

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten (tumulten):

Jo månen er lavet af ost, men hvis det var officelt ville en Amino hurtigt få gang i en webshop med speciel ost og så var det hurtigt slut med denSkype-Giggle

Ja og en god gang SEO samt nogle SEO tekster og en vil skive en blog om sagen og inden vi har set os om er månen solgt via et omfattende affiliate netværk - og hvor er vi så henne siger jeg bare Big Smile

/Søren

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad Flemming? Så vidt jeg ved var det de to stormagter på daværende tid, der var i kapløb om at være den første med en mand på månen. Altså USA og Rusland. Rusland blev nummer to, men kun med få år efter.
Selve det at USA, så inderligt ville være de første, er en af hovedteorierne på at det var årsagen til at de snydte, da de teknisk mht rumtingeling var bagefter, så de altså lige tog løsning B.
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:
Hvis amerikanerne var lykkes virkelig med at sætte en mand derop- så var de andre stormagter fulgt efter og havde kopieret kunststykket....men det har de ikke fordi det kan ikke lade sig gøre- endnu

Godt argument. Bortset fra at man så pludselig skal afskrive alverdens opdagelser hvis man tænker på den måde:
Fx, U-båden Trieste, som i 1960 var den første bemandede u-båd der dykkede til bunde af det dybeste hav i Mariana Trench (ca. 11 km dybt). Siden da har der aldrig været nogen andre bemandede u-både så dybt nede, så må det vel være snyd, for hvorfor har andre lande ikke gjort kunsten efter?
Og sådan kunne vi jo blive ved med alverdens opdagelser og opfindelser... 

 

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Goth:
Hvad Flemming? Så vidt jeg ved var det de to stormagter på daværende tid, der var i kapløb om at være den første med en mand på månen. Altså USA og Rusland. Rusland blev nummer to, men kun med få år efter.

Nej, USSR havde aldrig en bemandet mission til månen.

Mvh.

Jakob

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Ja og en god gang SEO samt nogle SEO tekster og en vil skive en blog om sagen og inden vi har set os om er månen solgt via et omfattende affiliate netværk - og hvor er vi så henne siger jeg bare Big Smile

/Søren

Rigtige iværksættere sælger jo bare månen i stedet for at snakke om det: http://www.lunarembassy.com/ Smile

Jeg har selvfølgelig for længe siden erhvervet mig en stump, så nu venter jeg bare på, at USA beslutter sig for at placere en månebase lige på min stump jord. Det blive en heftig leje Cool

Mvh.

Jakob

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)