Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pc Leasing koncept

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Min virksomhed har startet et leasing koncept op i december. Www.pcleasing.dk Konceptet gå ud på at lease pc er ud til private og virksomheder. idegrundlaget er at en pc bliver hurtigt forældet derfor er der ingen grund til at eje den. Før vi går bredt ud med konceptet kunne jeg godt tænke mig lidt feed back - har vi fat i noget eller ej?
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart syntes jeg det er en rigtig god ide, men nok også en dyr fornøjelse at starte op hvis man lige har 10.000 pcer ude, men år 2 så begynder det jo at blive sjovere.

En ting som jeg ville lave om, hvis jeg var jer er det administrations og support gebyr som lige pludselig kommer på. Jeg vil ligge det ind i prisen på pcen og så slå på "Gratis support" ;-)

 

Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker for feed back det med økonomi løses undervejs. Godt indput med support gebyr . Hvordan ser du priserne ?
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg syntes de er fair nok, for det er en god pakke man får.

Det eneste jeg tænker er, hvad gør jeg om 3 år når man skal have en ny pc. For man har gemt meget i den tid på harddisken og hvordan skal det overføres til den nye hvis man ikke har forstand på det??  

Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Det med data vil supporten tage sig af gratis men måske vi også skulle slå på det.
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sku da en skide god idé :)

Og priserne er helt igennem fair, de ligger en del under "afbetaling"-udbydere, og seriøst hvad skal man med en computer når den er 3 år gammel?

Jeg tror på dit projekt ;)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja da, til op hvad de får med i pakken ;-)

Fra Birkerød
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det er et super fedt koncept.

Sad lige og kiggede derinde, og manglede nogle færdiglavede pakker. Altså f.eks.

én pakke med stationær pc, skærm, printer, kabler, mus, keyboard og højtaler

én pakke med laptop, docking, skærm, keyboard, mus og højtaler.

Og måske en pakke med begge to ovenstuende :)

Håber det er forståeligt :)

 

Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for indput. Det tror jeg jeg vil lave.

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen lyder spændende.

Der er dog et par ting jeg falder over.
Kan i reelt udleje software? (Har i undersøgt om i "må"?)
Hjemmesidens design - Jeg føler mig overhovedet ikke tryg på siden, det ligner noget som er lavet i Frontpage 98 på en time og derefter lagt op - Den er uoverskuelig, har dårlige farver og trænger helt generelt til at blive lavet fuldstændig om.
Ligeledes, når jeg kigger rundt på produkterne, så står der godt nok den månedtlige pris, men ikke hvor længe man binder sig, det skal jeg ind under "Vilkår" for at finde ud af.
Generelt information, hvem er i, hvad er baggrunden for firmaet?
Hvad sker der hvis jeg taber PC'en og den får ridser, eller brækker et stykke plastik? Er det ligesom når man leaser en bil eller kan man aflevere produktet i en hvilkensomhelst stand?

Ideen er bestemt god, der er jo mange som af forskellige årsager elsker ikke at eje noget.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)