Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil være taknemlig for noget feedback!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Godeftermiddag Amino's :)

- Jeg har nu siddet i et stykke tid og knoklet med min blog: www.blogtips.dk, jeg synes selv, at jeg er kommet frem til et godt resultat. Men jeg vil nu gerne have andres øjne på den:

Hvad synes I om designet, virker det godt?

Hvad med teksterne, er de brugbare?

Er de letlæselige?

Vil I selv følge med i bloggen?

Hvad kan jeg gøre bedre?

Mvh. Blogtips.dk


Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske velfungerende slider du har smækket op på hovedsiden. Den ser ret godt ud, og jeg endte også med at læse et par indlæg grundet den. Smile

Alt for mange blogs, inklusiv min egen, mangler en 'Populære indlæg' kategory. Glimrende at du har den med.

Din header er meget, meget kedelig. Det er nok det første, jeg ville arbejde på. Et fint logo, som du nemt kan snuppe fra Fiverr.com, ville gøre underværker for headeren. 

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er meget godt, prof sat op. 

Så vil da give den en chance og læse lidt med på den og se om der er nogle gode guldkorn.

Yes

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve designet er sådan set ok, lidt standart kedeligt, men ok.
 Jeg ville dog vælge en anden skrifttype, og sætte afstanden imellem bogstaverne lidt højere nogle steder (F.eks. i din menu) Derudover:

I dit top tekst der ligger din slogan linje for tæt på dit domænenavn.


Business kategorien er tom.

E-nyheder, online markedsføring og social media giver en fejl : (Fjern "Fejl" og skriv at der endnu ingen indlæg er i kategorien, ordet fejl er negativt ladet)

Fejl

Der er ingen kommentarer eller indlægs i denne kategori, prøv igen senere.


Under blogging ligger dine blog-indlægs-teasere skævt. ("WordPress plugins" ligger ligesom ind under "Et godt domænenavn") Samme problem under affiliate

Når jeg går fra et søgeresultat som f.eks. her : http://blogtips.dk/?s=Overskrift og ind på det resultat jeg har fundet, så hopper sidens margen til venstre, noget der ligner 5px. eller sådan noget

http://blogtips.dk/gaesteblogger/ her linker du til en kontaktside (Godt nok på et andet domæne) der ikke findes, man for ihvertfald fejlen:

Oppss...

The page you requested was not found. You might want to read the following interesting articles.

  • dsdsdsd
    Saturday, February 5, 2011 2:38 - 0 Comments
  • bgtwit
    Test1
    Saturday, February 5, 2011 2:24 - 0 Comments

 

Så fik du da en lille tjek-liste du kan arbejde videre udfra Geeked

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark, tusind tak for alt den gode feedback, det vil jeg da helt klart gå i sving med! 

Fortsat god dag!


Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtigt godt ud...

Kunne være interessant at høre mere omkring hvilket indhold du mener der giver mest SEO-værdi? Rigtige ændringer i siderne eller blogindlæg eller svar fra andre på blogs?

Go´ weekend!

Lars

Rengøringsfirmaet

 

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle 3 ting er nyttige, så vil ikke pege én bestemt ud. Hvis ikke du skriver unikt og brugbart indhold, jamen så får du heller ikke megen trafik = ingen høj seoværdi.  Hvis din hjemmeside er kedelig og ikke fanger publikun, så får du heller ikke megen trafik = ingen høj seoværdi. Så disse to ting er afgørende for om dine besøgende vil kommentere dine indlæg, vil de det, så kommer der jo gang i siden og på den måde bliver den populær og skaber automatisk en del trafik. SÅ det hele afhænger sådan set af hinanden. 

Dette er blot min vudering, er ikke SEO-ekspert, men vil da mene, at jeg ved en smule :)


Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ofte at du kommer til nogle konklusioner, uden at begrunde dem ordentligt. F.eks.:

Indlæg om affilliateprogrammer:

Dine læsere vil, ligesom dig, kun have kvalitetsprodukter. De har sikkert fundet din blog via Google ved at søge på produktet, hvilket betyder, at de søger efter den bedste pris eller det bedste produkt. Sørg for at linke til kvalitetsvarer, så en læser vil finde din blog nyttig. Derved vil læseren helt sikkert benytte bloggen igen i fremtiden.

Begrund, begrund, begrund! Når man endnu ikke har skabt sig et brand der er tillid til, må man kæmpe for hver eneste lille bid tillid, og der er ubegrundede konklusioner ikke vejen frem :-)

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Fra  IT-konsulenten v/ Christian Van Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her er egentlig ikke så meget om teksterne, men mere om hjemmesiden:

Jeg synes du skal gøre sådan at der i <title> f.eks. står "Blogtips.dk: Forside" i stedet for Forside. Jeg har lige nu ca. 20 faner åbne, så da jeg lige kiggede på de andre faner, fik jeg svært ved at finde din igen.

Ovre i højre side i "Seneste nyheder" bør du gøre sådan at billederne linker til artiklerne, i stedet for at det kun er overskrifterne der gør det (jeg startede med at klikke på et billede Stick out tongue)

Det er vigtigt for brugernes lyst til at fortsætte med at klikke rundt på din side, at det går hurtigt. Du kan få siden til at loade hurtigere hvis du lige optimerer den på nogle punkter. Bare ved at optimere billederne (uden at gå på kompromis med kvaliteten) kan du spare 148,7 KB. Derved skal brugernes browsere downloade 29% mindre. Her kan du se hvilke ting der sløver din side, og endda downloade de optimerede billeder: http://gtmetrix.com/reports/blogtips.dk/kupiXIxF

Jeg håber du kan bruge det her til noget. Jeg arbejder selv meget på loadtime-optimering i øjeblikket Smile

Mvh.

Christian Van

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TheisM, jeg er meget glad for din feedback! Jeg har arbejdet meget med at få begrundelserne med, men det er ikke altid at jeg kan få det til at give en sammenhæng med resten af teksten, hvis jeg skal skrive "fordi" hele tiden. Vil dog klart tage det endnu mere med i tankerne, når nu som læser kommer og siger det, så tusind tak!


Side 1 ud af 3 (21 indlæg)