Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I/S til weboutsourcing-firma? En idé der kan blive stor...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Min kammerat og jeg har fundet en masse meget billige udbydere af websider (design, kodning og det hele) udenfor Europa - hovedsageligt Asien. Vi har tænkt os at skaffe dem danske kunder, og tage en sum penge i 'findeløn' som mellemmænd.

Vi har allerede fået mange interesserede kunder udelukkende via mund-til-mund - inden vi overhovedet har fået vores egen hjemmeside op at køre. Så vi regner med at komme til at tjene en hel del penge, så snart vi bare er tilnærmelsesvis oppe at køre.

Vi har hverken CVR eller noget som helst, og vil gerne dele indtjeningen 50/50. Hvad skal vi gøre?

- Skal vi bare oprette en konto i banken (hvilken, under hvilke forudsætninger), som vi sætter pengene ind på, og når vi når op på 50.000+ så oprette et I/S for to personer, eller hvordan?

Andet vi skal være opmærksomme på? EU-regler?

Håber I kan hjælpe. - Alle tips kan bruges, da vi hverken er de bedste økonomer eller jurister :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

I når vel forhåbentlig ganske hurtigt op på en omsætning på kr. 50.000,- ellers er der næppe meget business i det for jer.

Så opret et I/S med det samme (det koster ikke noget), således får i også alle fordelene ved at have en virksomhed.

Jeg kunne forestille mig jeres kunder vil sætte pris på der er et firma bag, jeg ville personligt foretrække at købe mine serviceydelser af et firma og ikke af en privatperson.

Mht. bankkontoen så er det ligegyldigt om i bruger jeres egen bankkonto eller laver en særskilt til det. Der er ingen særlige krav til kontoen i et personligt ejet firma.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

husk iøvrigt at i webprojekter kan der meget let være mere tid forbundet med diverse salgsprocess, kommunikation før+under+efter opgaven, support, opgaveafdækning m.v. end på selve den "rå arbejdskraft".

Det afhænger selvfølgelig meget af kompleksiteten af opgaverne, men det er ikke nødvendigvis webdesigneren der er den dyreste post i sådanne projekter/opgaver.

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Udover mig, så ved jeg at der er mindste 10 andre her på Amino drivende et outsourcingfirma med udenlandske arbejdskraft :)

Jeg startede med:

- Få registre hos told & skat og få CVR. nummer.
- Gå ned til vores flink og rare bankrådgiver og bede om et firmakontor med xxx antal kr. i kredit.
- Få lave en simpel hjemmeside med beskrivelse om hvad jeg kan tilbyde.
- Lidt SEO arbejde + noget banner reklame på net, google Adwords f.eks.

Held og lykke med ide :)

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

It can only be successful if you have some asian contacts for outsourcing then you can earn alot, nice idea...

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres gode svar!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)