Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndværker´s timeløn ?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad håndværkerne tager i timen i jeres område

Grunden til jeg spørger er jeg har givet rigtig mange tilbud på det seneste, og når jeg har fulgt op på dem har jeg fået at vide der var en anden der var billigere. Så om jeg tager for meget eller om der er nogen der er MEGET sulten for at få omsætning

Jeg er tømrermester og tager 350,- excl. moms i timen og kommer fra Lolland Falster

Så jer som ved hvad den lokale håndværker tager må gerne lige skrive, branche, timepris og område Cool

 

Fortsat god aften til alle

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

325,- i timen og vi er fra Slagelse på vestsjælland.

Men det er jo ikke sikkert at den anden tømrermester der både tager mindre i timen, kan være han bare sætter mindre timer af til projektet, og måske give en god rabat på materialerne.

Er jo svært at sige om det er det ene eller andet der årsagen til du måske er dyrere.

Men udfra hvad der er at lave for tiden, kan det jo også være sultne håndværkere, som presser priserne yderligere for at holde det kørende et stykke tid, problemet med dette er dog at de får svært ved at finde arbejde til den rette pris igen, efter et stykke tid, fordi kunderne måske har hørt billigere priser andre steder fra, det er en ond cirkel at komme ind i at dumpe priserne sådan, for de fleste kommer til at kører med underskud efter et stykke tid, og det er ikke nemt at komme ovenpå igen, hvis dette står på i længere tid.