Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere søges... Hele landet.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvori består forskellen på dit projekt og så byggestart, byggetilbud osv. osv. ?

kunne godt være interesseret såfremt man ikke skal lægge en halv bondegård for at komme til at give tilbud.

venlig hilsen

Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunRasmussen:

Hvori består forskellen på dit projekt og så byggestart, byggetilbud osv. osv. ?

kunne godt være interesseret såfremt man ikke skal lægge en halv bondegård for at komme til at give tilbud.

venlig hilsen

Anders

 

MEGET stor forskel..

Send mig din mail, så sender jeg dig info!

/Jesper

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser spændende ud. Jeg har dog svært ved at se hvordan det kan administreres!

Er du villig til at svare på spørgsmål her i tråden, eller skal du have dem over mail?

venlig hilsen

Anders

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

En forskel er vel også at det er gratis at være med og at man først betaler ved vundne projekter.. Smile Jeg vil også gerne høre mere om det..

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunRasmussen:

Det ser spændende ud. Jeg har dog svært ved at se hvordan det kan administreres!

Er du villig til at svare på spørgsmål her i tråden, eller skal du have dem over mail?

venlig hilsen

Anders

Vil helst gerne diskutere "yderligere" over mail når nu kontakten er oprettet!

/Jesper

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Vestegnen
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Daxman:

Jesper

Kan du sende info til daxsite@webspeed.dk

Hilsen Daxman

 

 

Har sendt dig en mail

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Aakjær Jakobsen:

Vi søger samarbejdspartnere over hele landet indenfor alle faggrupper. (murer, tømrer, vvs, elektriker, vinduespudsere, rengøring m.m.)

Har du et firma i en faggruppe der ikke er nævnt ovenfor, så kontakt os alligevel og se om ikke vi kan få et samarbejde indenfor dit fag.

Om du har et enkeltmandsfirma, eller er et større firma med en stor medarbejderstab betyder ikke noget, så længe dig og dit firma står for optimal service og kvalitet, og er klar til flere kunder!

Kort fortalt går det ud på at dit firma bliver en del af vores ”medarbejderkartotek”. Dernæst står vi for markedsføring og opsøgende salg. Alle kunder der herefter henvender sig til os ”sender vi videre” til den samarbejdspartner der er i området indenfor den faggrupe kunden efterspørger.

Kontakt mig for yderligere info

Mvh.

Jesper Jakobsen

WORK WORK

info@workwork.org

www.workwork.org (hjemmesiden er under ombygnig)

Vi søger stadig flere samarbejdspartnere, og det er gratis at blive registreret! Du betaler kun når du udfører en opgave for en af vores kunder!

Så er hjemmesiden oppe at køre... kig forbi!

Mvh. Jesper Jakobsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle dem som allerede har henvendt sig via mail.. Kunne dog godt bruge nogle fra jylland og fyn!

Vi har allerede rigtig mange skrevet op fra sjælland, men det øvrige Danmark halter lidt bagefter! Kom frit frem og hør mere om vores fantastiske samarbejdsaftale.

Mvh. Jesper

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)