Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af ny forside - på forhånd tak

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner!

Vi er ved at ombygge vores forside - som I også kan se på www.OnlineOutwear.dk lige nu.

Vi forestiller os at forsiden kommer til at se således ud.

Vil du komme med kommentarer på noget der kan laves bedre eller andet, så vil det være rigtig dejligt inden vi beslutter os for, at forsiden skal laves sådan.

På forhånd, mange tak Smile

www.OnlineOutwear.dk - Canadisk kvalitet, rimelige priser, fri fragt! Spar optil 20 % på udvalgte varer!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Er det ikke artsi der har været på spil igen :)

Det ligner en lille smule en af de løsninger som vi lavede for 1 år 2 siden outshop.dk

Umiddelbart er det lidt op af bakke et være en dårlig kopi i samme branche, vi rådgiver ikke vores kunder at efterligne deres konkurrenter, men derimod at designe en løsning som er baseret på virsomhedens styrker, værdier og konkurrence parametre. Her ligger vi vægt på at man skaber sin egen identitet og der kommer du nok lidt til kort :)

Jeg har bedt artsi om redesigne deres egen hjemmeside, da den stort set var en kopi af vores og jeg har gjort opmærksom på at nogle af deres referencer var alt for inspireret af alt for mange af vores kunders design. Jeg kan godt se at de har taget det til sig da de lige har lukket deres website ned. Så lancerer du dette design kan det godt være at de får lov til at lave det om, blot så du er orienteret.

Grunden til at jeg skriver dette er at jeg faktisk har orientere artsi om at de skulle orientere dig om hvor de har fået deres inspirarion fra, da netop dit design var en af referencer på deres nu nedlagte website. Så nu får du den lige i fuld offentlighed, sorry.

 

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg skal ikke gøre mig klog på at det ligner en kopi af andre sites. Jeg synes dog at det overordnet ser meget fint ud, men at Facebook og Blog knappen stjæler alt for meget focus med deres placering og størrelse. Navigations menuen kunne måske også godt være lidt større.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg synes det ser rigtigt fint ud, men da jeg første gang kiggede på den, var min opmærksomhed på facebook logoet og ikke jeres produkter, det skulle i måske tage til overvejelse.

Men ellers ser det godt ud.

 

Held og lykke

- Alexander

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem der end skal have credit for siden så det en Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning Wraae:

Hej Henrik

Er det ikke artsi der har været på spil igen :)

Det ligner en lille smule en af de løsninger som vi lavede for 1 år 2 siden outshop.dk

Umiddelbart er det lidt op af bakke et være en dårlig kopi i samme branche, vi rådgiver ikke vores kunder at efterligne deres konkurrenter, designe en løsning som er baseret på virsomheden styrker, værdier og konkurrence parametre. Her ligger vi vægt på at man skaber sin egen identitet og der kommer du nok lidt til kort :)

Jeg har bedt artsi om redesigne deres egen hjemmeside, da den stort set var en kopi af vores og jeg har gjort opmærksom på at nogle af deres referencer var alt for inspireret af alt for mange af vores kunders design. Jeg kan godt se at de har taget det til sig da de lige har lukket deres website ned. Så lancerer du dette design kan det godt være at de får lov til at lave det om, blot så du er orienteret.

Grunden til at jeg skriver dette er at jeg faktisk har orientere artsi om at de skulle orientere dig om hvor de har fået deres inspirarion fra, da netop dit design var en af referencer på deres nu nedlagte website. Så nu får du den lige i fuld offentlighed, sorry.

Nu kan jeg jo ikke vide om der er nogle aspekter af sagen jeg ikke kender til, men af hvad jeg ser er den eneste lighed mellem siderne baggrundsbilledet. Hvis det er det eneste der er tale om, så synes jeg det er en lidt tynd begrundelse til en anklage om plagiat.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TheisM

Det var ikke for kickstarte den typiske subjektive Amino-diskustion om hvad der er kopi eller ej, godt eller skidt, op eller ned. Jeg ville blot orienter Henrik om at det nok bliver en ommer fra den meget top professionelle designer som har lavet designet. Det har de også tilstået og er også enige om at de de mest grov ting så som deres eget website, som nu også er ved at blive lavet om.

Vi er jo alle iværksættere her og burde jo hjælpe hinanden istedet for at kopiere hinanden og så sælge det til halv pris. Vi knokler røven ud af bukserne for at lave de fedeste designløsninger for vores kunder og så er det bare irreterende at se alt ens arbejde blive kopieret og solgt til hlv pris. og ja, hvis det bare var et enkelt design eller 2 så havde jeg jo aldrig sagt noget, fordi vi er blevet kopieret masser af gange i de sidste år, men det var jo rigtig mange designs, dette var bare 1 og bestemt ikke det groveste eksempel.

Nå anyway, det var blot til orientering.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Først vil jeg gerne sige tak til dem, der kommer med konstruktiv kritik. Vi vil prøve at give produkterne mere opmærksomhed end facebook/blogs knapperne. 

Det er Lars Rasmussen (http://www.amino.dk/members/Lars-Rasmussen/default.aspx) der skal have credit for hjemmesiden - og vi er glade for, at I synes hjemmesiden ser flot ud. Lars har selv lavet hjemmesiden helt fra bunden på baggrund af vores ønsker.

Det leder mig hen på beskyldningerne om at OnlineOutwear.dk er en kopi af Outshop's design, hvilket på ingen måde er rigtigt.
Det er rigtigt, at Artsi har lavet et forslag til design af vores forside - men af det forslag har vi KUN brugt ideen med baggrundsbilledet. Og desuden mindede resten af forslaget fra Artsi ikke om Outshop's design overhovedet. 

Jeg skal ikke kunne sige, om Artsi tidligere har været inspireret af andre hjemmesider, men vores hjemmeside er lavet fra bunden, og jeg ser stort set ingen ligheder mellem OnlineOutwear.dk og Outshop.dk. 

Derfor mener jeg, at det er tomme beskyldninger mod Artsi i denne forbindelse og mod at vores hjemmeside blot er en kopi af en anden webshopløsning. 

Henrik
OnlineOutwear.dk 

www.OnlineOutwear.dk - Canadisk kvalitet, rimelige priser, fri fragt! Spar optil 20 % på udvalgte varer!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Nu er du infomeret, så det ikke kommer som en overraskelse for dig senere.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning (og andre)

Først vil jeg lige starte med at sige, at jeg står bag design og kodning af OnlineOutwear.dk. Jeg vil bare lige komme med et par (forhåbentlig) opklarende svar på de forskellige ting nævnt her.

Det er korrekt, at Artsi var ind over før jul med et designforslag. Dette designforslag var dog noget de kom med imens vi selv var igang med at lave det nuværende design. Deres designforslag var bygget på det gamle design, og da vi allerede selv var igang med at lave nyt, havde vi ikke nogle intentioner om at benytte Artsi' design i stedet.

Artsi kom dog med nogle gode ideer som vi valgte at benytte, nemlig farvetema (hvid/sort/blå) samt baggrunden - resten er 100 % lavet fra bunden af mig selv ud fra længere tids snak og skitsering frem og tilbage mellem OnlineOutwear og mig selv.

Det er selvfølgelig ærgerligt at det ligner noget i har lavet før, men jeg kan forsikre jer om, at der ikke har fundet nogen form for kopiering sted fra vores side. Alle billeder, alt HTML og CSS er lavet fra bunden, og sådan vil det altid være :)

Hvis i har andre spørgsmål er i meget velkomne til at skrive en pb til mig, så vil jeg med glæde besvare dem der :-)

 

Med venlig hilsen

Lars

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)