Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor flytter jeg til Thailand

Side 4 ud af 8 (78 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må godt nok sige den tråd er underlig at læse, Amino drama!

Nå men nok med det, jeg vil ønske dig held og lykke i Thailand Dennis.
Jeg har kun fået læst dit blog indlæg, men når du kommer til Thailand, så gør os alle en tjeneste og blog om dine oplevelser.

Jeg ville selv læse den, især hvis der skrives om udfordringer med virksomhed og hvordan det er anderledes fra Danmarks regelsæt.

Jeg kan anbefale Thorborgs interview med en iværksætter i Thailand, til dem der har interesse.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

 

Dennis Kjærgaard:

@Mikkel Hvis du citerede hele min sætning færdig, så ville du kunne se, at jeg også har del i en webshop. Jeg respektere din online viden, men for mig virker det mere som om, at du har travlt med at fortælle andre om hvor meget du ved, og hvor meget du har tjent. Det er ret urelevant for mig, ligesom jeg sjældent er enige i dine meninger. Jeg er bare én af dem, som tør at sige det. Det kan godt være at du kun gør det for at hjælpe (i såfald undskyld), men det er bare ikke det indtryk jeg har opbygget om dig. Jeg er bestemt heller ikke enig i at man sagtens kan tjene 30.000 med en beskeden indsats. Det kan lade sig gøre for nogle, men for langt de fleste, tager det lang tid og rigtig meget arbejde, at nå så høj en indtægt. 

Hahaha

Mikkel deMib Svendsen:

Det var sgu da en sær måde at svare på. Sure skid. Jeg forsøger blot at give dig nogle gode råd og så fyrer du sådan noget lort af. Idiot!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal glæde dig, Thailand er et fantastisk land at leve og arbejde i.

Ser frem til at komme fobi Koh Chang og besøge dig der :) (rigtig god ø i har valgt der!)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

@Langvang Jeg kommer også til at savne jer alle i erfa gruppen. Jeg vidste ikke, at du var til jungleture, men du ringer bare når du vil med på skovtur i Thailand Smile

@Lasse Det ender altid med drama på Amino, og derfor er jeg ikke her så ofte mere. Jeg skal nok blogge om, hvordan det kommer til at gå dernede og hvilke udfordringer, som jeg møder på min vej. Thorborgs interview med Torben i Thailand kan jeg også klart anbefale til andre Yes

@Kristian Jeg glæder mig rigtig meget, også til at du kigger forbi Koh Chang og besøger os Smile

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis det bliver spænde at følge dig i fremtiden og håber også at du blogger fra LOS.

Det er også vores plan at flytte til Thailand og vores mål er Dec 2012 .
Der er os gæld betalt ud og vi har en mere stabil online indtægt med affiliate, det går ok nu med det på FB ads men har i den sener tid set Dennis over skulderen for at sprede det ud. Samtidig har vi set lidt på nogle import muligheder.

Planen er at vi vil bo ved Pattaya området og det er fordi muligheden for internationale skole til vores to børn ellers stor by kan tilbyde og samtidig er der lærker eksotiske øre indenfor 15 min afstand  og en ret kort afstand til Bangkok og lufthavn.
Jeg har også over en stykke tid fulgt Torben Rudsgård og hans ejendom indvesteringer  og har nogle ideer om, at det nok også kan lade sig gøre for os, på sigt.
 

Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 24
Fra  HGH BYG Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
respekt til jer...
Husk at tilføje din kæreste til listen over ting du vil få tiden til at gå med :-)
Fra Vejle
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Kjærgaard:

Som nogle af jer måske ved, så flytter min kæreste og jeg til Koh Chang i Thailand om 9 måneder. Mange spørger mig om, hvorfor vi flytter, og hvad jeg vil lave i Thailand. Det har jeg derfor skrevet et indlæg om på min blog: Derfor flytter jeg til Thailand

Hej Dennis

Allerførst så al held og lykke med projektet. Det er altid super inspirerende at læse om nogen der gør noget for at udleve en drøm. Det er tit og ofte man hører om folk der gør som Jer når de har millioner på bogen og deres imperium svulmer af overskud. Jordnære facts og realistiske mål om hvordan man får livet og økonomien til at harmonere...dejligt.

Jeg håber ikke Amino er ved at udvikle sig til stedet for iværksættere der har ramt guldet, der bliver gennemsyret af ekspertbloggere med netop, millioner på bogen og et overflod af klamhed der på ingen måde harmonerer med virkeligheden for de som forsøger at overleve og få det hele til at gå op i en større enhed.

Jeg synes det er skræmmende at mange af de samme bloggere formår at starte debat efter debat på indlæg som handler om virkelighed og om det at tage chancer. Som i gør Dennis....!

Beklager jeg selv er med i cirkusset omkring bloggeriet på din debat, men imellem linierne er der en sang der synger for håbet om Jeres succes.

Så al held og lykke og fyr den af.

schultze

Fra Odder
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fårk jeg er misundelig.....synes dog det kræver en større sikkerheder at gøre noget tilsvarende, i det jeg har 3 mindre børn, men jeg ville godt gøre det engang.

En af de freelance konsulenter jeg her brugt i 3 år gør næsten det samme som dig - han bor i Thailand fra midt oktober til midt april hvert år med hans kone, og i DK i sommerhalvåret.
Hjemme i DK betaler han 3.500 årligt i leje for et kolonihavehus og i Thailand har de købt et hus kontant for 17.000.....fandeme smart.

Skulle jeg rykke teltpælene op for et par, ville jeg klart vælge et vestligt land.

ha' et god liv derned.

Thomas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kán være mit indlæg længere tilbage , er en del der ikke forstår, har jeg desværre formuleret , mig forkert og undskyldner ,men bytte rundt nogle gange på ord, da jeg er ordblind og forstod ikke,  , helt hans blog indlæg ,

men forstår ´dog mere nu ,´da det er meget langt indlæg og der ´første  senere kom alle forklaringer

´men ønsker dig en god tur til thailand

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt at I gør det Dennis. Tillykke med beslutningen.

Det er godt at se at andre får øjnene op for "geo arbitrage" :)

Vi har jo selv hus i Thailand og da vi var dernede sidst (i januar) mødtes jeg med blandt andet Chris fra MyEggNoodles. En fantastisk fyr der har styret sin online forretning fra en kuffert på hjul de sidste seks år (han har på intet tidspunkt haft en fast adresse i disse år).

Så hvis du savner inspiration eller gode råd kan jeg varmt anbefale hans blog da han er "the real deal" Smile

Side 4 ud af 8 (78 indlæg)