Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Poker spil på nettet

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

DesignYOU:
Online poker er lidt lige som bingo eller lotto, jeg vil anbefale dig at spille livegames først, når du er fortrolig med det kan du gå online, så vil du opleve forskellen. Der er skrevet mange bøger om emnet dem kan du med fordel også læse.

Say what? Poker er en vidensspil, og det er 100 % indiskutabelt. Hvor mange professionelle lottospillere kender du?

DesignYOU:
Et liv som spiller er ikke altid som det ser ud til at være.

Det giver jeg dig til gengæld fuldstændig ret i. Det er for manges vedkommende en rigtig træls tilværelse. Poker er den hårdeste måde at tjene nemme penge på. Det sagt virker det ikke ligefrem som om, at trådstarter har tænkt sig at blive professionel.

Rasmus Fredslund Hansen:
Jeg spillede i mange år på aller laveste blinds da det bare var for sjov, og det gik ca lige op med gevinster og tab, da jeg gik op i levels begyndte jeg pludseligt at få overskud, fordi modstanderne var mere fornuftige i deres spil, og derfor også nemmere at læse. På de laveste levels kan du opleve at få kaldet all ins af par to, som så trækker tre eller fire ens, folk som slet ikke overvejer straights og flushes som trusler mod deres par syv, og andre hjerneblødninger.

Så du mener simpelthen, at din winrate er lavere, fordi modstanden er ringere? Jeg har ufatteligt svært ved at følge din logik. Selvfølgelig skal man tilpasse sin spillestil efter en helt masse faktorer herunder limit, men den her "ryk op hvor de respekterer dine raises"-holdning er sørgelig og et udtryk for mangel på forståelse af spillet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Du har måske ikke opdaget at man skal betale skat af alt man tjener? Der er nogle firmaer hvor du ikke behøver at betale skat. Det er vist hvis de ligger i EU.

Men du kan ikke trække dit tab fra. Dog kan du måske hvis du spiller som firma fordi så er underskudet = drift.

Jo men, der må da være noget der anses som bagateller? Hvis jeg tjener en 10'er på en måned for eksempel...
Okay er der regler for hvilket type firma man skal være, for at kunne trække tabet fra?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv hvis man spiller om matadorpenge i Poker er der stor forskel på konkurrencen. Jeg har spillet turneringer på Facebook app'en Zynga Poker. Selvom jeg ikke spillede mere end et par måneder blev første turneringsrunde hurtigt piece of cake, fordi de fleste andre er uvidende om almindelige odds i spillet. Når man når i finalen eller tager en turnering om en million eller lignende, så er vilkårene helt anderledes hårde. Der er det meget let at tabe og svært at vinde.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

RJM:
Jo men, der må da være noget der anses som bagateller? Hvis jeg tjener en 10'er på en måned for eksempel...

Med den nye skatteminister ved jeg ikke om de laver bagatelgrænse. Men al indtægt ud over dit normale arbejde skal B-skattes.

RJM:
Okay er der regler for hvilket type firma man skal være, for at kunne trække tabet fra?
 

Det er ikke afprøvet endnu i en sat mod SKAT men et tab vil muligvis blive betragtet som driftsomkostninger.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus:

DesignYOU:
Online poker er lidt lige som bingo eller lotto, jeg vil anbefale dig at spille livegames først, når du er fortrolig med det kan du gå online, så vil du opleve forskellen. Der er skrevet mange bøger om emnet dem kan du med fordel også læse.

Say what? Poker er en vidensspil, og det er 100 % indiskutabelt. Hvor mange professionelle lottospillere kender du?

Hvis I tager et begynderspil på Zynga Poker, vil I se rigtigt mange der kun spiller "All in"/Bingo. Det er det eneste de kan finde ud af. De har så typisk ikke penge nok til de større spil. Der er der så også engang imellem en der popper ind og smider All in i første runde - og tager pengene og smutter igen. De satser på at alle andre bakker ud.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

hej

hm well hm

 

ville egentlig ikke svare på dette ? da da det hurtigt kommer til at blive en lang debat ,men der er nogle ting du skal overveje inden du sætter dig ned og spiller :)

de er bla. :

1: hvilken form for spil vil du spille (CG,MTT,SNG ) da du får mere sjov for 2$ hvis du spiller MTT frem for CG

2:er du sådan en spiller der bare sætter 200kr ind på kontoen og så ikke spiller mere når de er spillet op ellers skal du kigge på at køre med en BRM(der kommer spørgsmål 1 ind igen da CG kræver en anden BRM end f eks. SNG )

3:hvilken type poker vil du spille NL,PLO,STUD osv. (igen BRM)

4:hvis du skal til at spille mere seriøst og engang i mellem tage noget cash ud så skal du kigge hvilke udbyder der har EU licens så du ikke bliver flået totalt af SKAT (stars og ftp har vidst endnu ikke en licens ,men mener at stars kigger på at få det)

5:find et poker community som f eks donkr.dk og pokernet.dk der vil du kunne få gode råd og vejledning og evt en deal så du kan få cashback osv.

der er flere gode spørgsmål ,men er for stesset til lige at ryste flere ud lige nu Stick out tongue

som udgangspunkt er de fleste skins sikre da de mange gang bruger samme netværk(Ongame, ipoker, Partygammin, entraction) FTP og stars er dog deres eget netværk

her er der en liste over netværks

du skal dog nok holde dig fra de helt små skins da de for tiden kan finde på at slå sig sammen med et større skin (bla pga finanskrisen og deraf mangel på spillere) eller gå konkurs hvorved at du mister dine penge

eet godt råd jeg kan give dig er NEVER LIMIT RUSH

du skal udover det så betale skat af alle gevinster dvs at du også kan trække dine tab og udgifter fra i skat hvis du sørger for at have dokumentationen i orden (mener dog ikke at det også gælder CG,men du må ikke hænge mig op på det) 

men du skal dog ikke regne med at SKAT kommer og banker på din dør pga 200 kr Smile

Online poker er lidt lige som bingo eller lotto,

vrøvl No

det er pga af sådan en holdning at vi i dag har den mest stupide pokerlov

lavet af tabende spillere og politikere der aldrig har spillet andet end strippoker i 7 kl.

(undskyld for surt opstød EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed)

 

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus:
Say what? Poker er en vidensspil, og det er 100 % indiskutabelt. Hvor mange professionelle lottospillere kender du?

Online, kommer kortene lidt anderledes end i den virkelige verden tro mig ;) Dem du omtaler som professionelle bliver tit sponsoreret, men der findes ikke mange i verden som lever af spil ;)

Magnus:
Så du mener simpelthen, at din winrate er lavere, fordi modstanden er ringere? Jeg har ufatteligt svært ved at følge din logik. Selvfølgelig skal man tilpasse sin spillestil efter en helt masse faktorer herunder limit, men den her "ryk op hvor de respekterer dine raises"-holdning er sørgelig og et udtryk for mangel på forståelse af spillet.

Du skal ikke forstå min logik, jeg gav trådstarter et godt råd, jeg har overbevist mig selv om hvad ens odds er online, det jeg holder fast i er der er forskel på dine odds om du spiller real games eller online!!

/allan

 

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fulltiltpoker er godt. Spillet ændre sig enormt med rigtige penge! (afhængig af beløbets størrelse)

 

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Fra Gentofte
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Magnus:
Say what? Poker er en vidensspil, og det er 100 % indiskutabelt. Hvor mange professionelle lottospillere kender du?

Online, kommer kortene lidt anderledes end i den virkelige verden tro mig ;) Dem du omtaler som professionelle bliver tit sponsoreret, men der findes ikke mange i verden som lever af spil ;)

man behøves ikke at kunne/ville leve af at spille poker som f eks. mig

jeg har længe spillet PLO100/200 som har givet mig en god slat lommepenge, nyt tøj hver måned og betalt mine rejser hvert år

DesignYOU:

Magnus:
Så du mener simpelthen, at din winrate er lavere, fordi modstanden er ringere? Jeg har ufatteligt svært ved at følge din logik. Selvfølgelig skal man tilpasse sin spillestil efter en helt masse faktorer herunder limit, men den her "ryk op hvor de respekterer dine raises"-holdning er sørgelig og et udtryk for mangel på forståelse af spillet.

Du skal ikke forstå min logik, jeg gav trådstarter et godt råd, jeg har overbevist mig selv om hvad ens odds er online, det jeg holder fast i er der er forskel på dine odds om du spiller real games eller online!!

ej stop nu .. poker er ikke rigged

ens odds er de samme om det så er live eller online :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Søgaard:
ens odds er de samme om det så er live eller online :)

Du burde vide bedre hvis du lever af det, der er mange ting i det, at sidde online er lagt nemmere at gå med i diverse pots osv om du holder fast i din påstand om at oddsene skulle være ens, vi bliver aldrig enige.

Jeg giver som nævnt trådstarter et godt råd og vil råde det samme til jer der har travlt med mig, hold jer nu til at give trådstarter råd ;)

im out!!!

/allan

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)