Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
aner jeg ikke
men de har deres server(e) stående i et skab hos netgroup - troede kun de havde en enkelt server der.

Nu skal det ikke være en tilsvining af firmaet - bare en oplysning om at jeg personligt har oplevet det som et sted jeg aldrig vil anbefale andre - hvis man har planer om oppetid/stabilitet/support

men det er heldigvis snart overstået når jeg får flyttet de domæner der nåede at komme over



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sender dig lige en PM, er lidt nysgerrig da jeg bruger dem til kunder :)
Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg kan også anbefale i123.dk. Jeg bruger dem både til mig selv og et par kunder, og har aldrig oplevet problemer med dem. Derudover svarer de som regel ret hurtigt på support i forhold til hvad jeg ellers har oplevet ved lignende udbydere.



Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Odense C
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene!

i123.dk lyder til at passe godt til mine behov, og til en god pris, så dem prøver jeg. Dejligt at de installerer wordpress/Joomla! for én, så er man da fri for at bøvle med det :)

 

- Lasse


Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,


 


Jeg har brugt i123.dk gennem flere år ! 


men Thomas er nu kvalt i sin egen succes, og magter ikke længere at være up dateret med kundernes ønsker/krav


han har simpelthen bare for travlt til at levere kvaliteten,


Da det gik op for mig, at nogle få e-mail aldrig kom frem til mig, bad jeg Thomas få løst dette problem,


efter een måned måtte jeg opgive !   Thomas svarede bare at han havde haft travlt,  han kunne godt se at nogle af mine mail havde været lang tid undervejs, nogle op til dage.... 


men de mails (ordre) der aldrig kom frem har været et dyrt bekendtskab...


Skal du bare have et billig web-hotel, kan du være heldig at han placere dig på en fornuftig server...   ellers får du ikke hvad du betaler for..


 


P.s.  Jeg har haft 15 stk web-hotel hos i123.dk


 


Hilsen Bike
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej "Bike",

 

Hvis virksomheden virkelig er så dårligt et bekendtskab, hvorfor skifter du så ikke blot udbyder? Hos mange større og mere fornuftige udbydere kan du garanteret samle flere af de nuværende webhoteller under ét.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mattias,

Jeg skrev :

P.s.  Jeg har haft 15 stk web-hotel hos i123.dk

At mine mails bliver væk fra i123.dk server kan jeg bare ikke leve med,

Det kostede bla. 200 km i bil, fordi et møde var blevet udsat.. o.s.v. + de mails jeg aldrig får at vide der har været sendt,  Thomas indrømmede problemet, men løste det ikke, derfor flyttede jeg alle 15 domæner

 

Hilsen Bike

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bike..

Jeg var vist lidt for hurtig.

Fortsat god onsdag!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)