Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en hjemmeside design eller logo?.

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved og lave en hjemmeside hvor jeg vil tilbyde og lav logoer og hjemmeside design. Men jeg mangler nogen flere referencer til min hjemmeside. Så jeg tilbyder og lave billig hjemmeside design og logoer.

Du kan se mine få referencer og hvad hjemmeside teamer jeg kan lave det i her: Moon Design

Hvis du har en hjemmeside team/logo jeg kan lave så send en PM eller ring til mig Smile.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 21:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler et logo til min webshop. Men når du overhovedet ikke har en eneste reference under logoer, får man jo ikke videre lyst til at kaste sig ud i et samarbejde med dig. Laver du gratis forslag, som man så skal acceptere, før man betaler?

Jeg har fået forslag til logo fra en anden iværksætter her på Amino, men disse kunne jeg ærlig talt også selv have stykket sammen i PhotoShop i løbet af ingen tid, så dem takkede jeg nej til.

Så kort sagt, hvad er dine vilkår? Grunden til, at jeg ikke sender dette i en PM er, at der sikkert kunne være andre, der gerne vil vide det samme.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du siger du selv kan lave det i PhotoShop hvorfor gøre du så ikke bare det i staden for at få mig eller ham den anden du snakke om til og gør det?.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

web956:

Hej,

Hvis du siger du selv kan lave det i PhotoShop hvorfor gøre du så ikke bare det i staden for at få mig eller ham den anden du snakke om til og gør det?.

Jeg skriver, at jeg selv kunne lave det udkast jeg fik af en anden på Amino i Photoshop - så hvis det var dét jeg forventede af et logo - så havde jeg nok lavet det selv.

Når nogen skriver her, at de har en virksomhed, som tilbyder design og logoer, så forventer jeg en vis kvalitet og ikke mindst kreativitet. Så det var såmænd for at undgå at få endnu et udkast, hvor mit firmanavn står med forskellige skrifttyper og i kombination af de to farver, der er primære i min shop (som jeg selv har lavet), at jeg skrev dette. For det kan - undskyld mig - alle og enhver lave uden at have nogen som helst grafisk baggrund.

Hvis dét at være grafiker og designvirksomhed nu om stunder handler om, at man kan finde ud af at lave ting i PhotoShop (uden i øvrigt at besidde kreativitet), ja så kan jeg da godt forstå, at der er mange der tilbyder "logoer og designs af webshops".

Du må gerne se bort fra min henvendelse.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan godt lave et logo der er, flotter ind den du har på din webshop nu ja det kan jeg. Jeg skal bare ha at vide hvordan du vil ha dit logo osv.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Vedbæk
Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike ?

Ideen er god! Men du skal måske sørge for at dit link virker, samt at teksten er korrekt skrevet. Det vil give et bedre indtryk. 

Du kan komme med et forslag til prisen. Men jeg vil kun betale hvis jeg bruger siden eller/og logo. Hvad siger du til det?

 

Med venlig hilsen/

Anja

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

presta:
Jeg mangler et logo til min webshop. Men når du overhovedet ikke har en eneste reference under logoer, får man jo ikke videre lyst til at kaste sig ud i et samarbejde med dig. Laver du gratis forslag, som man så skal acceptere, før man betaler?

Arbejder du gratis ?

presta:
Jeg har fået forslag til logo fra en anden iværksætter her på Amino, men disse kunne jeg ærlig talt også selv have stykket sammen i PhotoShop i løbet af ingen tid, så dem takkede jeg nej til.

Hvor er du dog utaknemmelig at høre på Zip it!

En anden ting, et logo skal IKKE laves i Photoshop men i Illustrator ellers kan du ikke bruge det til andet end web.

/allan

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja.

Kan du måske skrive hvad der er med teksten og det med dig logo skal jeg høre mere om. Du kan ring til mig eller send en PM.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

presta:
Jeg mangler et logo til min webshop. Men når du overhovedet ikke har en eneste reference under logoer, får man jo ikke videre lyst til at kaste sig ud i et samarbejde med dig. Laver du gratis forslag, som man så skal acceptere, før man betaler?

Arbejder du gratis ?

Hvor er du dog utaknemmelig at høre på Zip it!

Tak for det da!

Vil du bestille en reparation af din bil, uden overhovedet at vide, hvad det koster, eller hvad du kan forvente værkstedet har tænkt sig at lave?

Du fremstiller mig som en, der ikke vil betale og som forventer, at folk arbejder gratis. Det er bestemt ikke tilfældet! Men med det tynde oplæg i tråden, er man jo nødt til at spørge, da man ikke har lyst til at bestille et logo, hvor man får en regning på xxx kr. for noget som ikke er andet end en ændring af farver og skrifttyper af det "logo" man har.

Jeg har ikke et logo - jeg har et firmanavn, derfor søger jeg også hjælp til at få lavet et logo til min webshop. Jeg er udemærket klar over, at det skal laves i Illustrator, hvis det skal bruges til andet end web - men det gik diskussionen jo heller ikke på her - så det er da irrelevant.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det med linket kan jeg godt se. Men jeg kan ikke rat det mere Sad. Men du/i kan få en nyt link her som virker: Moon Design

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)