Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en hjemmeside design eller logo?.

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

presta:
Jeg har ikke et logo - jeg har et firmanavn, derfor søger jeg også hjælp til at få lavet et logo til min webshop.

Du skulle kikke forbi hatchwise.com her kan du få flere til at komme med forslag og så vælge, det må lige være noget for dig ...

/allan

Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er meget interreseret. Kan du lige sende en mail til mig?

Jeg har en website der sælger foto udstyr og vi vil både have logo og webdesign. Det er en e-shop så designet skal passe dertil.

I løbet af næste uge får jeg en ven til at hjælpe mig gratis og hvis det ikke er godt nok bliver jeg nødt til at betale mig fra det. Det skal være en forholdsvis simpel side men stadig se proffesionel ud.

Jeg har 500kr at gøre godt med og jeg ved at det er en latterlig lav pris men hvis du er interreseret så må du meget meget gerne hjælpe os med at få en god start på virksomheden.

Somsagt laver min ven det gratis i næste uge og hvis jeg ikke er tilfreds er det en ommer, så hvis du gad sende en mail og evt bekræfte at prisen er "okay" så vil det være fantastisk.

Mvh :) 

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forslaget, men jeg har fået en del seriøse PM's i forbindelse med denne tråd, og dem vil jeg gå videre med...

(og du prøver stadig at få mig til at fremstå, som en der ikke vil betale - og jeg understreger IGEN, at det ikke er tilfældet)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 00:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
presta:
Jeg har ikke et logo - jeg har et firmanavn, derfor søger jeg også hjælp til at få lavet et logo til min webshop.

Du skulle kikke forbi hatchwise.com her kan du få flere til at komme med forslag og så vælge, det må lige være noget for dig ...

/allan

_____________________________________________________

Kan du ikke lade være med at link!. Jeg skal ha nogen

Referencer!

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 00:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er meget interreseret. Kan du lige sende en mail til mig?

Jeg har en website der sælger foto udstyr og vi vil både have logo og webdesign. Det er en e-shop så designet skal passe dertil.

I løbet af næste uge får jeg en ven til at hjælpe mig gratis og hvis det ikke er godt nok bliver jeg nødt til at betale mig fra det. Det skal være en forholdsvis simpel side men stadig se proffesionel ud.

Jeg har 500kr at gøre godt med og jeg ved at det er en latterlig lav pris men hvis du er interreseret så må du meget meget gerne hjælpe os med at få en god start på virksomheden.

Somsagt laver min ven det gratis i næste uge og hvis jeg ikke er tilfreds er det en ommer, så hvis du gad sende en mail og evt bekræfte at prisen er "okay" så vil det være fantastisk.

Mvh :)

___________________________________________________________

Kan du ikke lige send en PM eller ring til mig i morgen?. Jeg vil nok godt hjælpe jer.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 00:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Det kan du tro kan du ikke ring til mig i morgen så kan vi snakke om det.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

presta:
(og du prøver stadig at få mig til at fremstå, som en der ikke vil betale - og jeg understreger IGEN, at det ikke er tilfældet)

Nu prøver jeg så at henvise til et sted hvor du faktisk kan se en masse forslag før du køber, stedet er ikke billigt, men du antager ting som ikke er der.

held og lykke med dit logo ...

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbelt post!!

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 07:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er en fantastisk spændende diskussion angående gratis logoforslag :-) Man kan godt forstå, at kunden vil have en form for bekræftelse på, at grafikeren kan levere et godt resultat. Men jeg mener, at det bør være grafikerens portefølje der overbeviser kunden. Jeg tror det er det som presta også prøver at sige :-)

Jeg sad engang til et møde med et psykologfirma og en af psykologerne ville overbevise mig om, at jeg burde lave flere webdesign-forslag til dem. De ville ikke love, at vælge et af dem. Han sammenlignede det med, at skulle købe leverpostej. Der vil man også gerne kunne vælge mellem nogle forskellige. Jeg ved ikke om han står og prøvesmager de forskellige leverpostejer i Føtex inden han køber en? Mon ikke han kommer til at betale for dem alle?

 Alligevel valgte jeg at lave et par forslag og det gik galt. Jeg endte med, at bruge mange timer på at lave 2-3 forslag, men de valgte et forslag fra et andet firma.

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)