Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designbyj.dk i luften :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg besluttet mig for at skyde Designbyj.dk i luften. Det kunne være rart med lidt andre øjne på den, specielt på disse områder:

  • Hvad kan gøres bedre?
  • Hvad er godt?
  • Noget der skal laves helt om?
  • Virker den troværdig?

Priserne bliver hævet en smule, så det er om at slå til medens det stadig er meget billigt.

Mvh. Christian :-)

Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal lige tilføje, at jeg leder efter en SEO-gut, som har god erfaring inden for on-page seo :)

Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Designbyj

Efter at have kigget jeres website igennem, så synes jeg at jeres forsides informationer er okay. Den mangler dog nogle signalfarver, så brugerens/den potentielle kundes øjne bliver ledt igennem som I vil have det. 

Dvs. signalfarver/størrelser på typografi i forbindelse med overskrifter osv. Eksempelvis som den grønne farve i bruger i logoet. Så der går noget igen, som kunden kan relatere til fra andre sider.

Jeg så meget gerne mere brug af <h1>,<h2> og <h3> tags, så søgemaskinerne kan opfange det. 

 

Jeg er lidt interesseret i at høre hvad det er I kunne tænke jer med en SEO person indover?

Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Det med farverne er nu rettet, hvad synes du om det nu? :-)

- <h>-tags, er vi i gang med at kigge på.

Det ville være rart at have en seo-ekspert indover, så vi kunne få vores eget site fuldt optimeret, men også fordi, at vi gerne vil hjælpe kunderne i gang med seo :)

Fra København Ø
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke de farver jeg tænkte på, det er eksempelvis overskrifterne som på forsiden: "Support", "Nybegynder" osv. at jeg tænkte på.

 

Jeg er selv grafiker der leverer løsninger i WordPress Kig på mine tags <h2>..osv på mit website. Jeg bruger 1 <h1> tag som overskrift på siden og <h2> som underoverskrifter og <h3> som helt små overskifter. Derved bliver det også nemmere for søgemaskiner at indexere dine sider.

Kig på mit site: www.sayhi.dk 

 

Hvis jeg kunne være en sparringspartner med opgaver osv, så vil jeg godt kunne hjælpe. Jeg kan prøve at hjælpe jer med søgeoptimering.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første vil jeg da gerne lige sige tillykke! Det er da fedt at du er gået i luften med projektet!

Dernæst vil jeg gerne komme med noget feedback, som du forhåbentligt kan bruge til noget.

1. For det første så skriver du "Husk, at i kan få en hjemmeside til 2.500 DKK, det kan ikke gøres bedre og billigere" Er det noget du kan dokumentere, ellers skal du passe på med at skrive dette.

2. Dernæst synes jeg at din bjælke med Screenshots, virker lidt malplaceret på nuværende tidspunkt, da der kun er et screenshot, og 4 helt vide pladser. Vent med at sætte denne bjælke op på din hjemmeside til du har flere screenshots, eller udfyld de tomme pladser med et eller andet.

3. Når man kommer ind på jeres forside, har i kun ganske kort tid til at overbevise den besøgende bruger om at han/hun skal læse videre på jeres hjemmeside. I skal derfor gøre det klart for brugeren relativt hurtigt, hvad det er i kan tilbyde og på den måde fange brugeren.

4. Under "erfaringer" Skriver i at "erfaringer er vigtigt inden for alle fag..." Men i skriver ikke noget om hvilke erfaringer i har.

5. Desuden vil jeg også læse lidt korrektur rundt omkring på hjemmesiden da der er nogle stavefejl/ formulerings fejl hist og her.

Er godt klar over at i lige er startet op, og du skal derfor ikke tage min kritik som noget negativt, prøver blot at komme med forslag til forbedringer!

Held og lykke!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

puha der er meget

en række billeder der ikke virker på forsiden

titlen vil ikke give ret mange kliks , både jeres domæne ligger i lige vel hvad nummer 1 , en længere titlen giver flere kliks og en titlen der siger hvad siden omhandler og husk udnyt alle 67 tegn google viser jeg mener denne her titlen <title>Designbyj.dk</title>

velkomme starter siden med ikke ret sigende hvad siden omhandler

husk brug de ord i teksten forsiden i vil højt med på google

 en god lidt længere intro tekst ville hjælpe meget.

meste af mangle kryds links på siden der formidler jeres budskab bedre

gerne mere om alt hvad i tilbyder og gerne krydret med webmaster sporg , det giver lidt flere hits i google.

kan kode dette her

  • HTLM
  • uddannelse
  • lært
  • kan laves bbpress
  • wordpress multi
  • joomla
  • laver logo design

sådan kunne jeg blive ved , jo mere i skriver i kan jo flere kunder og jo indhold til søgemaskinerne

guld sølv bronze ordning giver ikke videre hvad du laver og reelt ingen viden videre lav en eksempler opsættes i de forskellige tilbud

kontaktformular

galleri

forum

husk vis gerne på siden hvad du kan o skal gerne hvad der er relevant til siden

  • logo
  • bookingform vedr. tilbud
  • evt. forum
  • galleri
  • chat
  • sjove ting
  • ideer

 

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt med alt det feedback! Tak for det :-)

Casper, kan du skrive en PB til mig med din mail? :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)