Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ladningssider til adwords, hvad syntes i?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart synes jeg det er en skam, at jeres formular er heeeelt nede i bunden. Først skal man læse teksten igennem oppe i toppen, dernæst skal man kigge jeres referencer igennem, og så kan man få mere at vide. Jeg har godt set kontaktformularen oppe i toppen, men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal bruge den til. For mig ligner det en kontaktformular og ikke en "Vide mere"-formular.

Jeg synes heller ikke jeres tekst er konkret nok. Jeg får ikke at vide præcist hvad jeg får og med tre links med "Wordpress" som ankertekst ved jeg heller ikke hvor jeg skal klikke for at få det at vide. Hvis jeg var dig, ville jeg koncentrere mig om at lave en call-to-action lige, når jeg kommer ind på siden, så jeg ikke behøver scrolle ned.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sutjek,

Tak for dit ærlige svar, det er lige nøjagtigt sådan noget jeg leder efter. Det er noteret og jeg vil køre denne en uge og så prøve at ændre det i en retning af det du skriver og se om det har en større effekt.

/ Mikkel

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Sutjek igen,

Det jeg mere eller mindre høre dig sige, er at det meste kan laves ved at gøre teksten mere konkret? Selve opsætningen er fin nok? 

Hvis teksten fx var mere konstruktiv og forklarede noget mere om hvad du kan få, så ville formularen i toppen også være til større gavn?

/ Mikkel

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Schmidt:

Til Sutjek igen,

Det jeg mere eller mindre høre dig sige, er at det meste kan laves ved at gøre teksten mere konkret? Selve opsætningen er fin nok? 

Hvis teksten fx var mere konstruktiv og forklarede noget mere om hvad du kan få, så ville formularen i toppen også være til større gavn?

/ Mikkel

Nemlig! Hvis I altså overhovet skal sælge med tekst.

Hvad søger brugeren, når han kommer ind på den side? Jeg går ud fra, at I gerne vi sælge en Wordpress løsning til ham, så fortæl ham lige med det samme hvorfor han skal vælge jer! Vis hvad der er godt ved jeres løsning!

Check fx. denne landingsside: http://www.godaddy.com/hosting/web-hosting.aspx?isc=hos3eur23&currencytype=EUR&ci=16581&adc=eu , som jeg fik frem, da jeg søgte på "hosting". Der er der alt, jeg skal bruge, for at tage en beslutning. Når jeg søger på hosting vil jeg gerne have at vide, hvor meget plads jeg får, hvor hurtig den er, hvor mange domæner jeg kan have på, hvor mange MySQL databaser jeg kan oprette, ekstra ting som fx. en gratis adwords kupon, og for de lidt garvede kan man klikke videre og se flere tekniske features. Jeg kan tage en beslutning lige der.

Når jeg leder efter en Wordpress løsning, vil jeg måske gerne vide hvor mange themes jeg kan bruge (følger der nogle med), hvad får jeg med? Hvad skal jeg betale? Hvordan kan jeg spare? Hvornår er min side klar? osv.

Og så istedet for en kontaktformular så sæt en bestillingsformular op. Hvis du vil have en kunde til at bestille, så sørg for, at han undgår at skulle skrive "Jeg vil gerne bestille", men han skal i stedet bare klikke én gang, og så er han igang.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)