Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man få for siden?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Magle jeg vil ikke have prissat siden, men projektet udfra de oplysninger jeg har givet, eller komme flere oplysninger, hvis der er bug for det, uden at oplyse navnet. Hvis det ikke kan lade sig gøre, må det være det, og jeg må erkende at jeg har taget fejl, i god tro om at de oplysninger ville være nok.



Jeg kan da se at du har konstateret jeg er naiv udfra én tråd.. så du må da være ret dygtig til at vurdere... hvorfor ikke klog nok til at vurdere dette projekt?



Synes nu godt nok heller ikke jeg har lyst til at få vurderet noget af arrogante personer som dig... Hvis du ikke kan kommentere en tråd uden at komme med din negative indstilling, synes jeg du skal lade være.. Amino er et debat forum og det skal være konstruktiv kritik. Du har vist ikke helt forstået meningen...

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror bestemt ikke du skal fortælle mig hvad amino handler om, og en ting til så er jeg på ingen måde negativ, men du skriver jo:" Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor meget jeg kan få for min hjemmeside.." samt "Hvad kan man få for siden?" derfor kan jeg jo kun vurdere at det er en webside som du ønsker at få fastsat prisen på..  og ved at du kun skriver at den har haft en omsætning på 20.000 kr. på 5 måneder.. og ikke skriver hvad det går ud på, samt hvor mange penge der er kastet i osv. kan jeg jo kun vudere at du tydeligvis ikke er klar over hvilke overvejelser der er i forbindelse med en sådan prissættelse. deri ligger det at du er lidt naiv,, du behøver jo ikke blive vildt sur af den grund vel?
Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
20.000 kr er altså ikke meget, det kan jo være du har et godt domainenavn, eller at du kan sælge sand i sahara
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :



Det ville være at forrente ens penge med 300-600% på et år, hvis bare siden forsætter med eksisterende indtægt, uden at tage højde for stigningen.

Hvis du har sådan en forretning, vil jeg gerne købe den...





 

Hvis du ikke kommer med informationer som giver os et bedre indblik, så er det svært at give en højere pris.

 

Har du selv arbejdet med siden fuldtid? Er det 4000 kroner pr. måned eller har den sidste måned været bedre, for med 4000 kroner om måneden så har du kun ganske få timer om ugen at holde websitet opdateret, hvis du skal have en ordenlig løn.



Det kan være en døgnflue (outsourcing af fængselspladser til de anholdte i disse dage i kbh - så er den side nok færdig i løbet af en uge).. En periode på 5 måneder er ikke meget og siger ikke noget om potentiale, der kan jo være mange grunde til at den har haft en omsætning. Men det betyder at dine besøgende giver dig ca. 70 øre pr. besøg, hvilket dog er ret meget. - Så det skal du nok ikke forvente forsætter.



Og du snakker om en million, men er det over de næste 5 mdr. eller over de næste 10 år?

 

Så mere info, hvis vi skal kunne sige noget :)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 03-03-2007 02:06:01 Forfatter:andersen73
Hejsa,
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor meget jeg kan få for min hjemmeside.

Det kræver mange oplysninger:

1) Hvor meget har du investeret i hjemmesiden? Kroner og tid?

2) Hvor avanceret / unik er den ydelse, som hjemmesiden tilbyder? Kan det let kopieres?

3) Hvordan fordeles indtægtsgrundlaget? Er det kun muligt at tjene på annoncer, eller er der også andre indtægtsmuligheder?

4) Er der varelager til hjemmesiden?

5) Hvor meget tid bruger du på at vedligeholde siden nu? Og hvad kræver det fremadrettet?

6) Hvor mange brugere har du på siden? Hvor mange har du tilmeldt til nyhedsbrev?

7) Hvor stor er målgruppen til hjemmesiden? Hvem henvender den sig til?

8) Hvad er dækningsgraden på virksomheden (dækningsbidrag i forhold til omsætning)?

9) Hvordan er søgemaskineoptimeringen? Hvor kendt er siden blandt målgruppen?

10) Hvor mange konkurrenter findes på markedet? Var du først på markedet, eller er der andre store spillere?

11) Hvordan fordeler omsætningen sig på de 5 måneder?

Ovenstående var bare lige 11 hurtige spørgsmål, som i hvert fald skal besvares, før der kan gives en pris... 

 

Dato: 03-03-2007 02:06:01 Forfatter:andersen73
Siden har potentiale, ideer og aftaler til at rykke sig ud i offline, der vil bakke online delen gevaldigt op. Realistiske budgetter er sat, og der kan snildt laves en omsætning på ca. 1 million. Dette kan en mand alene snildt lave.

Det lyder spændende. Potentiale kan være meget svært at prissætte. Det kommer an på markedet, udbud og efterspørgsel. Men ikke mindst, hvad er risikofaktoren for, at det ikke går som forventet? Én mand kan få omsætningen op på 1 mio. årligt.... Efter hvor lang tid? Hvilke ressourcer kræver det? Tid og penge? Hvad er tidsfaktoren?


For at kunne vurdere forretningen skal domænet afsløres. Ellers er der nok for mange usikre faktorer, som gør, at det er umuligt at vurdere risikoen i forhold til investeringens størrelse.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad sker der for den der Quote-funktion!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)