Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback tak :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

 

Har fået lavet lidt om på design og en masse andre ting - og shoppen er kommet ganske godt fra start.

 

Kig forbi og giv ros som ris :)

 

www.auto-butikken.dk

 

På forhånd tak

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Håbe ikke du har betalt for meget for den designer, for det der er altså ikke særlig godt.

  1. Der er ikke nogen klar afgrænsning mellem menuerne og indholdsfeltet og det kan være svært at se hvornår hvad stopper.
  2. Dine tekster under produktoversigtens billeder er grafisk lavet, dvs. Google og Svagtseende kan ikke være med her.
  3. Siden er ren sort/hvid ... jeg er ikke grafiker, men det måske ikke det smarteste?
  4. Dine tilbud i højre side flyder sammen fordi de står for tæt.
  5. http://www.auto-butikken.dk/shop/cms-2.html  <- din tekst formattering på blandt andet den her side er kedelig standard opsat, med for lave marginer.
  6. Jeg kan godt lide logoet, dog ville jeg farvelægge de to skruenøgler, det tror jeg kunne blive fedt.
  7. Siden er ikke særlig godt søgemaskineoptimeret.
  8. Hvorfor er søgefeltet gemt væk nederste til venstre?

Hvilket shopsystem bruger du? Det er rimelig basic, har ihvertfald ikke set det før?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

svært at se hvad er link menu og tekst lav det så man kan se det med streger under afgrænser det på en måde

billeder lav alle forsiden der går videre til et produkt med streger så præcist kan se hvad er hvilken produkter er ikke ret godt delt op.

handels betingelserne hvor er de på siden ?

meget tæt skrevet produkt lister når klikkes der ingen under titler der gør det overskueligt at læse h1 og h2 i overskrifter.

meget lille skrift type på flere undersider jeg sider med en 10 skærm

god ide med en kontakt formular derved lettere at konatkte dig på kontakt siden

samme side titlen alle undersider oveni bruges jeres domæne navn det ligger i nummer 1 med lige vel hvad , lav en sigende titlen på siden til hver enkle under side og brug gerne alle 67 tegn der vises på google jeg mener denne her titlen <title>Auto-Butikken.dk - Alt i autoudstyr!</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med de andre, der skal være en bedre opdeling af de forskellige "bokse"!

Det hele flyder lidt ud, hvilken kommer til at gøre siden meget rodet og udtruktureret selvom den faktisk ikke er det :)

Vil nok anbefale en ommer, men prøv at arbejde videre med det, det kan jo være du kan få ryddet op!

Held og lykke med projektet :)

Mvh

Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Neda Beads Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg kan se du bruger en dandomain shop. Brug mellemsiderne som en apetit vækker, ikke det samme billede som forsiden.

Når man klikker på billederne på forsiden kan man ikke se der sker noget, men det gør der.

Alt for mange klik før jeg kan købe en vare

Ingen overskrifter på produkt siderne

Du har meget at arbejde foran dig god arbejdslyst

 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mads

En god begyndelse, der er dog nogle ting som man ligger mærke til...

1. Jeg følte at man bliver smidt i en rodebunke, der er alt for meget på siden.

2. Der er ikke en klar skilning mellem de forskellige ting, det kan selvfølgelig gøre at det ser ud som om alt er blandet sammen.

3. Du bruger alt for mange forskellige fonts, og font størrelser. Der skal helst være en rød tråd gennem designet, informationen og levering af dette.

 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve designet er ALT for stort, og følger ikke siden hvis man skalere vinduet ned, og eftersom mange bruger de der små, små laptops, eller notebooks - what ever - så er det ikke ret brugervenligt overhovedet.

Siden ser ret så uprofessionel ud i min optik, og jeg håber som en anden sagde heller ikke at du har betalt i dyre domme for designet.

En anden ting er at klikker du på billederne på forsiden, så er det blot venstre menu der udvider sig, og det er edderbankeme forvirrende - jeg klikkede 4 gange på billederne - fordi jeg ikke fattede hvorfor der ikke skete noget, og jeg er erfaren internetbruger, og under uddannelse som webprogrammør - hvordan mon ikke her og fru Jensen reagere?

Klikker du videre i systemet er det hele tiden kun nye menuer der popper op - det er edderbankeme ikke ret brugervenligt hvis jeg må være så fri.

Mange ting er centreret, og ser yderst uprofessionelt ud. nogle få knapper hist og pist er rigtig dårligt photoshop! Banneret udskiller sig ikke fra resten af siden, og det er faktisk forvirrende. Siden er ikke ordentligt søgemaskine-optimeret - den vil jeg slet ikke komme nærmere ind på.

Hvad fanden er "betal telefonodrer" - der er absolut INGEN forklaring på hvad det er, i hvert falde ikke hvis man klikker på den knap. Der er ingen ordentlig grafik, der er ingen ordentlige informationer - eller jo måske - men dem lægger man ikke mærke til da man fokusere på alt det andet rod som flyder overalt.

Hele siden bliver SIMPELTHEN nødt til at være en ommer? Et design som det der udtrykker ikke "sikker køb", og det signalere ej heller seriøsitet.

Undskyld min ligefremmethed - men det er virkelig ringe!

Lige én ting til. hvis du har BETALT en programmør for at lave en hjemmeside i tables, så skulle du måske finde dig en anden programmør - for at opbygge en hjemmeside i tables i vore dage? Det er 100% no-go og det ved alle programmører.

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

 

Da jeg kom på forsiden faldt jeg over kategorierne og tænke lige at kigge på nogle fælge. Efter at have klikket et par gange skete der ikke noget hvorefter jeg fandt frem til at menu egentlig åbnede sig men det læ jeg ikke helt mærke til men denne skærmopløsning. 

Brug mellemsiderne i Dandomain shoppen. Du kan slå det til ved at gå ind under > Opsætning > Produkter > Produktgruppe beskrivelse som mellemsider (x)

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke din målgruppe, men jeg ville aldrig handle ved dig.

 

Jeg tror du skal tilbage til tegnebrættet :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info allesammen, selvom den ikke var for god :D

 

Men jo, det er første gang jeg har prøvet sådan noget, og blot lavet den efter bedste evner.

 

Må hellere tage fat i en Dandomain designer :)

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)