Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lolpics.dk - feedback

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Testbloggen.dk/Kasper:

Synes det er hurtigt nok:D



Tak Kasper, fedt du lige gad teste - tror også det kører bedre nu. Vi lige tage et kig på de links du skrev Smile

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Sjov lille side i har fået sat op! Cool

Personligt hader jeg det lille 'hop' siden laver hver gang jeg skifter side/billede, det er fordi jeres side loader uden brug for en scrollbar.. Når facebook comments så bliver loadet er siden sjovt nok blevet længere og så ryger indholdet lige 8 px til venstre.Super Angry

Kan være det kun er mig der er irriteret over det, men hvis i vil ændre det kan i tilføje en tom scrollbar på alle jeres sider, på den måde er det ikke en ændring når siden får brug for en scrollbar.

Indsæt Tom Scroll-bar på alle sider.

Prøv at tilføj "overflow-y: scroll;” til .css filen under Body tagget. 

Derudover ville det være rart med nogle større Navigerings knapper og sætte dem tættere på billedet. Eller nogle vertikale knapper på venstre og højre side af billedet.

Hvis i er rigtigt seje laver i keyboard navigation så man kan zappe imellem indlæg med piletasterne. 

Her er lidt inspiration fra et test-Wordpress-site hvor jeg har keyboard navigation.

<script type="text/javascript">
function keyHandler( e )
{
if( !e )
{
e = window.event;
}

arrowUp = 38;
arrowDown = 40;
arrowLeft = 37;
arrowRight = 39;
switch( e.keyCode )
{
case arrowUp:
//Skriv lidt kode hvis i vil have pil op til noget sejt
break;
case arrowDown:
// Skriv lidt kode hvis i vil have pil ned til noget sejt
break;
case arrowLeft:
document.location.href = "<?php echo get_permalink(get_adjacent_post(false,'',true)); ?>";
break;
case arrowRight:
document.location.href = "<?php echo get_permalink(get_adjacent_post(false,'',false)); ?>";
break;
}
}
 
document.onkeydown = keyHandler;
</script>

 

Mht. Website billeder, køb dem på fotolia.com til 7-8 kr stk.

 

Mht. de sjove billeder, få det til at se ud som om alle billeder er bruger-uploadede, så har i en god undskyldning og kan self. nå at fjerne billeder hvis der er nogle der klager over rettigheder.Beer

 

God vind fremover!

 

- Zeeberg

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Simon!

Vi vil prøve at få lavet tingene her i påsken Yes

Vi havde i øvrigt en fantastisk første 24 timer hvor vi havde næsten 2.000 unikke besøgende, der blev set 60.000 billeder på siden og vores side trak knap 6GB trafik i gennem uden performance problemer - hvilket er rigtig dejligt!

Ronni

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

God idé med at poste comments via Facebook.

Pas på med trafikken, det kan blive meget meget dyrt, men sådan er det jo at hoste sådanne sider.

Jeg ville dog putte et script ind, der komprimerede billederne en del mere når de uploades.

 

Se at få nogle reklamer ind og som de andre siger så pas på med billeder du ikke har rettigheder til, det kan gå grueligt galt. En måde du kan undgå det på er at ligge alle billeder på en udenlandsk server og sige at de er brugeruploadede.

Ikke sikkert du får nogen henvendelser i det næste lange lange stykke tid, men lige pludselig skal det nok komme. Jeg kørte en side engang, hvor vi i løbet af et halv år blev kontaktet af to advokater. Vi fjernede dog materialet med det samme, men de kunne jo godt have krævet erstatning.

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Joker:
God idé med at poste comments via Facebook.

Ja, det har indtil videre givet en rimelig god viral effekt.

Joker:
Pas på med trafikken, det kan blive meget meget dyrt, men sådan er det jo at hoste sådanne sider.

Jeg ville dog putte et script ind, der komprimerede billederne en del mere når de uploades.

Det er vi ret obs på, i øjeblikket betaler vi ca. 75øre pr. GB og det kan vi måske finde lidt billigere.
 

Joker:
Se at få nogle reklamer ind og som de andre siger så pas på med billeder du ikke har rettigheder til, det kan gå grueligt galt. En måde du kan undgå det på er at ligge alle billeder på en udenlandsk server og sige at de er brugeruploadede.

Ikke sikkert du får nogen henvendelser i det næste lange lange stykke tid, men lige pludselig skal det nok komme. Jeg kørte en side engang, hvor vi i løbet af et halv år blev kontaktet af to advokater. Vi fjernede dog materialet med det samme, men de kunne jo godt have krævet erstatning.

Vi vil gerne vente lidt med reklamer da vi gerne vil undgå at skræmme brugere væk her i starten.

Vi arbejder på en tekst og et par features som gerne skulle stille os fornuftigt i forhold de problemstillinger du nævner.

Tusind tak for feedback!

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville have skrevet et indlæg vedr. lolpix.se, men da det ikke virker mere (ihvertfald ikke på min pc) skrev jeg om lolpics.dk:D Her er indlægget sjove billeder

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indlægget på din blog Kasper Big Smile

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

lolpics.dk:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
I skal bare passe på det med at downloade billeder fra nettet, folk der har rettighederne til billederne kan blive sure.

 

Tak for rådet Michael, der er noget vi er obs på - jeg kan se de fleste sider håndterer det ved at man kan kontakte siden og bede om at få billedet fjernet. Det må vi gøre lidt mere tydeligt på vores side. Men ellers så cirkulere de billeder vi har fundet, indtil videre, vist på mange mange sider Smile

Men tak fordi du kiggede forbi!

Hej.

Hvis i har brug for billig hosting af jeres fremtidige projekter, så send en mail til admin@nasjn.net

Venlig Hilsen 

Jesper Nissen

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)