Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg lave/sælge? Hørt det før?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Synes ofte at svaret bare er hvad interessere du dig for? Hvad brænder du for? Jeg interessere mig for fodbold, økonomi, indretning/møbler.

 

Så tænker jeg bare:

Fodbold: Nyhedside (findes mange af), Webshop med fodbold udstyr (findes også flere), Er målmand og så tænker man webshop for målmænd (markedet er bare ikke særlig stort). 

Økonomi, (Har jo ikke en uddannelse endnu jeg kan bruge, er igang med første år på handelskole), ville gerne være privatøkonomi rådgiver, men hvem ville stole på en 18 årig?

Indretning/møbler: Elsker billige designmøbler, som Jysk og Ikea. Overvejer at starte eget mærke med møbler, men hvorfor sgu folk vælge mig frem for dem? 

Så er mit spørgsmål så, hvad kan jeg gøre? Syntes mine interesser er fyldt ud. Man kan self finde på noget nyt inden for branchen, men synes ikke jeg er kommet på noget godt og unikt?

Mvh Lasse

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Man behøver jo ikke opfinde den dybe tallerken for at få succes (defineret som indtjening)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo sagtens taget noget af det som allerrede findes på markedet, bare forbedre det på flere områder..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jub:

Man behøver jo ikke opfinde den dybe tallerken for at få succes (defineret som indtjening)

Også det som er pointen, men synes bare ofte bare folk siger som jeg har skrevet? 

 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B:

Du kan jo sagtens taget noget af det som allerrede findes på markedet, bare forbedre det på flere områder..

Det er selvfølgelig rigtigt!

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Udlejning af specielle (dyre?) møbler og lamper? Så kombinerer du økonomien og interessen for design.

Lidt a la dem, der lejer en dyre dametaske ud, og jeg tror også, at man kan leje et malerie i f.ek.s 3 måneder.

Du laver en hjemmeside, hvor man booker et stykke møbel, som efterfølgende bliver leveret ved gadedøren og afhentet igen.

Bare en idé.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Madame Morell:

Udlejning af specielle (dyre?) møbler og lamper? Så kombinerer du økonomien og interessen for design.

Lidt a la dem, der lejer en dyre dametaske ud, og jeg tror også, at man kan leje et malerie i f.ek.s 3 måneder.

Du laver en hjemmeside, hvor man booker et stykke møbel, som efterfølgende bliver leveret ved gadedøren og afhentet igen.

Bare en idé.

Tak, idéen er fin :) Synes bare ikke lige med møbler ;)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Master Vind:

Hej Amino'er

Synes ofte at svaret bare er hvad interessere du dig for? Hvad brænder du for? Jeg interessere mig for fodbold, økonomi, indretning/møbler.

Mvh Lasse

Jeps, Amino "flyder" med den slags råd, men jeg er nu ikke enig i det. Hvis man så kigger på nogle af de "store", så tænker interesse for legoklodser...interesse for dyner og sengetøj...interesse for smykker...hmm nej jeg tror faktisk mange har kigget på hvor er økonomien spændende!

Jeg er selv fodboldfreak og har iblandt mine mål for fremtiden skrevet " Camp Nou VIP faste pladser"...Men for mig handler motivationen mere om hvad jeg kan opnå og ikke at jeg skal starte med at interessere mig for det jeg laver...Jeg er generelt altid åben for nye ting, selvom det måske ikke lyder som noget af min hobby/interesse...så jeg syntes da hellere du skulle spørge dig selv om hvad der kunne motivere dig...hvad er målet med dit valg...

Mvh. Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
så jeg syntes da hellere du skulle spørge dig selv om hvad der kunne motivere dig...hvad er målet med dit valg...

Enig. Motivationen skal også være der, de dage hvor alt bare er surt. ;-)

Dbh Kristoffer

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er målmand og så tænker man webshop for målmænd (markedet er bare ikke særlig stort).

Netop niche markeder er der store muligheder i, især hvis du tør være international :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)