Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dansk ´online business network´ for virksomheder og freelancer - gratis profil

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Ib Nielsen:

Hej Jan !

Det vigtigste er, at vi har noget at tilbyde gratis!

Som vi ikke kan finde meget i online B2B og B2C.

Jeg håber, at denne hjemmeside vil hjælpe mange mennesker til at promovere produkter/ydelser.

Mvh,

Kim

I denne tråd tror jeg ikke længere at det vigtigste er, at I har noget gratis at tilbyde. Med dine udtalelser og din opførsel her, så er fokus vendt direkte mod jer og jeres markedsføringsmetoder som bl.a. indebærer at lyve. 

Man kan ikke først sende en løgn ud i et forum og så dernæst bede folk rette fokus på noget andet. 

Derudover, så tror jeg ikke ligefrem at dit optrin her har gavnet jeres mulighed for at få brugere. I hvert fald ikke blandt os der har set denne debat. 

Men god fornøjelse med projektet :)

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Online Netværk http://www.danskemarked.dk/

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Ib Nielsen:

Jeg har en articol om Marketing Practices Act § 3

Det må du lige forklare nærmere.
Den artikel handler om en anden end dig, der på et andet tidspunkt forsøgte at lancere et lignende projekt.
Den eneste sammenligning der er til denne tråd er, at du også på Børsens forum bruger uhæderlig markedsføring, idet du forsøger at anprise dit eget site uden at fortælle, at du her interesser i det.

Kim - det kan godt være, at du blot er en almindelig forretningsmand, som er kommet til at lave et par fejl, men i denne tråd formår du at fremstå som en uhæderlig laban, som for en hver pris og uden skelen til hverken pli eller lovgivning vil tiltrække brugere til dit - for mig at se ubrugelige - forum.
Du er formentlig bedst tjent med at stoppe dine forfejlede markedsføringsforsøg her på sitet.

mvh Hans

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Jeg synes, at tonen er ved at blive ubehagelig og personlig - som så ofte før herinde.

Det er muligt, at trådstarteren ikke har været helt skarp på alle vinkler, men jeg synes at det der foregår lige nu minder om en hets. Det er ord som svindler, laban, annoncehaj og deslige der flyver gennem luften.

Hvis I mener der er foregået noget krimielt, så henvend Jer til politiet. Den ubehagelig og mobbende tone synes jeg I bør stoppe.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umulius:
Det er muligt, at trådstarteren ikke har været helt skarp på alle vinkler, men jeg synes at det der foregår lige nu minder om en hets. Det er ord som svindler, laban, annoncehaj og deslige der flyver gennem luften.

Hej Umulius

Almindeligvis ville jeg være enig med dig.
Jeg vil gerne præcisere, at jeg ikke kalder Kim hverken laban, svindler eller annoncehaj.
Jeg har sammenlignet værdien af hans projekt med værdien af de annoncer, som dømte annoncehajer har solgt. Det er min vurdering af Kims projekt, og den vil jeg stå ved.
Jeg har ikke nævt ordet svindler - min vurdering er heller ikke, at Kim lever op til den betegnelse. Han har løjet - men for mig at se har han ikke svindlet.
Jeg har ikke kaldt ham en laban. Jeg har vurderet Kims egne udtalelser og adfærd i denne tråd, og konkluderet, at han i mine øjne fremstår som en laban. Det står jeg gerne ved, og jeg synes også, at jeg har argumenteret for det.

Jeg har ingen intention om at henvende mig til politiet. Jeg vil langt hellere vise Kim, hvilke fejl han begår, så han har en chance for at rette dem og komme fremad med sit projekt.
At Kims projekt i mine øjne er værdiløst lige nu betyder jo ikke, at det nødvendigvis er det på langt sigt. Men hvis Kim skal skabe værdi i sit projekt, er han nødt til at lægge en anden kurs for sin markedsføring.

De metoder, som han anvender lige nu egner sig simpelt hen ikke til at fremme hans projekt, hvilket udviklingen i denne tråd vist illustrerer meget godt.

mvh Hans

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Tonen er ved at blive ubehagelig og personlig.

`Det er ord som svindler, laban, annoncehaj og deslige der flyver gennem luften`

den slags beskyldninger kan opholde  i en domstol for ærekrænkelse.

danskemarked.dk ikke stjæle nogens penge, ikke spam.
for folk, der ønsker at ærekrænkelse danskemarked.dk de skal vide, at dette er en stor investering, og vi kan kræve for at bryde vores forretning image.
Vi har tilføjer en post, en gratis tilbud, og vi har blive inspireret til titlen, efter Børsen article

Dansk IT-millionær vil skabe facebook for firmaer -

http://borsen.dk/nyheder/it/artikel/1/190331/dansk_it-millionaer_vil_skabe_facebook_for_firmaer.html 

Facebook er en Social Networking

Danskemarked.dk er en Online Business Networking

det er den samme branche

Online Netværk http://www.danskemarked.dk/

 

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undskylder over for Amino og Amino's medlemmer med dette gratis tilbud,

hvis jeg fornærmet og vred nogen.

Jeg er dybt ked af det !

God påske til alle !

Mvh,

Kim

Online Netværk http://www.danskemarked.dk/

 

Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ikke så smart du bare kopiere fra din side når folk spørger dig om noget, virker lidt uprof. Dermed synes jeg du skulle have tænkt grundigt over inden du postet her på amino, det jo trods alt de skarpeste kritikere.

På den gode måde.

Men held og lykke.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Ib Nielsen:
eg undskylder over for Amino og Amino's medlemmer med dette gratis tilbud,

Det, du burde undskylde, er ikke, at du kommer med et tilbud.
Det er glimrende.

Du burde undskylde, at du beskrev det med urigtige oplysninger.

Jeg imødeser en evt. stævning med sindsro.

mvh Hans

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Ib Nielsen:

Jeg undskylder over for Amino og Amino's medlemmer med dette gratis tilbud,

hvis jeg fornærmet og vred nogen.

Jeg mener nu ikke du som sådan har fornærmet nogen, men det havde nok været en meget god idé at finde ud af hvad man kan forvente når man markedsfører eller forsøger at markedsføre sit tiltag på en side som Amino.

Der sidder nogle meget meget skarpe hjerner herinde og hvis man lærer at læse mellem linierne i de indlæg der med sikker hånd får projektet til at balancere på bladet af et samuraisværd, så er der faktisk ganske god viden at hente.

Som når du f.eks. påstår du har patent på konceptet, så ved de fleste af os, at det har du ikke. Du kan have en registrering der beskytter dit navn/varemærke og/eller f.eks. dit logo. Derfor er der nogle der beder dig påvise det du siger, vel vidende at det kan du ikke.

Anyway med den type sider er troværdighed og brugermasse essentielt for at komme videre.

Nu henviser du til en registrering, den registering er til en der hedder Petre ..... Hedder du Petre eller Kim Ib?

Når man kigger på anmeldelser der er lavet, så er der et sted hvor 2 ud af 3 positive anmeldelser er lavet af Kim Ib. Kim Ib er ikke særligt aktivnettet udover i forbindelse med Danske Marked, hvorfor man kan tænke om Kim Ib=Petre.

Hvis det er sådan at Petre kalder sig Kim Ib, så er han allerede på vej til at give projektet dødsstødet, hvis der fortsættes på den måde, for så er der jo ingen der ved noget om hvad der foregår.

Men ellers læs hvad det er som Hans Kjer han skriver mellem linierne, samt tag nogle af de andre kommentarer og kom videre.

Jeg vil ikke kommentere på siden, da den ikke er relevant for mig. Men hvis den var, så ville jeg ikke anvende den, idet Danske Marked for mig i min hjerne er den del af Danske Bank som styrer valuta, aktie-, obligation- og anden værdipapirhandel.

Men god vind med projektet og kald dig for Petre hvis ikke du hedder Kim Ib.

Køb ren argan olie her

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)