Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil DU gerne møde?

Side 13 ud af 15 (147 indlæg)
Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Henriette Marvig:

Kære alle!

Amino Teamet er i fuld gang med at lave et brag af et event for alle Amino'er, og derfor vil vi gerne høre hvilke personligheder I rigtig gerne vil møde/lære af - danske som udenlandske iværksættere.

Kom med dine ønsker her nedenfor, og vi skal se hvad vi kan gøre for at opfylde et ønske eller to :)

De bedste hilsner,

Henriette, Amino Crew

Hej Henriette!

Kunne være spændende og få Thomas blackman ind ;) 

Han har altid et anderledes syn på omverden end alle andre ;)

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim Ferriss

Gavy Vaynerchuk

Kevin Rose

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

jeg stemmer også på Thomas Blackmann

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Line Baun Danielsen

- hun har lige iværksat www.ready-set-grow.biz

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Da jeg arbejdede et sted, hvor vi hyrede Thomas Blackman, var jeg også meget spændt, men efter at have oplevet ham, må jeg sige, at jeg på ingen måde kan anbefale det. Han mødte op totalt uforberedt og anede ikke, hvem han skulle tale til, hvad han skulle tale om, og hvad han egentligt ville sige. Han sludrede sig igennem lange 40 minutter, hvor man skulle koncentrere sig dybt om at finde hoved og hale i noget som helst.

Det kan være meget sjovt at høre på i Xfaktor i 2-3 minutter ad gangen, men værdi til et publikum var der intet af. Det kan selvføglelig være, at han har ændret sig, men når man skal smide 35.000 til et foredrag og bruger mange menneskers tid, så mener jeg, at man bør tænke sig rigtig godt om.

Jeg har tidligere foreslået kunstneren Nadia Plesner, og det vil jeg gerne slå et slag for igen. Hun er lige fyldt 30, har egen velgørende virksomhed, og så har hun lige vundet over et af verdens største brands (Louis Vuitton), som sagsøgte hende for flere millioner og ville destruere et maleri, hun havde lavet, fordi hun blandt andet havde malet deres taske på maleriet.

Det kunne være spændende at høre, hvordan man griber sådan en sag an og tackler modgangen og bruger hele den internationale presse i sin kamp.

Hun vil i hvert fald være et nyt ansigt i det program, der indtil videre ser ud til at bestå af meget velkendte (og dejlige) Amino-ansigter.

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg leder efter nogle gode debatter og emner og skrive med om så det er svært at sige hvem jeg søger.

Hilsen rvejsgaard

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra København
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Wagner

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

@Tommy

Blachmann har improviseret. Noget der er ret almindeligt i de jazzmiljøer han kommer fra. Også noget man kan bruge hvis man vil bevæge sig udover det standard manuskript man fyrer af i hovedet på folk alle de steder man møder op, og så indkasserer ved kasse 1.

Jeg synes det er ret upassende at gøre nar af en konkurrent i foredragsholderbranchen, blot fordi man ikke forstår, og skal " koncentrere sig dybt ".

Jeg vil til enhver tid hellere Thomas Blachmann improvisere, end at jeg vil høre på en læse et manuskript op, om at vi skal være rare ved hinanden allesammen, og tro på os selv. Og det der mange andre , der også gerne vil.

Hvis Thomas ikke fungerer til at holde foredrag, skal folk nok selv finde ud af det. Det meget simpelt :-)

Undskyld den lidt hårde tone

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Aarhus V
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Stylebargain.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Malene Birger

Pernille Melsted

Side 13 ud af 15 (147 indlæg)