Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress seo

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg står for at skulle lave en blog i Wordpress og for at komme så godt fra start som muligt vil jeg lige høre om der er nogle plugins eller andre komponenter jeg skal hente for at opnå bedst muligt seo? Eller er den nyeste Wordpress version bare optimeret så godt, at det ikke er nødvendigt at installere yderlige dimser?

Mvh Søren

 

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

 

Hej Søren! 

 

Jeg bruger selv:

  •  All In One SEO Pack - Godt plugin så du selv kan lave SEO titler, beskrivelser og keywords, så du rangerer højere i Google
  • Simple Google Sitemap XML - Bruges sammen med Google Webmaster Tools. Rigtig god kombination, da du kan følge med i hvor mange visninger<klik du får. Udover det indekserer Google også hurtigere din site, hvis du tilføjer et sitemap. Når du installerer pluginnet, skal du lige huske at gøre så sitemappet bliver lagt i din root folder. (ditdomæne.dk/sitemap.xml)

 

Det er de to SEO plugins jeg bruger. Jeg har nogle artikler på min blog du evt. kan læse:

 

Håber det kunne hjælpe dig lidt på vej!

 

Venlig hilsen

Jonas Donbæk

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange gode SEO plugin til Wordpress. Personligt bruger jeg HeadSpace2 og Google XML Sitemaps. Ca. 46% af min trafik kommer fra søgemaskiner, så et eller andet må jeg gøre rigtig :-)

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar - jeg vil tage et kig på de anbefalede plugins og blogs.

 

Mvh Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lytter lige med :-)

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville undlade at installere et sitemap plugin, hvilket du kan læse mere om i mit blogindlæg om XML sitemaps.

Hvis dit theme ikke selv forkorter dine indlæg på forsiden, skal du have fat i den indbyggede læs mere funktion, for at undgå dublicate content. Ellers er det en god idé at rette url-strukturen, så den er mere "ren" og sigende.

Derudover er All In One SEO Pack eller Headspace2 et must. Evt. kan du også tage et kig på Kblinker hvis du er for doven til at lave din interne linkbuilding selv.

/ Emil

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)