Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det helt uvirkeligt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I takt med at min omsætning stiger er jeg nu nød til at stifte en enkeltmandsvirksomhed med CVR-nummer. Derudover har jeg overvejet indkøb af ny pc samt software - udelukkende til virksomheden. Men hvordan er mine muligheder mon for at få finansieret mine nye indkøb? Jeg ved godt at jeg bare kan gå i banken og spørge når mit CVR-nummer ankommer, men alligevel lidt nysgerrig efter andres oplevelser omkring dette.

  • iMac 27" fra Apple Store til 12.870,40,- ekskl. moms
  • Adobe Creative Suite 5 Design Standard til 9.237,99,- ekskl. moms

  • I alt 22.108,39,- ekskl. moms.

Har I erfaringer med, hvor nemt - eller svært - det er at få finansieret sin opstart?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer helt an på om du har noget at stille sikkerhed i... Hus, bil, båd etc... Hvis du intet ejer og har, kan det blive et problem... Dog er det et ret beskedent beløb, som du måske kan klare på en midlertidig kassekredit, til du har tjent pengene hjem igen...

Som sagt, det kommet helt an på din situation og forhold til din bank...

Generatorer og nødstrømsanlæg www.genshop.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick Hallundbæk Jepsen:

Det kommer helt an på om du har noget at stille sikkerhed i... Hus, bil, båd etc... Hvis du intet ejer og har, kan det blive et problem... Dog er det et ret beskedent beløb, som du måske kan klare på en midlertidig kassekredit, til du har tjent pengene hjem igen...

Som sagt, det kommet helt an på din situation og forhold til din bank...

Hej Nick Hallundbæk

Tak for dit svar. Jeg har noget at stille i sikkerhed, heldigvis.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde næsten være til at få på kassekreditten :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men ellers start med at overvej om nyanskaffelserne er nødvendige lige nu. Jeg tror personligt meget på organisk vækst og af samme årsag har jeg ikke lånt en krone i banken.

Når beløbene er så små, kan du så ikke tjene pengene først og gemme kassekreditten til en anden gang?

Jeg antager naturligvis, at du har et setup lige nu, som er tilstrækkeligt i første omgang.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Men ellers start med at overvej om nyanskaffelserne er nødvendige lige nu. Jeg tror personligt meget på organisk vækst og af samme årsag har jeg ikke lånt en krone i banken.

Når beløbene er så små, kan du så ikke tjene pengene først og gemme kassekreditten til en anden gang?

Jeg antager naturligvis, at du har et setup lige nu, som er tilstrækkeligt i første omgang.

Jo, det kan du slf. have ret i. Men den jeg har nu er ved at stå af, og har det ikke godt... Desværre. Så derfor overvejer jeg nyt indkøb. Har pt. en alm. stationær som er ved at være ustabil, så vælger en iMac med Apple Care til.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)