Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken hjemmeside skal min kone starte?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er selvstændig og lever af SEO, tekstforfatning og lidt html/css-programmering, og er i en situation, hvor det ville være meget favorabelt, hvis jeg kunne oprette en hjemmeside til min kone - som hun kunne passe og tjene lidt penge på. 

Det behøver ikke at være noget stort; blot noget efter et par års fritids- eller deltidsarbejde vil kunne indbringe en DKK 15-20.000.

Udfordringen er imidlertid at min kone er en spade til alt hvad der hedder computer og internet, men dog besidder følgende kvaliteter:

- Taler portugisisk og fransk (ikke dansk)

- Skriver portgusisk (ikke i lyntempo - men nok til at kunne holde f.eks. en blog)

- Interesserer sig for børn, skønhed og kosmetologi samt mode 

Hun har de sidste 10 år arbejdet med børnepasning, hvilket hun er ekstremt glad for idet hun elsker børn. Men dette vil i fremtiden ikke længere være muligt.

Alle gode ideer modtages med kyshånd.

Vh. Peter

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg så lige dette indlæg, og har muligvis en idé, men ved ikke om det er noget som holder, eller om franskmændende vil synes om idéen?

Du skriver at din kone taler og skriver fransk og interesserer sig for børn og mode. Hvad med at starte en webshop i Frankrig med børnetøj af danske mærker?

Som sagt kender jeg ikke til e-markedet mht. børnetøj i Frankrig, men bare en tanke!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det er hun også kan engelsk, så har hun mulighed for at være online sprog oversætter... Og nej ikke som google translate :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker også umiddelbart at hun kan tilbyde en professionel oversættelse på fransk/portugisisk - konkurrence her er meget mindre, når vi ikke snakker tysk og engelsk.

En anden mulighed er også blevet nævnt allerede - en webshop der sælger børnetøj eller skønhedsprodukter/pleje produkter.

Det kunne være en god idé at researche markederne i henholdsvis Frankrig og Portugal, for måske er der er bedre marked her end i DK. Din udfordring ligger i at holde fragtpriserne nede, dvs. at du skal have nogle gode distributører og leverandører af diverse produkter.

En hjemmeside med oversættelse, kan startes relativ billigt, en webshop vil være en markant større og mere avanceret opgave, der ligeledes vil kræve større kapital.

Held og lykke med det.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle og tak for jeres svar,

Jeg kommer lige med en smule uddybende oplysninger:

  • Min kone er fra brasilien
  • Hun kan ikke engelsk
  • Vi bor i Schweiz
  • Grunden til at en hjemmeside en smart ide for hende, er at vi fra 2012 begynder at rejse verden rundt og derfor ikke kan blive på ét sted (hvilket bl.a. besværliggør nogle typer webshops).

Men igen tak for svarene sofar!

Vh. Peter 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Shaftypedersen: Lige præcis, det samme skulle jeg netop til at foreslå :-) - Dropshipping af fx børnetøj til det franske eller portugisiske marked måske?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil sige i skal kik på wordpress

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Wordpress er oversat til både fransk og portugisisk.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sats på Brasilien. Hvis i bor i Schweiz høster i alligevel ikke EU fordele, og da slet ikke hvis i skal til at turnere verden rundt. Jeg har hørt (ret mig endelig) at Brasilien har noget der ligner verdens 7. største økonomi og er i rivende udvikling. Hvis din kone er god (med plads til forbedring) til Portugisisk og ovenikøbet kender lidt til Kulturen i Brasilien burde det vel være muligt at starte noget blog op, eller måske være forløber på en online service, der er mere normal i andre lande, men ikke nødvendigvis har slået igennem i Brasilien endnu. Jeg læste på Techcrunch den anden dag at Groupon agtige firmaer er et kæmpe hit derovre (meget hård konkurrence nu, men det var bare et eksempel). Hvis du er super skarp SEO mand hvorfor kombinerer i så ikke jeres evner? Få dine evner spredt over flere kontinenter og giv din kone en passende hyre (don't be greedy :D) 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)