Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plugins/temaer til en side alá Jobindex.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har fået en ide til en side alá Jobindex.dk og alle de andre, bare i et bestemt nicheområde uden konkurrence overhovedet. Jeg har også tænkt på nogle planer for hvordan jeg skal lokke brugere til min ide, men allerførst skal jeg finde ud af hvor jeg finder et plugin/tema til enten Wordpress eller Joomla der som udgangspunkt er bygget op som Jobindex.dk og alle de andre jobdatabaser...

På forhånd tak,

Morten

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke bare man kan finde et plugin, der virker som en jobdatabase, vi har en udviklingsafdelinge med 6 medarbejdere, der arbejder fuldid på at udvikle Jobindex. Det er ikke et plugin man bare kan finde på internettet.

Kaare Danielsen, Jobindex

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer..

Jeg har også i mellemtiden fundet Jobroller temaet til Wordpress, og er også i gang med at få designet og udviklet lidt ændringer i det. Men tak for svarene ellers, omend det ene ikke kan bruges til så meget når man nu alligevel kunne finde noget lignende :-)

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
For os der selv har arbejdet med jobbaser i mange år, imponerer det at der findes et plugin. Men ikke at tage
modet fra dig. Jobmarkedet er yderst konkurrence præget. Så nicher er en god ide. En ting er brugere, men kunder en anden.
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Zederkof A/S:
For os der selv har arbejdet med jobbaser i mange år, imponerer det at der findes et plugin. Men ikke at tage
modet fra dig. Jobmarkedet er yderst konkurrence præget. Så nicher er en god ide. En ting er brugere, men kunder en anden.

Bare rolig, det drejer sig om en niche uden konkurrence og hvor virksomhederne ikke benytter sig af de store jobportaler, så der burde være en chance Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)