Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck Paradise Hotel - hvad mener i?

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 16 person

Kære Amino'er

Jeg vil, til at starte med lige gøre jer opmærksomme på, at dette ikke har helt vildt med iværksætteri at gøre. Men jeg kunne alligevel godt tænke mig, at høre jeres mening! 

Jeg har nu skrevet min anden klumme til Ungnyt.dk. Den hedder Fuck Paradise Hotel og kan læses her: http://ungnyt.dk/?Id=3476. Det jeg godt kunne tænke mig jeres mening på og en debat om, er hvad i synes omkring hele konceptet Paradise Hotel, nogen af jer kender det sikkert godt og andre af jer aner ikke hvad det er. Men har i en mening om programmet og dets relevans for unge, så smid en kommentar!

Lad mig høre hvad i syntes? P.S. husk det oprettet i café og hygge :-)

Mvh. Thomas 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 10 person

Forstår ik hvorfor du føler, at du skal bestemme, hva andre ser og ikke ser...

Er Hollywood film relevante?
Er Køniken relevant?
Er Melodi gramprix relevant?
Er TV-Avisen/Nyhederne relevant?
Er Fodbold, håndbold, tennis mm relevant?

Hvis nogen ser det, og vælger at følge et program, så er det fordi det har en relevans for dem. Om det så er for underholdningsskyld, eller fordi man lære noget, det kan man altid diskutere. Men man kan vel ik kræve, at folk 24-7 bruger tiden på at se programmer, læse bøger mm, som gør dem dygtigere... Der er vel noget, som hedder fritid, og der må det enkelte individ lave lige præcist det, som vedkommende vil, hvis du spørger mig...

Så svaret må være, "Fuck din klumme" ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en svær diskussion. Som Fashion-Seller beskriver - hvem skal bedømme hvad der er relevant og OK?

Personligt hører jeg nok til den holdning der mener "Paradise hotel skal fuckes", eftersom det kun gør en dummere at se. Jeg hørte op imod 40% af unge under 18 år ser deltagerne som forbilleder, hvilket er ret sindssygt. Det er ikke særlig fedt at næsten halvdelen af vores ungdom ser dem som FORBILLEDER.

Jeg kan godt lide at bruge Kina som modeksempel. Det er der hvor det sker lige nu, og det er dem som er på klar vej frem. Jeg havde forleden en diskussion med min kinesiske grafiker som jeg prøvede at få til at tegne en nørd, og hun forstod det bare ikke. I deres samfund er de kloge dem som man ser op til. Det er "nørderne" som scorer alle de lækre. I wonder why der er så stor forskel...

Så i mit hoved, FUCK "Paradise hotel" og få folk til at se et "Iværksætter program" eller et program som følger de klogeste hoveder på CBS/KU/DTU. Problemet er bare at højst sandsynligt det ikke ville være spændende at følge og det der sex der som altid lokker er ret fraværende...

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har aldrig set programmet, men det er der tilsyneladende rigtig mange andre der har.

tv 3 er en virksomhed og hvis ikke folk gad se Paradis Hotel, så sendte de det helt sikkert ikke for hvem ved hvilken gang. 

Jeg hader at folk går ind og vurdere andres smag, det skal ikke være op til mig eller nogen anden at vurdere hvad folk skal se. Smag er op til den enkelte og sådan synes jeg det fungere fint. 

Personligt synes jeg fodbold er spændende, men her er min kæreste bestemt ikke enig:) Og hvis jeg skal sætte det hele på en spids, så er fodbold vel lige så lidt relevant som Paradis Hotel?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

At kaste hæmninger løs engang imellem med hæmningsløs sex , synes jeg giver daglig dagen et side spring væk fra dagens kedelige liv

At kvinder kaster nærmeste mere hæmninger løs når det , når det er medier er ingen hemmelighed , så lad slå med det vilde sex liv

sex er penge og penge er iværksættere der vil frem og nogle pigerne bliver jo deres leve vej og det er ikke det forkerte iværksættere vej , så jeg er uenig med dig det har afgørende noget med iværksættere at gøre dette her paradises hotel det er begyndelse på noget der kan blive deres leve vej

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Først og fremmest - RESPEKT til Paradise Hotel!

I 7år, har de nu formået at lave et show, som har taget de fleste af danmarks unge med storm! Hver mandag-torsdag kl 22, sidder utrolig mange af danmarks unge klistret til skærmen!

Om Paradise Hotel er relevant eller ej, kan jeg ikke fortælle, men jeg må være ærlig og fortælle, at jeg da ville ønske at det hele var MIT koncept. For fordelen da, hvor må de tjene godt! :O)

 

Personligt, så har jeg ikke set de forrige sæsoner, kun den nuværende 2011sæson. Jeg fulgte med hver dag i starten, men har nu næsten helt droppet det - set det næsten kun om torsdagen, hvor folk ryger ud.

Jeg syntes at konceptet er fedt, dog kan jeg ikke lide, at folk hele tiden kommer ind i programmet. I starten er det fint nok, så kommer der jo lidt flow. Men at folk stadig kommer ind, 2-3uger inden finalen, syntes jeg er dårligt - for så er der jo intet ved "spillet". :o)

 

Redigeret: Dog mener jeg også, at det er helt uforståeligt at de har SÅ mange fans! Det er altså bare et lille tvshow i Danmark ;-)

 

Mvh

C.P

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel tidens trend - kendt for enhver pris , og der er mange af den type programmer.

Jeg tror det sælger super godt blandt de unge, og det er vel formålet med butikken "TV3".

Jeg har ikke selv set programmet, men jeg har set nogle programmer med hende Amalie og hendes medieliderlige mor - som jeg ikke ville have undværet - de er da så komiske, og et godt grin er jo sundt.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Nu er jeg så gammel at jeg har overværet flere ungdomsgenerationer. Startende med hippierne, til yuppierne og punkerne, - og Paradise hoteldeltagerne er så blot den seneste måde for ungdommen at prøve at skille sig lidt ud fra mængden.

Jeg tror såmænd ikke hippierne, trods meditation og bevidshedsudvidende stoffer filosoferede mere end Paradise hoteldeltagerne gør, - det var såmænd nok bare nemmere at være hippie end ølhentende-prügelknabe-mobbeoffer lærling til lorteløn. Sådan er det nok også nemmere at blive TV-vært som Paradise-deltager selvom man jo ikke skal skyde hesten før man har mel i munden.

Så jeg tror alle kan tage det roligt, - de unge idag er såmænd hverken dummere eller mindre ambitiøse end tidligere, - de har bare muligheden for at blive stive og have sex  i et boblebad på et luksushotel hvor jeg i mine unge dage måtte ligge i en mudderpøl på en festival.

Sådan udvikler det sig bare hele tiden.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas de Oliveira:
P.S. husk det oprettet i café og hygge :-)

Har "anmeldt" indlægget til support, som så forhåbentligt reagerer inden Viasat når at kontakte sine advokater og gå i biddet på Amino.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Thomas de Oliveira:
P.S. husk det oprettet i café og hygge :-)

Har "anmeldt" indlægget til support, som så forhåbentligt reagerer inden Viasat når at kontakte sine advokater og gå i biddet på Amino.

hvad er problemet med indlægget?

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)