Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck Paradise Hotel - hvad mener i?

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Læs nu lige klummen inden i bedømmer på overskriften :-)

Iøvrigt synes jeg det en meget sjov debat i har fået sæt op, fuldstændig uden svar på indlægget men kun med kritik af mig personligt. Det jeg egentlig ligeglad med, men jeg synes det sørgeligt at se.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas de Oliveira:

Læs nu lige klummen inden i bedømmer på overskriften :-)

Iøvrigt synes jeg det en meget sjov debat i har fået sæt op, fuldstændig uden svar på indlægget men kun med kritik af mig personligt. Det jeg egentlig ligeglad med, men jeg synes det sørgeligt at se.

Jeg kan ikke se hvor du mener der er kommet personangreb?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk kan da bare se hvad de vil!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas, du kommer ind på en iværksætterportal og skriver et indlæg med en provokerende overskrift og henviser til en artikel skrevet til børn og unge.
Hvad forventer du af reaktion?
Der er nok ikke mange der ærligt er interesserede i at læse en artikel til en helt anden målgruppe og derfor kommer diskussionen hurtigt til at gå på dig og hvad du forsøger at opnå...

Så du får den reaktion du nok kunne forvente :-)

De bedste hilsner

Martinj

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas de Oliveira:

Læs nu lige klummen inden i bedømmer på overskriften :-)

Iøvrigt synes jeg det en meget sjov debat i har fået sæt op, fuldstændig uden svar på indlægget men kun med kritik af mig personligt. Det jeg egentlig ligeglad med, men jeg synes det sørgeligt at se.

Vil nu mene, at vi er flere, som er kommet med besvarelser, som kun er mulige, fordi vi har læst klummen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

Thomas, du kommer ind på en iværksætterportal og skriver et indlæg med en provokerende overskrift og henviser til en artikel skrevet til børn og unge.
Hvad forventer du af reaktion?
Der er nok ikke mange der ærligt er interesserede i at læse en artikel til en helt anden målgruppe og derfor kommer diskussionen hurtigt til at gå på dig og hvad du forsøger at opnå...

Så du får den reaktion du nok kunne forvente :-)

De bedste hilsner

Martinj

Det også helt fint, folk kan diskutere lige så meget om mig som de vil. Pointen er, at hvis man ærligt ikke er interesserede, kan man lade være med at svare. Det kan da ikke være så svært?

Jeg vil hellere have en reaktion på 5 der svarer på tråden, som reelt interessere sig for det, end 30 der bare kommer med kritik :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

... det der egentlig er mest interessant, er at sådan en serie kan skabe så meget debat, blandt så mange der ikke bruger tid på det pjat :-). 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man kan fucke Holger kan man vel også fucke Paradise Hotel...

Du har helt sikkert ret i at det i den grad er fordummende at se sådanne underholdsningsprogrammer, - og at det ville være smartere om "de unge" læste en bog.

Men for de fleste her i livet er der både tid til:

At fordybe sig og være nysgerrig og prøve sig selv af

Og bare at nyde og være til og slukke hjernen ved at eksponere den for noget lammende.

Hvad tror du der er mest skadeligt for ens intellektuelle kapacitet:

1 times paradise hotel eller

4 liter elefantøl ?

Jeg har aldrig hørt om nogen der vil fucke med mine elefanter - hvordan tror du det kan være?

Det er faktisk en no-brainer at hade det alle elsker når man er i gang med at opbygge sin identitet. For hvem vil være en kopi ? :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvad skal jeg sige.

Jeg er +40 og min kone er +35 og ja vi følger med i år.

Jeg synes at det er fantastik at de unge mennesker på paradise hotel tror de kan styre slagets gang. Men det må man sige at det gør TV3 100%.

Nu er alle de gamle inde på hotelet igen så nu er der krig over hele linien.

Jeg synes det er fantastik at man som deltager tror det er dem som styre og det er sæson 7 så de må jo have kikket med tidligere og de er ikke blevet kloger.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Ja konceptet er nu som det nu en gang er, og det kan man jo mene hvad man vil. Men der hvor jeg syntes det fucker op er al den opmærksomhed som alm ´ligegyldige´mennesker får fra div medier og blade. Der hopper filmen sku af for mit vedkommende. Jeg mener bestemt at der er musikker og iværksætter der burde få mere opmærksomhed frem for folk der drikker og boller på åbent tv.

Men man har heldigvis et valg og jeg ser noget andet, eller går på amino ;-) 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)