Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode Wordpress themes

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg søger lidt inspiration til gode Wordpress themes.

Jeg er interesseret i themes, som er clean, ikke linker til programmøren i footeren og ikke koster en bondegaard. Desuden skal det være lovligt selv at rette i koden, så jeg kan tilpasse den.

Opbygningen af themet må gerne være lidt i stil med denne i opbygning: http://billigereakasse.dk/ (Jeg aner ikke, om det er en anden amino'er, der har siden).

Kom frisk med inspiration :-)

 

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Du kan få et til og lave et tema for dig. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er lidt i stil med, hvad jeg mener.

http://demo.rejec.tk/dustler/

Nogen der har gode bud på lignende themes? Det er et krav, at de er clean. Jeg er træt af de mange themes, der er befængt med diverse koder eller som linker til sider, som påvirker rangeringen.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Elegantthemes :) 

Du får en samlet pakke med massevis af themes, backend spiller 100% og så slipper du for alt "ekstra kode" og eksterne links

Hvis du overvejer at købe så er du selvfølgelig mere end velkommen til at benytte mit affiliate link - Onlinemoney.dk, du finder det ude i sidebar'en. Cool

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligner en hel del det, som jeg leder efter :-)

Tak for det. Det skal ses nærmere på.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, kan også se det er nogenlunde svarende til hvad du havde fundet i nr. 2 indlæg

Og hvad enten du vælger at bruge mit affiliate link eller ej, så kan jeg kun anbefale det, deres backend gør bare tingene meget lettere. Samtidig med at support forummet er hurtige til at hjælpe dig hvis du har spørgsmål. :)

- God fornøjelse. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :
Elegantthemes :) 

Den siger jeg også god for :)

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :
Elegantthemes :) 

Er det muligt at have forskellige widgets på henholdsvis forside, kategori sider og text sider?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Chrisss2010:

Martin :
Elegantthemes :) 

Er det muligt at have forskellige widgets på henholdsvis forside, kategori sider og text sider?

Det har vist ikke noget med Elegantthemes at gøre, men jo det kan http://wordpress.org/extend/plugins/dynamic-widgets/ klare for dig :)

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)