Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler 200kr til 2d chat

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

psp122:
Det er ikke til domæne og hosting men til en der kan hjælp os

Det er underordnet hvad de 200kr går til. Hvis du virkelig havde passion for dit projekt kunne du i det mindste skrive et indlæg som sparker røv, fortælle noget om jeres ide osv.... I øjeblikket ligner det bare at du vil have 200kr fordi du mangler dem. Desværre men sådan fungere det ikke og desuden har de andre aminoer kommet med nogle gode råd til hvordan i/du kan få de penge i mangler.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Dragør
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PSP122

Hvad med at sælge noget banner reklame på det domæne i skal have op at køre, så kan i sikkert hurtigt finde de penge i mangler.

Prisen skal selvfølgelig afspejle projektets størrelse og at hjemmesiden er ny og sikkert skal bygges op løbende med besøgende. Det kunne være folk herinde var interesserede i en sådan løsning.

Mvh-

Daniel Holsko

Vanilla sound & Light Production | Udlejning af Lyd, Lys & AV udstyr!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hojben:
Har jeg glemt noget?

Ja, findes under "Mere" knappen.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mage til useriøst indlæg skal man lede længe efter.

Det er 200kr, tag dig et bijob i 2 timer og pengene er tjent hjem. Vis nu lidt vilje, hvis du ikke engang kan skrabe 200kr sammen på egen hånd, kommer du ALDRIG til at søsætte noget som helst projekt.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er den her slags indlæg, der får en til at ryste på hovedet og tænke "Er der virkelig mennesker, der er så stupide?" eller "Er der tale om en internet-trold?". Jeg aner det ikke!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rolig nu inden vi lyncher trådstarter - mon ikke trådstarter starter på en ny skoledag i morgen ;-)

/Søren

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Rolig nu inden vi lyncher - mon ikke trådstarter starter på en ny skoledag i morgen ;-)

/Søren

Haha. En ny skoledag? Det er sgu nok ikke helt usandsynligt med det indlæg! Smile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Psp122

Jeg kan helt ærligt ikke tage dit spørgsmål seriøst 200kr burde ikke være den store sag at skaffe. Undskyld men det lyder som om at du slet ikke er særlig gammel.

Jeg ville aldrig bruge så meget som 1 øre på din 2d chat, ej helt seriøst 200kr? hvis du var en god iværksætter ville du yde lidt for at fremskaffe 200 kr som f.eks ved at arbejde :) Held og lykke ..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 4 person

Bare fordi at nogle ikke opfører sig, som I ønsker eller forventer evt. pga. alder, giver det jer ikke automatisk ret til at håne, og rakke ned.

Der er mange måder at sige ting på, og jeg har observeret af flere af jer i denne tråd, ikke formår, eller forstår at opføre sig ordentligt.

Vær venlig at stoppe med det, øjeblikkeligt, det er helt uacceptabelt det her. Har I noget noget konstruktivt at byde med, der er relevant for trådstarterens emne, og kan gøre det i en ordentlig tone, er I velkommen i denne tråd, ellers ikke.

Tilføj mig på Twitter

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)