Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Passion for et produkt

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er netop deltaget i et møde i Herning og er kommet hjem med ny energi og motivation. Begge ejerne var taget fra Sydtyskland, for at dele ud af de mange guldkorn som gemmer sig i ærmerne.

Jeg kom til at tænke et år tilbage hvor jeg kom hjem med samme fornemmelse. Hvad var det en knap som blev trykket på og kan man frembringe fornemmelsen igen og igen?

Fælles for de to samlinger var at ejerne var der men der var også en anden ting, et nyt produkt. Det at få et nyt produkt er som sådan ikke noget stort fordi det får man i hverdagen. Men det  kan måske sammenlignes med det at få en ny bil. Det er fedt at sætte sig ind i bilen lugte og mærke fornemmelsen. En slags rus som giver dig en fed fornemmelse at stolthed og velvære.

Den første gang var det en Mercedes ’’ BEN’’  som er vores naturlige energidrik med et hav af frugter og antioxidanter. Den anden gang var det ’’Aktiv PRO’’ som jeg mener overhaler med andre produkter med  2-3 år. Et produkt med mange egenskaber , men en fantastisk måde at komme ud til kunderne på.

Sammen med mange andre guldkorn var det lige netop dette produkt som løftede loftet. Ikke en eneste i lokalet var i tvivl om her var noget stort.  Udsolgt på 15 min Stick out tongue

Så for at frembringe fornemmelsen skal man opleve noget særligt, noget unik.  Det kan også være økonomisk eller personligt, som giver dig den fede fornemmelse.

 

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld

Ja det er nemlig HVORFOR man ser muligheder der er interessant i al forretning, er det pengene, friheden, at bygge noget op eller noget helt fjerde ?? MEN produktet er sammen med firmaets integritet det der sammen med dig og dine evner kan gøre at du kan opnå det du ønsker.

Man skal ikke være "blåøjet" men man skal finde det som man brænder for, sætte sig grundigt ind i det og arbejde fokuseret.

Personligt har det været vigtigt for mig at arbejde sammen med et firma, som tænker "out of the box" - og ikke blot kopierede de andre (så får du blot endnu en kopi). Således at man har noget unikt og patenteret.

Held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emotionel tilknytning til et produkt er den stærkeste succes-faktor.

Kombineres det med høj omsættelighed - så er man nået rigtig langt henad vejen ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Godt Brølt Løve!

Det er sådan jeg har det med Forever Living Product og anvender selv det meste af paletten hun er særlig glad for vore produkter men de er også lækre !


Sig endelig til Lasse hvis du er ved at løbe tør for godterne !

mvh

john sommer 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Det er sådan jeg har det med Forever Living Product og anvender selv det meste af paletten hun er særlig glad for vore produkter men de er også lækre !


Sig endelig til Lasse hvis du er ved at løbe tør for godterne !

Den forstår jeg ikke lige helt, John... hvem er "hun" - og hvorfor skal jeg sige til hvis jeg er ved at løbe tør for godterne?

Nu handler jeg for det første ikke Forever produkter hos dig (*) - og for det andet så kommer MINE godter pr. autoship - så slipper jeg nemlig for individuelle bestillinger hver måned - og det duplikere vi - så opstår der en kultur hvor det ikke er tilfældigheder om der nu bliver suppleret op; autoship er afpasset med min. forbrug - dermed løber man/jeg ikke tør - dermed skabes en stærk og stabil omsætning i netværket.

Emotionel tilknytning handler om de følelser produkter skaber: velvære, energi, glæde ved at dele noget der holder.

Lasse

(*) 

Forever har rigtig mange gode produkter - når det kommer over mig, så handler jeg hos den nærmeste FLP discipel - læs: den jeg render i. Var på Hjallerup Marked i weekenden - og vi havde ikke fået smurt den allermindste ind i solcreme. Jeg fandt så den store BOD, ja det kom jeg til at kalde den - og blev irettesat af en FLP forhandler der lige var kommet ind med 4-toget: Det er en STAND! ;-)

Hun var ikke skarp nok - så istedet for jeg smed 157,- til noget solcreme - endte det med hun smurte min knægt ind i den demo-tube hun havde i baglommen. Så brugte jeg de 157,- på en hjorte-spegepølse ;-)

Iøvrigt godt at se, at FLP endelig er begyndt at tænke bare lidt i branding - og dermed farvekoordineret såvel bod (undskyld, stand) som de polo-shirts alle havde på...

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Altid underholdende og lærerigt at læse dig - jeg ville som blot give udtryk for min begejstring over vore produkter - hun ( min samlevende hustru som jeg er gift med på 42. år) er også meget glad for produkterne.

Så tænkte jeg at du jo naturligvis kunne bestille her hvis du var udløbet for det du nu bruger af den slags!

Men naturligvis har du helt styr på dette !

Stand versus Bod ja en forskel i sproget måske bare og ja branding er da vigtig ! Man kan godt være lidt stolt af Forever Living Produkterne - som andre er det af deres foretrukne produkt - og det er vigtigt at være engageret det smitter - nåee men Lasse - bare derfor !

TIP i sommeren:
Ps! Ved du at myggebalsam fint kan fås ved at blande ALOE FIRST med lidt HEATLOTION !
Og hælde det på en lille sprayflaske !

Mang hilsner

john sommer  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Så tænkte jeg at du jo naturligvis kunne bestille her hvis du var udløbet for det du nu bruger af den slags!

Det er altid spontant når jeg mangler et eller andet - og skal jeg HJEM for at gå online og bestille hos en Forever mand på Sjælland så har jeg med al sandsynlighed fundet en anden løsning inden ;-)

For os heroppe i Frederikshavn er der et begreb der hedder "støt lokalt" - og det bruges flittigt.

Aloe First er et GENIALT produkt - det må jeg medgive.

Sprogbrug: Bod er ikke et korrekt ord at bruge - det trækker branding ned - men stand lyder meget mere som en messe. Jeg bryder mig personligt ikke om at varemærker sælges på markeder - det trækker ned. Men nu er Forever jo osse sådan et "folke-mærke". Omvendt, så kan jeg godt se fordelen ved at skubbe produkter på et marked, eftersom der i den bonusplan selskabet har er brug for enorm stor egen-produktion - så det er selvfølgelig derfor man ser højt på om branding går sammen med et marked.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Ps! Ved du at myggebalsam fint kan fås ved at blande ALOE FIRST med lidt HEATLOTION !
Og hælde det på en lille sprayflaske !

Jeg mindes selv disse gør det selv tips fra min tid i Forever. Den ene mere opfindsom end den anden. ( Pas på øjnene)

Nu var det ikke ikke et oplæg til en salgstale af 400 forskellige produkter men mere om dine erfaringer hvad et produkt kan give dig mentalt. Hvis du står med et produkt i hånden og føler det giver dig noget så smitter det af. Nogen dage ryger der mange af et produkt og andre dage er det et andet produkt. Det tror jeg handler op passion for det enkelte produkt.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

 

Tak for dit svar og den tid du bruger derpå - dejligt at mærke din energi - det smitter !
Og ja - tænk globalt og ager lokalt - naturligvis handler du lokalt - andet ville være upraktisk og porto fjollerier.

mvh

Håber du får en fortsat glad dag !   

john s

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld_J,

Tak for dit svar og din tid dertil - det lyder spændende at du har været FLP-forhandler - bliver nysgerrig den må vi vende Keld på en PM ikke ?

Det produkt som jeg føler for er jo som du så ved Aloe Vera Gel Original - Du ved den daglige snaps - Den daglige snaps der gør din dag til en god start og som påminder dig om at leve et sundt liv!

Sådan føler jeg med den - at den giver mig det daglige sus som påminder mig om det sunde liv og motion osv.

Men om den er andet og mere end et vitamintilskud ved jeg ikke rigtigt der går mange historier fra folk der har oplevet virkninger på forskellige områder, men et er sikkert man overlever brugen af den !

Den er da også krumtappen i vor produktgruppe - og den indgår meget i markedsføringen på min side i Facebook prøv at se det her .............

mvh

john sommer

 

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)