Jeg er netop deltaget i et møde i Herning og er kommet hjem med ny energi og motivation. Begge ejerne var taget fra Sydtyskland, for at dele ud af de mange guldkorn som gemmer sig i ærmerne. Jeg kom til at tænke et år tilbage hvor jeg kom hjem med samme fornemmelse. Hvad var det en knap som blev trykket på og kan man frembringe fornemmelsen igen og igen? Fælles for de to samlinger var at ejerne var der men der var også en anden ting, et nyt produkt. Det at få et nyt produkt er som sådan ikke noget stort fordi det får man i hverdagen. Men det kan måske sammenlignes med det at få en ny bil. Det er fedt at sætte sig ind i bilen lugte og mærke fornemmelsen. En slags rus som giver dig en fed fornemmelse at stolthed og velvære. Den første gang var det en Mercedes ’’ BEN’’ som er vores naturlige energidrik med et hav af frugter og antioxidanter. Den anden gang var det ’’Aktiv PRO’’ som jeg mener overhaler med andre produkter med 2-3 år. Et produkt med mange egenskaber , men en fantastisk måde at komme ud til kunderne på. Sammen med mange andre guldkorn var det lige netop dette produkt som løftede loftet. Ikke en eneste i lokalet var i tvivl om her var noget stort. Udsolgt på 15 min Så for at frembringe fornemmelsen skal man opleve noget særligt, noget unik. Det kan også være økonomisk eller personligt, som giver dig den fede fornemmelse.
|
Hej Keld
Ja det er nemlig HVORFOR man ser muligheder der er interessant i al forretning, er det pengene, friheden, at bygge noget op eller noget helt fjerde ?? MEN produktet er sammen med firmaets integritet det der sammen med dig og dine evner kan gøre at du kan opnå det du ønsker.
Man skal ikke være "blåøjet" men man skal finde det som man brænder for, sætte sig grundigt ind i det og arbejde fokuseret.
Personligt har det været vigtigt for mig at arbejde sammen med et firma, som tænker "out of the box" - og ikke blot kopierede de andre (så får du blot endnu en kopi). Således at man har noget unikt og patenteret.
Held og lykke med projektet.
Med venlig hilsen
Lillian Pabst