Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mivando -- åbn din egen netbutik inden for 2 minutter

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino'er

Jeg skriver dette indlæg, da jeg ved, at der er mange, der er i gang med at starte egen netbutik eller måske er interesserede i at starte egen netbutik. Efter at have fulgt en del med i de tråde, der bliver oprettet her på Amino, virker det som om at det med at starte sin egen netbutik godt kunne være gjort nemmere.

Det er derfor, jeg skriver dette indlæg. Jeg vil nemlig gerne fortælle jer om Mivando, som er en ny dansk webshopplatform udviklet af Jonas Hovgaard, Mark Kordon og mig selv. Efter at have drevet vores egne Magento-shops i 2010 kom vi til den konklusion, at det med at drive en webshop kunne gøres meget nemmere, og beslutningen blev så at udvikle vores egen platform. Det har vi brugt det sidste års tid på, og resultatet er Mivando.

Mivando er en enkel og nem webshopplatform, der henvender sig til mindre erhvervsdrivende. Vi har bygget en ret fleksibel løsning, der er nem at komme i gang med og nem at administrere. Tag et kig på Mivando her: www.mivando.dk

Vi vil gerne tilbyde Mivando til alle vores venner her på Amino, der er i gang med at starte egen netbutik, eller som overvejer at gå i gang med en netbutik. Vi tilbyder alle at komme gratis i gang og opsætte sin netbutik helt uden omkostninger eller forpligtelser. Det kan man læse mere om på vores opret-side: www.mivando.dk/pricing

Da vi er nystartede og gerne vil hjælpe vores kunder i gang, tilbyder vi fuld support samt hjælp til opsætning af eget design til alle, der er friske på at prøve vores platform. Er man interesseret, skal man være velkommen til at kontakte mig på e-mail: sebastian@mivando.dk

Jeg håber meget på, at I vil tage et kig på vores site, komme med kritik og meget gerne starte en netbutik -- i det mindste bare for at tage et kig på vores platform. Det kunne være superfedt! Smile

Jeg glæder mig meget til at læse nogle svar tilbage på tråden her.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtig godt ud - godt arbejde med både webshoppen og selve siden.

Jeg er nødt til at spørge:

  • Hvordan differentierer i jer fra Shopify, Dandomain Webshop osv. osv.?
I lægger meget vægt på det er en fleksibel løsning. Kan man nemt programmere 3. parts moduler til systemet hvis jeg vil have nogle specielle gadgets eller løsninger?

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Godt spørgsmål. Som vi ser det, er Shopify og Dandomain i to forskellige kategorier. Shopify er en god løsning for de, der gerne vil i gang med en netbutik uden det store besvær. Men Shopify er ikke lokaliseret til Danmark (hverken deres administration eller checkud-process er på dansk). Derudover er der ingen dansk kundesupport.

Dandomain, ScanNet, BGsys.dk og flere andre er i en anden kategori. De har sikkert tjent rigtige mange glade kunder, men vi har hørt fra alt for mange Dandomain-kunder og ScanNet-kunder, at deres løsninger er bøvlede, svære at gennemskue (rent funktionsmæssigt og prismæssigt) og ikke ret fleksible.

Inden for den nærmeste fremtid vil vi blandt andet understøtte:

  • Udviklingen af apps til sin Mivando-netbutik via API
  • Bestilling af domæne direkte fra administrationspanelet i Mivando
  • Oprettelse af betalingsgateway med rabat (udbudt af de kendte gateways i Danmark) direkte fra administrationspanelet

Vi mener derfor selv, at vi har ret stærk løsning i forhold til vores konkurrenter, og vi vil med garanti kunne gøre en masse kunder glade, da vores tilgang er ret meget anderledes end vores konkurrenter.

Cool, at du spørger. Der er mange, der ikke har det store overblik over hvilke løsninger, der findes, eller hvilke løsninger der passer bedst til éns behov. Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Brandes Kraaijenzank:
Men Shopify er ikke lokaliseret til Danmark (hverken deres administration eller checkud-process er på dansk).

Administration er på engelsk, ja, men checkout proceduren kan du jo selv lokalisere. Som det er gjort i mine shops.

Iflg. jeres egne screenshots på mivando.dk er Mivando's admin jo også på engelsk?

Så er det bare Shopify på dansk baseret på Azure? Jeg har svært ved at se fidusen (læs: differentieringen) ved Mivando i forhold til Shopify. Det er tydeligt, hvor i har jeres inspiration fra, da grundideen er den samme.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Rigtig godt koncept

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole.

Tak for dit svar. Har du snakket med Jonas, vores ene udvikler?

Du må meget gerne tilføje mig på Skype, så vi evt. kan få en chat. Mit Skype-navn er: kraaijenzank

Det kunne være fedt at lave et samarbejde med dig.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

email eller PM er mit foretrukne våben, så der er du velkommen.

Venlig hilsen
Ole

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender dig en e-mail! Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne se et par referencer, på nogle eksisterende webshops lavet via Mivando :-)

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skriver helt uden omkostninger.
Det vil vel naturligvis sige uden noget månedligt abonnenent ? Jeg undrede mig, da jeg så jeres priser på siden. Eller tager jeg fejl ? Før så er det da netop ikke uden omkostninger.
Og hvad med paypal ?

På forhånd tak

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)