Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

500.000 kr. som skal investeres?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Ikast
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg står i denne spændende situation, at jeg har 500.000 kr. som skal investeres!

Jeg er åbent for ALT...!!!!!

Jeg vil med 99% garanti bruge en af jeres virksomheder eller ideér til at indskyde noget kapital.

Jeg vil lade tråden (for mit vedkommende) løbe i 30 dage og kigge på den løbende, dog vil jeg ikke kommentere før efter de 30 dage!

God brainstorming.

/Denniz

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Et indlæg Lørdag kl. 02.35 om natten...

Vandt du i lotto? Og var det i champagnerusen du fik idéen til Amino.dk? Surprise

Dbh

Michael Haahr

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael Haahr:

Et indlæg Lørdag kl. 02.35 om natten...

Vandt du i lotto? Og var det i champagnerusen du fik idéen til Amino.dk? Surprise

Dbh

Michael Haahr

hvis det er, så er det fornuftigt at han investere pengene istedet for at bruge dem på alt muligt crab :)

men du investere nogle af dine penge her http://www.myc4.com/ 

løn nogle penge til en afrikaner, og få dem tilbage med renter. du tjener måde penge og gør noget godt/ eller noget godt, det ved jeg ikke om det er. men prøv at kigge på det ,)

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det var det myc4.com der var noget svindel med. var det ik der den afrikanske kontakt løb med alle pengene....?

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Stæhr:

Jeg tror det var det myc4.com der var noget svindel med. var det ik der den afrikanske kontakt løb med alle pengene....?

DEt tror jeg ikke, det var noget andre microlån, som en fra indien grundlagt og fik en nobel pris for skulle jeg mene.

men Myc4 er dansk ;)

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige undersøgt det og det var det firma som har været meget uheldig med en afrikansk partner. Det er ikke den danske iværksætter der er noget med men kun det afrikanske firma som skulle låne pengene videre.

Rigtig ærgeligt når det nu faktisk er en god idé.

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske du har lyst til at hjælpe en single mor der er igang med at åbne en butik hvor jeg alderrede har solgt min ide og mangler bare 250 til at startet op på en helt ny koncept.. hvor min tøj også bliver lanceret på mtv og har alderrede nu kunder der bliver stylet af af mig og ny kendte kunstner..

Har fået masser af go omtale og en ny go partner.. vil mangler bare pengene  

Hvis det er noget.. kan jeg altid sende mere info.. vil ikke blogge den her.. da jeg ikke vil dele min ide med alle...

Mange tak og go dag

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:

Jens Stæhr:

Jeg tror det var det myc4.com der var noget svindel med. var det ik der den afrikanske kontakt løb med alle pengene....?

DEt tror jeg ikke, det var noget andre microlån, som en fra indien grundlagt og fik en nobel pris for skulle jeg mene.

men Myc4 er dansk ;)

Det var desværre MYC4, som havde partnerskab med svindleren - det kostede mig 75% af mine lån ;-) Heldigvis var det kun mindre beløb, men det siger alligevel noget om risikoen og at man skal være opmærksom på det når man investerer pengene via deres platform.

Fra København
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes du skulle kigge på denne hjemmeside http://www.modisa.org/Hjem.html

Super spændende projekt, hvor de søger efter investor. Jeg kender ham som har startet det og ved at de går 110 procent ind for projektet. 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Denniz:

Hej folkens.

Jeg står i denne spændende situation, at jeg har 500.000 kr. som skal investeres!

Jeg er åbent for ALT...!!!!!

Jeg vil med 99% garanti bruge en af jeres virksomheder eller ideér til at indskyde noget kapital.

Jeg vil lade tråden (for mit vedkommende) løbe i 30 dage og kigge på den løbende, dog vil jeg ikke kommentere før efter de 30 dage!

God brainstorming.

/Denniz

Ingen forslag herfra...

Kan kun undre mig over hvor lidt du kommer med i dit indlæg...1. dit beløb skal få folk til at skrive, men hvad med resten af fornuften? Hvad vil du have ud af det, hvad er målet, hvad byder du ind med udover penge, hvad forventer du igen osv...

Ja for at give dig det bedste råd, så må du jo fortælle hvad du gerne vil have ud af det.

Dbh. Martin

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)