Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

500.000 kr. som skal investeres?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Denniz,

Kan du fortælle lidt om, hvem du er?

Med venlig hilsen,

Peter

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

for 500 K. kan du ca. købe én % af enten AC Horsens eller Vejle Boldkub Kolding

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du fortælle lidt om, hvem du er?

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denniz,

Interessant lille tråd at falde over her mandag morgen ! Men jeg vil nu gerne tilslutte mig de personer, som efterspørger lidt baggrundsinfo fra din side.

Jeg tror, at du vil opleve at der er rigeligt med projekter herinde på Amino, som godt kan bruge et kapital inskud/lån på 500.000 kr. Men hvis disse projekter/personer skal have "rigtig" gavn af kapitalen, skal alle parter sikre sig, at det er den rigtige type kapital.

1. Forventer du, at deltage aktivt i projektet du ønsker at investere i. Hvis ja, hvilke kompetancer har du med i baggagen?

2. En ting er kapital, men har du andre ting med ind i projektet? Her tænker jeg på fagkompetancer eller netværk, som sikre at det bliver aktiv kapital og ikke "døde" penge.

3. Jeg formoder, at kapitalen gerne skal investeres i et projekt, i en branche, hvor du har viden eller kender nogen som har og derigennem kan sikre, at det er et holdbart koncept, forretningsplan og ikke mindst realistiske budgetter. Hvilke branche ville være "best case" for dig?

4. Sidst men ikke mindst skal du og projektet sikre at der er forventningsafstemt omkring indvoldvering. Jeg har desværre set og deltaget i alt for mange startups, hvor der ikke var forventningsafstemt på denne front og hvor energien efterfølgende blev brugt på små interne magtkampe og ikke på at vækste forretningen.

5. Du kunne evt. også vælge at sprede din investering over 2-3 projekter og derigennem har større risiko for afkast på investeringen. Men det er igen op til dine forventninger og risikoprofil.

Hvis du er seriøs omkring denne type investering kunne det være en oplagt case for Amino omkring et investeringsscenarie, som der kunne blogges omkring. Jeg tror ligeledes, at det ville kunne hjælpe alle de Aminoer, som sidder og har kapital behov derude i Danmark.

Håber der kommer noget konkret ud af det, som kan komme alle Aminoer til gavn.

Du er meget velkommen til at tage fat i mig, hvis du løber panden mod muren eller blot har brug for lidt hjælp eller inspiration. Jeg har været igennem dette scenarie et par gange før.

 

 

 

CACTUS  mod tømmermænd - www.cactusgroup.dk

Kvalitets golfrejser til fornuftige priser - ClassicGolf 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denniz

Jeg tror ikke det her er måden at gøre det på, du vil få lige så mange useriøse indlæg som dit eget, jeg syntes ikke det virker seriøst sådan som du har lavet dit oplæg, det virker utrolig uproffessionelt det du har stillet op, der skal mere til hvis man vil noget proffessionelt.

Set med mine øjne er det en totalt ommer, du må til tastaturet igen.

Fortæl lidt mere om hvad du vil og hvad du ønsker at investere i, bare at skrive ALT er ikke godt nok, ingen er interesseret i ALT, igen totalt uproffessionelt og ikke nogen appetitvækker for Aminoer, det er de for kloge til herinde, man kan få den opfattelse at du er på udkig efter en ny ide som du vil kaste dig over, men ikke sammen med en Amino, men alene, den holder ikke.

Du skriver at du svarer ikke de første 30 dage, det er da helt latterligt hvis du er en seriøs investor.

Det var lige et par af mine indlæg, på den igen og vær lidt mere seriøs, det er altså kloge folk herinde, ihvertilfælde de fleste af dem.

Best regards

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb dig til en bankkonto i Kina. Den kan du bruge til en hel del.

xxx

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er begyndt at tvivle.. da jeg har skrevet med 2 mulig investore og ja har sendt en laaaaang mail eller mails og ja intet svar fået.. sådan lidt skuffende.. og man bliver ked af for man ved ikke hvor seriøse nogen gang folk er her inde :( :(

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Zaneta kazimirow:

Er begyndt at tvivle.. da jeg har skrevet med 2 mulig investore og ja har sendt en laaaaang mail eller mails og ja intet svar fået.. sådan lidt skuffende.. og man bliver ked af for man ved ikke hvor seriøse nogen gang folk er her inde :( :(

tror sgu at du vil finde nogle investor? en tøj butik, ikke særligt nyt ?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:

Zaneta kazimirow:

Er begyndt at tvivle.. da jeg har skrevet med 2 mulig investore og ja har sendt en laaaaang mail eller mails og ja intet svar fået.. sådan lidt skuffende.. og man bliver ked af for man ved ikke hvor seriøse nogen gang folk er her inde :( :(

tror sgu at du vil finde nogle investor? en tøj butik, ikke særligt nyt ?

det ikke bare en tøj butik.. men med tilknyttet event og har meg musik producenter at gøre.. og hjælper kvinder med indvandre baggrundt til at være selvstændig her i dk og kom frem.. det er mange ting ikke barreeee en butik

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:

tror sgu at du vil finde nogle investor? en tøj butik, ikke særligt nyt ?

Besynderlig opførsel at lægge for dagen! Det er fint nok at have en mening, hvis du er fuldstændig inde planerne..er du det? Overfladisk klogskab er der nok af...

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)