Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du Trustpilot?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ninaf, min tillid til trustpilot kan ligge på et meget lille sted, både som iværksætter, og som forbruger.

og grundene er at.

1. det er dyrt som ind i helvede.

2. der er mange virksomheder der laver falske positive anmeldelser af sig selv derinde.

3. trustpilot er en bussiness som alt andet hvilket vil sige at hvis en virksomhed fik overvejende negative anmeldelser så kan de bare slette dem, da trustpilot godt ved at hvis en virksomhed får overvejende dårlige anmeldelser, så dropper de da bare samarbejdet med trustpilot igen.

4. hvorfor dog udsætte sig selv for sådan en gang bullshit, jeg mener uanset hvor god en kundeservice du har så vil der altid være utilfredse folk der lige skal ind og svine din virksomhed.

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:
trustpilot er en bussiness som alt andet hvilket vil sige at hvis en virksomhed fik overvejende negative anmeldelser så kan de bare slette dem, da trustpilot godt ved at hvis en virksomhed får overvejende dårlige anmeldelser, så dropper de da bare samarbejdet med trustpilot igen.

Man kan jo få negative/positive anmeldelser på Trustpilots, uanset om man, som virksomhed, samarbejder med Truspilot eller ej.

Nina

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

bruger det aldrig som forbruger. Betaler med dankort så er ikke så bange for at blive snydt da det så bare er at ringe til banken og nægte købet.

Bruger det heller ikke aktivt som firma, men er da repræsenteret derinde med en del gode anmeldelser, men indtil videre tvivler jeg på effekten af at bruge det som "reklame"... men overvejer det da.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var lige ved at oprette et nyt debatemne med nogenlunde samme tekst. Jeg er blevet ringet op i dag fra Trustpilot, og jeg må indrømme, at jeg følte mig rimelig forurettet, da jeg lagde på. Jeg sagde, at jeg ikke var sikker på, at det var noget for os. Min argumentation var, at jeg synes, at det var dyrt, og at man  samtidigt skulle binde sig i 12 mdr. Jeg fik af vide, at hvis jeg ikke havde råd til at give 4.800 kr. for et år, så kunne jeg lige så godt lukke min virksomhed ned. Føler lidt, at de truer en til at være med.

Der er i hvert fald en, som tjener på Trustpilot, og det er Trustpilot selv.

Vh. Louise

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået 2 af mine sagligt argumenterede og beviseligt korrekte negative kritik fjernet fra Trustpilot, uden årsagsforklaring. Til gengæld har de aldrig fjernet en eneste af mine positive anmeldelser.

Det siger noget om hvor seriøst foretagende det er. Jeg har på fornemmelsen at det fungerer således at Trustpilot fjerner anmeldelser, hvis det økonomisk er i vejen for deres indtjening.

Kun de steder hvor det er meget store virksomheder med tusindvis af kundeanmeldelser vil jeg tro på udfaldet, da der her er så mange at manuelt vedligeholde og lidt sletning indimellem vil være umuligt for dem.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

tjekker sidens betingelser om hvad de er , for de står ikke på trustpilot.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har lige i går sagt definitivt nej tak til at være med med en af vores virksomheder - bd-store.dk - efter lidt overvejelse.

Dels grundet den megen debat om troværdigheden, og dels baseret på en mavefornemmelse af, at det ikke er pengene værd.

Jeg bruger aldrig selv Trustpilot inden et køb på nettet (heller ikke da jeg boede i Danmark). Når jeg betaler med Dankort, er jeg jo sikret i alle ender og kanter alligevel.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger trustpilot til anmeldelser af e-scarf og det giver en god troværdighed på siden samt er et godt værktøj tl at få feedback fra kunden.

Jeg har også været meget i tvivl om hvorvidt det kan betale sig og går også lidt og drømmer om at få lavet en test på det.

Jeg bruger heller ikke selv Trustpilot og det er der sikkert ikke ret mange der gør, men jeg tror alligevel på at gode anmeldelser øger konverteringen.

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må give Trustpilot kredit for at skabt en sand pengemaskine. Ideen er god tænkt og dygtigt eksekveret.

Personligt aner jeg dog desværre en tendens til, at Trustpilot begynder at tage lidt for meget hensyn til dem, der betaler gildet, nemlig netbutikkerne, ofte under svagt dække af diverse lovgivning.

Og så er der blandt netbutikker med få anmeldelser en alt for stor andel af "fake" positive anmeldelser, som sjovt nok ofte er sat næstøverst som "Udvalgt anmeldelse". Kan tilmeldte netbutikker selv "udvælge"?

Bortset fra det, så bruger jeg selv TrustPilot til at tjekke leveringssikkerhed og generel kundeservice, inden jeg laver et køb i en (for mig) ny webshop. Men karakterer baseret på reviews fra alt under 50 personer tager jeg med et stort gran salt.

Afslutningsvis, så har jeg lidt svært ved tage TrustPilots case om 32% højere konvertering seriøst. Jeg tvivler ikke på, at det er tilfældet i den konkrete case. Men der kan helt sikkert også findes case, hvor effekten er marginal og på ingen måde dækker gebyret til TrustPilot. Der skal alt andet lige langes en del ekstra varer over disken for at tilbagebetale "investeringen" i et TrustPilot medlemskab.

Mvh Troels.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ninaf:

Hej Aminoer.

Jeg gør ikke selv, men ved ikke rigtig om jeg skal melde min webshop til.

Bruger du nogensinde Trustpilot for at tjekke en webshop, du ikke kender?

Mvh Nina

 

Hej :)

Ja, jeg benytter mig selv i stor grad af TrustPilot, for altid at tjekke op på en e-butik før jeg handler der,  da jeg finder det meget vigtigt at jeg er i trygge hænder, der hvor jeg køber. :-)

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)