Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

valutta spekulant søges!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg interessere mig en del for valutahandel men sidder meget alene med det. derfor søger jeg en sparingspartner.

Kender i en, må i meget gerne sætte mig i forbindelse med ham.

 

Jeg overvejer at sidde med det fuld tid ude i fremtiden.

 

med venlig hilsen

 

Peter 

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er jeg måske lidt nysgerrig, men er det virkelig muligt at gøre gode forretninger på valuta mere?
Jeg troede de fleste var på vej væk fra det område netop pga opmærksomheden omkring de problemer der ligger i kølvandet på at "banke" på den måde. Jeg havde indtryk af at det næste store var commodeties, guld, sølv og den slags.. Netop fordi verdensøkonomien generelt var pustet op til urealistiske værdier, og det sikre var at løbe tilbage til reelle værdier. Her enten i form af reelle materielle varer, eller virksomheder med sikker produktion og aftagelse. Bryggerier, minedrift, shipping og lignende.

Vil du dele lidt af dine tanker om markedet, og hvordan du tror det vil udvikle sig?

Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis bare priserne ændre sig så er der penge at tjene. Kun i et Bretton Woods marked kan der ikke tjenes penge på valuta.
Fra Kbh
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg kan se det er et stykke tid siden du har skrevet, men skriver lige alligevel til dig!

Vi hos Traderslounge, vil meget gerne hjælpe dig og være sparingspartner for dig!

Du vil komme til at tale med top proffesionelle folk som har været i branchen i over 20 år og stadig er i branchen!

Det kan sagtens lade sig gøre at sidde fuld tid med at handle, det gør vi!

Kig forbi http://www.traderslounge.dk og send evt en email så kan vi snakke om tingene!

Mvh

Traderslounge

Alt om forex (valutahandel) - Se også vores managed account program

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er til daglig ansat i Danske Markets, og jeg kan godt afsløre at der naturligvis ER penge at tjene på valutahandel. Så længe kurserne ændrer sig, så er der basis for en gevinst.

Er de investerede beløb store nok, så kan selv meget små udsving give en pæn gevinst. Havde du for eksempel købt dollars for tre måneder siden, så ville du sidde med en ret stor procentvis fortjeneste på dem hvis du solgte dem i dag ;-)

Så ja, det er muligt at tjene penge på valutahandel. Også rigtig mange penge.

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Banker tjener penge på at kunderne handler ikke på at handle selv. Jeg vil tro at Treasury afdelingen(Der hvor banken handler for sine egne penge) i Markets kun udgører en meget lille del af Markets samlede indtjening. Det er svært at tjene penge på spekulation, vi har dog masser af tradere (I en anden stor bank) der tjener penge hver eneste dag, du skal bare vide at der er kun ganske få mennesker der kan blive i markedet permanent. Langt langt de fleste går hurtigt fallit.

Alle vores tradere er Cand.merc i matematik og økonomi eller lignende, et absolut minimumsniveau af uddannelse du bør have er en HD i finansiering og det er lavt sat.

Se iøvrigt loven om store tal. Jo oftere du handler jo mere vil dit afkast gå mod middelværdien. 

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 136
Fra  Snabelfant.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu handler Danske Bank i Danske Markets for egne penge i stort set alle afdelinger, og uden at nævne tal - da jeg ikke lige mener dette er stedet til det - så lad mig da bare slå fast, at egne handler udgør en ret stor del af den samlede volumen. Særligt på repoer, men i den grad også på valutaswaps, optioner m.m.

Havde vi handlet primært med kundernes penge, så var der heller ingen ko på isen (finanskrise in mente), for aktiviteten er ikke blevet mindre.

Udover det, så er der i Danske Markets ansat adskillige marketmakers og dealere som ikke har nogle af ovennævnte uddannelser eller det der ligner. De har masser af erfaring, og ikke mindst en stor viden om hvordan banken fungerer oppe fra og ned, eller omvendt.

Når det så er sagt, så vil jeg nok anbefale et vist kendskab til aktiemarkedet, dets udvikling og dets mekanismer, inden man på egen hånd kaster sig ud i at blive trader på fuld tid. Det er ikke en nødvendighed, men kan absolut være en fordel såfremt du ikke har folk at låne dig op ad som kender branchen bedre end du selv gør.

Overtøj til børn i alderen 1-10 år

Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

De har masser af erfaring, og ikke mindst en stor viden om hvordan banken fungerer oppe fra og ned, eller omvendt.

Sludder, når man er trader er det kun penge det handler om, det har intet at gøre med om man kender banken oppefra og ned!!!!!!.

Når næsten alle afdelinger i Danske Markets handler med bankens egne penge så skyldes det risikostyring IKKE strategiske/spekulative positioner i markedet.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i den grad noget sludder. Danske Bank handler aktivt på egenbeholdningen med det for øje at få den til at vokse! Det er logik for burhøns. Der er vel ingen der kan være så naive, at de tror på at Danske Bank udelukkende udnytter beholdninger for over 100 mia kroner strategisk!

Mht. risikostyring, så har jeg en god del om hvordan det fungerer, i og med at jeg til dagligt er placeret i Collateral Management, hvor vores funktion netop er at afdække risikoen ved at handle obligationer frem og tilbage (interbank).

Og ja, det handler om penge, men nogle gange kan erfaring og kendskab til en organisatorisk struktur være så store fordele, at man ikke kan se bort fra dem. Det er et uomtivsteligt faktum, som der rent faktisk (blandt meget andet) ansættes efter.

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter og hvem der ellers kigger med,

Valutahandel er en tricky ting at mestre derfor er det en god ide at bruge "Today's Technical Trading Points" fra danske bank udgivet af Klaus Ikast og Kim Cramer Larsson (findes på google) de hiver overskuddet op på omkring 10 % pr år..... Gear positionerne 5 - 10 gange og du er i den 7 himmel :)

Mvh

Kristian Edgar

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)