Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed når jeg er i RKI

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 05:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal kaste dig ud i det, når du ser en smule stabilitet i driften, så ring til banken og fortæl dem at der er udsigt til at de kan få deres penge, og sige til dem at du gerne vil lave en periode hvor du kun betaler renterne, så kan du begynde at afdrage på gælden efter perioden.

Det tror jeg de fleste kreditorer ville være lykkelige for. :-)

Men igen, kommer an på dine tale gaver :-)

Men som sagt, kast dig ud i det, for hvad er det værste der kan ske?

Mads Madsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:

Bare fuld skrue og 400km i timen derud af, enhver kreditor med respekt for sig selv, har sq fraskrevet det meste gæld, og så videre i sagen. HVis du får håndfaste værdier i firmaet, så kan det være de kommer efter dem, men pengene kan de vist ikke gøre indhug i før du tager løn ud til dig selv, men jeg er ikke sikker, men anyway hvis du har en god ide, og udlev den kreditorer eller ej

Jeg er lidt usikker på om min tanke er korrekt.. En enkeltmandsvirksomhed har samme årsopgørelse som ejerens egen økonomi? Hvis advokater og andre kreditorer har krav på at se en eventuel løn oversigt kan de jo kun se det via en årsopgørelse?

Min tanke er så igen, kan de så inddrage overskuddet? :)

Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hahaha fandt dig lige here, hvor er det vildt grineren Stick out tongue mvh natasha

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 29. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvad med at du betaler din gæld din spasser...

Du er direkte skyld i at folk som prøver at skabe noget, får et blakket ry fra starten, tag dig sammen og betal hvad du skylder, derefter kan du begynde med nye eventyr, hvor du uden tvivl vil komme til at skylde en masse penge igen, er så træt af nassere som "kalder" sig iværksætter, betal for dine fejltagelser eller stop med at lege big shoot...

 

Hilsen Johnny

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Andreasen:

Hvad med at du betaler din gæld din spasser...

Du er direkte skyld i at folk som prøver at skabe noget, får et blakket ry fra starten, tag dig sammen og betal hvad du skylder, derefter kan du begynde med nye eventyr, hvor du uden tvivl vil komme til at skylde en masse penge igen, er så træt af nassere som "kalder" sig iværksætter, betal for dine fejltagelser eller stop med at lege big shoot...

 

Hilsen Johnny

...wow

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Slap nu lige lidt af Johnny! Jeg tror ikke, at trådstarter kan bruge dine gode råd. Tråden er nemlig flere år gammel, så det kunne være mere spændende at høre, hvad der er sket siden. 

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)