Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil i give feedback på min nye side?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Fra  Stepahead Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har i nogen år drevet IT firmaet Stepahead med den tilhørende side, step-ahead.dk
Siden har gennemgået en designændring, fået ny tekst og er blevet simplificeret. Hvis i har tid i overskud, må i meget gerne komme med kommentarer til siden. Mangler, dårlig tekst, formulering alt hvad i kan komme i tanke om. Bare fyr løs :)

Siden kan findes her : www.step-ahead.dk

Tak,
Bedste hilsener

Christian Schirakow
Stepahead

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser godt ud. Men noget der falder mig i øjnene til at starte med er farverne. Lige nu er det meget mørke uden særlig meget farve i, med lidt grønt.

Det gør hele designet ret gråt i det. og der er ikke noget kontrast eller variation, noget som kan gøre det spændende.

Se for eksempel det her billede på amino:

http://www.amino.dk/Themes/hawaii/images/Amino/banner_amino_plus2.png

Det er blåt med orange i, som er kontrast farver, og det giver det blik fang og gør det spændende. Så jeg ville helt sikkert putte nogle flere farver i.

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Fra  Stepahead Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Tak for indsparket. Lægger det bestemt i forbedringskassen.

 

God weekend,
Hilsen Christian

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at din side er nydelig, men det ser underligt ud, at manchetterne - altså underoverskrifterne - er centrerede. De flugter hverken med overskrifterne eller brødteksterne.

Måske skal du også lige give teksterne en lille overhaling. F.eks. skal "jeres" ikke skrives med stort, og ressourcer er med to "s´er". Under "Ydelser" er firmanavnet i tredje afsnit skrevet med lille "s". Nogle steder står der "IT", andre steder "It". Det helt korrekte ville være "it". Men det er i småtingsafdelingen. 

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

- lige endnu en ting til småtingsafdelingen: når du skriver i som et personligt stedord, skal det skrives med stort - du skriver "hvad enten i befinder jer i København ...", skal altså være "hvad enten I befinder ...". Desuden er der lidt tekst på engelsk (f.eks. antal gæster) - hvorfor ikke på dansk? 

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes de mørke toner på hjemmesiden er positivt.

It er for mange danskere, selvstændige eller ej, som banker og forsikring.

Noget den almene ikke forstår sig på og derfor søger troværdig ekspertise.

Hvis du fylder for mange farver på virker det mere ... hmmm... impulsivt? kan ikke lige finde ordet for det, men håber du forstår mig.

Udover det vil jeg gerne rose den lille detalje med Hanne fra økonomi afdelingen. Hehe... Den symboliserer at i er behjælpelige, servicemindede og all around.

Voten ville jeg personligt slette, da det, i mine øjne, symboliserer uproffesionalisme og at der ikke er 100% styr på tingene.


Håber du kan bruge det

God weekend

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige tilføje at et billede af dig på hjemmesiden nok ville være en god ide.

Igen troværdighed.

Der er rigtig mange it firmaer, og tror det er vigtigt for kunden at få en form for indblik i hvem de egentlig snakker med over nettet / tlf.

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også lige nævne at du måske burde smide et billede op af dig selv under kontakt?

Det er igen den med troværdighed. Jeg ville aldrig ligge mit it i hænderne på en mand jeg ikke havde set ansigtet på.

Det er måske bare mig ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Rasmus Hjordt.

Under Ydelser er der en sætning "Da en af vores forcer ligger i fleksibiliteten, kan vi efter aftale grundet tidsforskelle, træffes døgnet rundt."

Den er lidt snørklet, så jeg ville nok ændre den fx til "Vi har en force i vor fleksibilitet, så vi kan træffes døgnet rundt uanset tidsforskel."

Lidt efter er der en sætning: "Vi ønsker, at være jeres outsourcet It-afdeling..." - der skal stå "Vi ønsker at være jeres outsourcede it-afdeling..."

Og videre i samme sætning:

"... It-afdeling, der hjælper til med alt. Lige fra overvågning og effektiv gen-opretning...". Jeg vil anbefale at rette den fx til "... it-afdeling, der hjælper til med alt lige fra overvågning og effektiv genopretning..."

Og lidt længere nede:

"I stepahead tror vi meget på forebyggelsen. Vores erfaring fortæller os, at et nedbrud for bare få ansatte, kan betyde tabet...". Den ville jeg ændre en anelse på, fx til "I Stepahead tror vi meget på forebyggelse. Erfaringen fortæller os, at et nedbrud for bare få ansatte kan betyde tab..."

I det hele taget vil jeg anbefale jer en korrekturlæser og gøre teksterne færdige. Der er en del skønhedspletter her og der, og det påvirker helhedsindtrykket

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Min comp fuckede lige.
Sorry for spam >.<

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)