Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet liste over amino-webshops!

Side 33 ud af 51 (506 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 07:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 08:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SCANDIEURO:

Hej Jesper, tak for dine ord!!!

Nej jeg mangler bestemt ikke opbakning til projektet... Det går faktisk næsten for godt...Men det kan du jo selvfølgelig f'ørst se når det er rigtig i gang.. Så nej det var ikke grunden...

Det kan da godt ske at jeg skal skrive det på en anden måde, måske, men jeg ønsker bare at der er så mange webshopejere, der bliver opmærksom på dette dette fragtalternativ.

Men Jesper, det var ikke for at genere dig!

God søndag

Scandi Parcel & Logistic

Du generer mig bestemt ikke, det var blot for at give dig et råd med på vejen, da jeg meget vel kunne forestille mig at mange ville opfatte fremgangsmåden negativt.

Men dejligt at høre du har fået vind i sejlene, måske du burde skrive om dette i stedet for, hvilket er en mere positiv måde at få opmærksomhed på. Held og lykke fremover, der mangler helt klart flere alternativer indenfor logistik.

// Jesper Skov

 

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 09:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen tak for dine ord, det varmer når man får respons på at man er i gang med noget stort, og til gavn ikke kun for min kommende situation med at tjene penge, men ikke mindst at man kan få samlet nogle virksomheder som kun ønsker sine kunder det bedste.

En service hvor kunden kommer i forgrunden, til den rette pris, og hvor der er plads til at en virksomhed også kan tjene penge, med den bedste kvalitet..

Ohh,... det var faktisk et godt motto, måske lige tilpasses lidt, men i grunden når jeg ser på indholdet slet ikke så dårlig en målsætning for en forretning. Poet her fra morgenstunden...

Men for at vende tilbage - jeg har i øjeblikket om dagen forespørgsler fra virksomheder fra omkring 10 virksomheder - der har mellem nystarter - 2000 pkk om året til nogle som har 100.000 pakker. - Så jeg er næsten forpustet, og det viser vel behovet, og det er over al forventning. Måske har jeg bare formået det som mange gennem lang lang tid har ønsket et alternativ til kvaliteten ved GLS eller andre private og prisen ved PostDanmark.

Jeg har i hvert fald så meget vind i forretningen, at vi startet en Pakkeshop i Flensburg i næste uge, og om ca. en måned starter nummer 2 i Harrislee i nærheden af indkøbscentrum, så hvis man som privat vil sende en pakke ud i hele verden kan man aflevere hos os - Vi bruger UPS og DHL rundt i verden med de service de tilbyder og til den rette pris, og vi bruger PostDanmark til pakker til Danmark.

Og hvis nu man forestiller sig at man vil tage en tur ned og handle i Flensburg, så kan man jo bare tage sin pakke med i bilen og aflevere den på posthuset i Harrislee lige i nærheden af det sted man vil handle øl og vand eller vin, i stedet for at vente derhjemme til posthuset åbner og så kører af sted.. Det giver også nye muligheder...

Inden længe kommer der en Scandi Parcel hjemmeside, hvor planen er at man kan bestille labels (betale portoen) online, så man kun skal aflevere pakken på posthuset, man får med det samme sin stregkode, som man skrive ned eller bare udskrive en ekstra seddel, eller man afvente sin mail med sin trackingkode...

Ja mulighederne er uendelige, grib dem, hvis nogle har andre ønsker til Scandi Parcel, send en mail og vi arbejder på det, ikke om en måned eller to når vi får tiden, nej med det samme. Alle input er åbne ..

Ja så er der i fremtiden mulighed for at købe emballage, webshops, regnskabsprogrammer, integration så man spare tid til at yde sine kunder ekstra service via vores side www.scandi-parcel.eu og firma Scandi Parcel & Logistic.

Det kan tolkes som reklame dette, det er det indirekte også, men det er nu mest beregnet på at forskelle alle jer AMINOer, og webshopejere at der kommer alternativer til forsendelser til private i fremtiden, som det vi alle har sukket efter i al for lang tid.. Men succes er der omkring projektet, nu er spørgsmålet bare, hvor stort det bliver og hvordan man skal lave sin kundeservice og andre ydelser, - men har du ideer, kom med dem, og hvis du har lyst til at starte en Scandi Parcel Pakkeshop i en eksisterende butik, så meld dig - vi er som sagt åbne for alle.

Med venlig hilsen og god søndag

Scandi Parcel og Logistic

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - en god historie kan jo ikke gentages for tit Cool

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 16:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

www.sportnutrition.dk   Større udvalg, bedre priser og hurtigere levering..... Kampsports folk kig ind!

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 09:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine venner driver Kaffedeli.dk - en guide til kaffeelskere

Her kan man læse og lære om, hvordan man selv fremstiller lækre kaffespecialiteter som espresso, cappuccino, Cafe latte osv. Ønsker man at købe nogle af produkterne bliver man guidet over til TidensTrends A/S der er en e-handelsvirksomhed med fokus på produkter, som er oppe i tiden. Herunder bl.a. espressomaskiner

 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 12:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt i IT hos Compuland.

 

need i say more?

 

http://www.compuland.dk

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

www.decide-design.com

Danmarks nye online stormagasin alt indenfor bolig og livsstil har netop idag den 01.04.09 slået dørerne op  - Vi byder alle velkommen

Side 33 ud af 51 (506 indlæg)