Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I dette MLM firma...?

Side 17 ud af 18 (173 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jakob:

Ved ikke helt om denne tråd er helt slut, men vil lige hurtigt komme med lidt info.

 
Tidligere i tråden blev der nævnt at man er træt af at alle de MLM firmaer der reklamerede på nettet, ikke skrev hvad de lavede.
 
Hvis man har været til et møde, eller en MLM mand har forsøgt at hverve en. Så skal man prøve at læse bag på den kontrakt men skal underskrive. Der står utrykkeligt at man ikke må bruge navnet og produkterne på ens hjemmeside.
Det stod der dengang jeg var ved at blive LR forhandler.
 
Jeg blev det ikke, men syntes det er lidt underligt at man ikke må reklamere for det.

Bliver nødt til at svare, selvom tråden handler om andet:

Er selv LR forhandler.
Det er kun billeder af de kendte og deres produkter som du ikke må vise billeder af. De kendte har retten til deres produkter og det er ikke forhandlet færdigt mht at vi som forhandlere må vise billeder.

Resten af LRs produkter og logo må godt anvendes på din hjemmeside.

Enig i at det er mærkeligt, men ophavsret er noget underligt noget. Især når man gerne vil sælge!! Synes at det kunne være fedt med et par gode billeder af Christina Aguilera og co.

Undskylder for at afvige fra emnet......

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror lige jeg bliver nødt til at rette - for det er korrekt at du gerne må bruge LR's navn og logo i reklamemateriale (online så vel som offline) men KUN OG ABSOLUT KUN, hvis LR har haft materialet til godkendelse.

 Nu er LR ikke den eneste MLM virksomhed som har denne regel. Årsagen er ganske simpel. MLM henvender sig til alle mennesker der ønsker at forfølge en drøm (om den drøm så er 1000 kr. om måndeden eller en halv mio. er urelevant her) - og min ydmyge holdning alle kan lære MLM - MEN MEN MEN - langt fra alle der går ind i MLM er uddannede jurister, grafikere eller lign. så det er klart at man gerne vil beskytte sig imod at firmaet's navn og logo enten præsenteres uheldigt eller sammen med usande eller ulovlige ordstillinger/påstande.

 Så såre simpelt er det faktisk....men man kan jo altid bare sende materialet til godkendelse også er problemet overstået.

/Michael

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

cax:

Jeg tror lige jeg bliver nødt til at rette - for det er korrekt at du gerne må bruge LR's navn og logo i reklamemateriale (online så vel som offline) men KUN OG ABSOLUT KUN, hvis LR har haft materialet til godkendelse.

 Nu er LR ikke den eneste MLM virksomhed som har denne regel. Årsagen er ganske simpel. MLM henvender sig til alle mennesker der ønsker at forfølge en drøm (om den drøm så er 1000 kr. om måndeden eller en halv mio. er urelevant her) - og min ydmyge holdning alle kan lære MLM - MEN MEN MEN - langt fra alle der går ind i MLM er uddannede jurister, grafikere eller lign. så det er klart at man gerne vil beskytte sig imod at firmaet's navn og logo enten præsenteres uheldigt eller sammen med usande eller ulovlige ordstillinger/påstande.

 Så såre simpelt er det faktisk....men man kan jo altid bare sende materialet til godkendelse også er problemet overstået.

/Michael

Du har ret.
Tak for præciseringen.

Tanja

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Anton Roy:

Dato: 11/24/2005 8:57:43 PM Forfatter:Iværksætterdrøm

 Der findes mange andre bedre, nemmere og mere profitable MLM muligheder end Herbalife! Hvis det er penge du ønsker.
Mvh. Anton Roy

 

Må jeg spørge om hvilke mlm muligheder der er nemmere og mere profitalble???

Mvh Anja

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne regl kom også i Forever Living. Her måtte man ikke sætte navn og produkter på egen hjemmeside. Grunden var at der skulle være fælles tekst ved alle produkterne så diverse påstande undgås.  Lidt senere kom der så en færdig hjemmeside til alle der har en vis omsætning.

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

Sig ikke nej før du ved hvad du siger nej til.

 

www.bricksite.com/no_money

 

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja!

Det er da vist nok en gammel chat der her er blevet vækket til live.

Der bliver sågar glemt at svare når nogen spørger.

Men det må jo være fordi det er meningen at det er mig du skal snakke med. Hvis ikke du har hørt om www.lifewave.com/2you endnu,

så skulle du tage og kigge på det.

Det er simpelthen det mest geniale jeg endnu har set og prøvet.

Det er akupunkturplastre, og de VIRKER.

Det er absolut første gang i de ca. 10 år jeg har arbejdet med MLM at det ikke er kosttilskud eller tøj. Det er noget helt nyt.

Og så er det kunderne der nu render efter mig og ikke omvendt.

Dem der er skeptisk skal man bare komme ind på rækkevide af og få lov at sætte et plaster på og de er straks helt vilde efter at høre hvad det er.

Har du lyst at prøve, så skriv til mig eller ring på 29722174

MVH Mianne Søndergaard

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jette, jeg er meget interesseret :)

Mvh Anja

(email: anja_havskjaer@hotmail.com)

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mianne :) Ja jeg så først chatten var gammel efter jeg havde skrevet :)

Jeg er nemlig nysgerrig i mlm virksomheder, men kan ikke beslutte hvilken der er bedst.

Men hvis du vil besvare nogle spørgsmål jeg har må du godt skrive til min mail:

anja_havskjaer@hotmail.com

Mvh Anja

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja!

Har du fundet hvad du søgte?

Du kan opsøge mere information her www.jomacompany.dk om faldgrupprne om mulighederne og hvad du bør være opmærksom på forud for beslutning.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey John.

Nej jeg har ikke fundet et produkt endnu :)

Side 17 ud af 18 (173 indlæg)