Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udenlandsk vognmand??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg står med et spørgsmål om hvordan jeg finder en udenlands vognmand,

og nok mest fra østlandende, da jeg har en stor mængde træ jeg skal have fragtet. 

Kan ikke finde noget via nettet, så jeg tænkte der måske var nogen der kendte nogen som kendte en vognmand i østeuropa. 

Mvh. Christian 

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12666
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvis du nu skrev noget om hvor fra og til godset skal fragtes så ville vi måske have en change for at hjælpe dig!   HVorfor lige en vognmand fra østeuropa ??

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal fragtes fra horsens til farsø. 

Der skal køres ca. 16 gange tur retur. 

Men det skal være en vognmand med en stammetransporter.

Mvh. Chrstian

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Hvis du skal have fragtet det fra Horsens til Farsø, og du absolut vil benytte en østeuropæisk vognmand, skal du være meget opmærksom på EU reglerne omkring cabotage-kørsel (kørsel fra en destination til en anden i samme land). Dvs. en østeuropæisk vognmand må max kører 3 turer indenrigs i et andet EU-land på en periode på 7 dage. Det samme gælder i øvrigt vognmænd fra alle andre lande i Europa. Så hvis du regner med, at få kørt de 16 turer på samme uge mellem Horsens og Farsø med en ikke-dansk vognmand, vil du være medvirkende til lovbrud.

Hvis jeg var dig, ville jeg tage fat en en dansk vognmand i stedet for. De er meget professionelle og kan formentlig give dig en fast tur-pris, som du kan regne med. Du kan eksempelvis prøve at tage fat i Farsø Vognmandsforretning tlf. 9863 1122 eller en lokal i Horsens.

Pøj pøj med dit projekt :)

Hilsen Kasper

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Der er tale om kørsel af stammer, og det skal der desværre en special kævletransporter til, og det har Farsø Vognmandsforretning ikke tilrådighed. Men har allerede en der kører med jævne mellemrum. Men vi overvejede om vi kunne gøre det billigere. 

Mvh. Christian

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Kan du være mere konkret med hensyn hvilket land vognmanden skal være fra (skal det være Østeuropa eller må det også godt være Sydøsteuropa - du kan eventuelt oplyse det land han helst skulle være fra) og hvad du ellers måtte have af betingelser og krav. Kan du dertil du oplyse distinationerne præcist.

Mvh.

Eliza

 

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eliza, 

Har ikke noget konkret krav om hvor vognmanden skal være fra, bare at han kan gøre det billigt nok, men kan ikke oplyse nærmere end at distinationerne er fra horsens til farsø.  Men det skal jo være en der kan transportere stammer, dvs med kran. 

Mvh. Christian

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Bare det kan gøres billigere...

Hvor kvalmende at høre på det er folk som dig der har og er med til at smadre vognmands branchen herhjemme. i vil gøre alt for at spare lidt mønt. Håber du bliver knaldet for cabotage kørsel.  

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er fragten en rigtig stor post af den del der købes, og der er i forvejen meget lille avance på brænde, fordi råvare prisen er så høj. Derfor bliver prisen på det færdige træ også høj, og det har forbrugerne svært ved at forstå, oven i det er der mange der sælger brænde sort, og disse personer ødelægger min forretning, derfor bliver jeg nødt til at spare der hvor jeg kan for at kunne tilbyde mine kunder den mest favorable pris. 

Det skal siges at jeg bruger en dansk vognmand, og har gjort det i flere år nu. 

Mvh. Christian 

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)