Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er affiliate, og hvordan er intjeningspotentialet? :-)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Men du vil med 99,9 procent chance blive skuffet og droppe det igen. For de fleste mennesker kan det klart betale sig at kører med aviser i stedet.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for al infoen, jeg har fået et meget større indblik i det nu, og læse lidt mere om det :)

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Men du vil med 99,9 procent chance blive skuffet og droppe det igen. For de fleste mennesker kan det klart betale sig at kører med aviser i stedet.

 

Undskyld jesper, men jeg kan ikke li' din indstilling. Det handler ikke om hvor du kan tjene mere, men hvor meget man går op i det :)

Hvis han finder det interessant så skal han gøre det 110%, men ikke for at blive hurtig rig.

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke lige om 99,9 er det rigtige tal, men jeg er mere eller mindre enig med Jesper. Jeg regnede lidt på min indsats målt i timer (timer jeg kunne bruge på alt muligt andet) & indtjening, og det er først for nylig jeg er begyndt at kunne holde en nogenlunde anstændig timeløn.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De fleste nybegyndere som skriver et indlæg om affiliate, de leder efter den hurtige vej til rigdom, derfor prøver jeg bare at fortælle at sådan fungerer det ikke. Jeg er hverken negativ eller pessimistisk - kun realistisk. De fleste vil fejle, og de fleste vil fejle med et brag :-) Sådan er det............. Det cool hvis han finder det interessant, men det er et langt hop fra interessant til stabil indtjening - og det er vel det han satser på?

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det rigtigt nok, jeg søger efter mit kald til millionerne.! kan sikkert godt tjene det på affiliate hvis man stikker næsen højt nok op efter det. Jeg vil også undersøge det nærmere for at se om det kunne være noget for mig. Intet er bare sikkert endnu :P

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe peter du kommer ikke til at tjene millioner på det :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ville affiliate for at kunne tjene gode penge på det. Tilgengæld vil jeg mene at de fleste sagtens vil kunne tjene nok til et weekend ophold i London, Paris eller endda New York hver/hver anden måned hvis man laver et site om noget man brænder for og så bruger lidt energi på at få nogen besøgende.

Tilgengæld vil 99% af dem der straks kaster sig over lån/akasse/mobiler ikke tjene en krone. Se bare søgeresultaterne på de søgeord. De er fyldt til randen med one-pagers.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)