Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooker. Hvem kan anbefales

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer meget aktivt at give mig i kast med at intensivere mit salg vha. mødebookere. Kan I anbefale nogen - og hvilke gode råd kan I give med på vejen?

Tak for hjælpen.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå dig at kontakte PB Marketing, www.pb-marketing.com. Peter Bjarnarson, som er direktør, skriver også lidt herinde på Amino, og han har været i gang i mange år. Det er god kvalitet for pengene, man får.


Dbh
Anette

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Monica

Du stiller et godt spørgsmål, som jeg også kunne tænke mig at vide mere om, navnligt af samme grunde som dig. Herunder er jeg mest tilhænger af en resultatafhængig prismodel, idet man givetvis hurtigt risikerer at betale mange penge for ingenting. Måske burde man stimle et par konsulenter sammen herinde og arbejde lidt på dette over sommerferien, hvor der jo alligevel ikke noget, og så er man klar til at rykke medio august.

Hilsen Daniel

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville passe på med den resultatorienterede prismodel da det kan resultere i at kunderne får møderne presset ned i halsen og ikke er forberedte når du kommer på besøg.

Find et godt bureau der kan lave nogle kvalificerede møder på baggrund af den undervisning du har givet dem i dit produkt inden de går igang. Prøv med en kort periode og et kortsigtet mål inden du lægger dig fast på den endelige leverandør.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bernt

Mange tak for dit input. Selvsagt skal den resultatorienterede prismodel og mødebooking også føre til omsætning, ellers er der ingen incitament for mødebookeren at gå efter kunder med potentiale og gode møder. Til gengæld ville jeg også honorere mødebookeren tilsvarende godt og givetvis mere end den traditionelle prismodel.

Hilsen Daniel

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Monica

Jeg har haft god erfaring i forskellige sammenhænge med Valeur Marketing www.valeur.dk, som har været rigtigt gode til at kommunikere og booke møder med både offentlige og private virksomheder.

Samarbejdet har været rigtigt godt, og de har forstået at sætte sig ind i virksomhed og produkter/ydelser, før de har kastet sig ud i opgaven.

De allerbedste hilsener

John

PS Du må gerne kontakte mig, hvis du vil ha' mere uddybet.

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Helt enig. Kan man få en prismodel med mødebookeren hvor denne aflønnes afhængig af succesen af mødet er det en rigtig god model, men antallet af møder må ikke være det der måles på, det kan give rigtig mange dumme kilometer og "trælse" møder hvor kundeemnet kun har sagt ja tak til mødet for at slippe af med mødebookeren. Spild af tid og penge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres kommentarer. Og tak til de af jer, som har sendt mig mails med tilbud og uddybende spørgsmål. 

Jeg er som sagt bare ude i en tidlig sondering af terrænet, om I vil. Det er nyt for mig eventuelt at involvere mødebookere i mit arbejde, og jeg har derfor tænkt det som fornuftigt at høre om andres erfaringer og anbefalinger. 

Endnu kan jeg ikke blive mere konkret ift. opgaven, da jeg først selv skal være skarp på, hvilket af mine produkter/ydelser, jeg ønsker at sætte fokus på. 

Men interessant at høre om fordele og ulemper ved forskellige aflønningsformer.

TAK - og god sommerdag!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bernt

Du har helt ret, man bør gå efter kvalitet og ikke kvantitet. Tror det drejer sig om at finde en mødebooker hvor der er kemi, forståelse, samt en åben og ærlig dialog omkring forløbets hhv. projektets målsætninger mv. Igen tak for dine input.

Hilsen Daniel

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg er helt enig.

Og selvtak for dine input.

God dag.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)