Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stærkt faldende salg

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er.

Jeg er desværre kommet til et punkt, hvor jeg har svært ved at holde omsætningen igang på min webshop. Jeg har selv udviklet mit system, og har derfor brugt min (begrænsede, men rimelige) viden til, at søgeoptimere og skrive lange og brugbare artikler på webshoppen, samt tilføje min webshop til forskellige linkindex med unikke tekster. Jeg har eksperimenteret med Adwords, hvor jeg for 6 måneder siden kunne skrabe en rigtig god fornuftig omsætning ind hver dag, men nu kan jeg knap få et enkelt godt salg om dagen.

Jeg er desperart og har brug for kyndig viden og råd. Er der nogen der er villig til at tage et kig med friske øjne, og fortælle mig, om jeg blot har set mig blind på en åbenlys fejl?

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Et link ville være stor hjælp :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken webshop er det jeg kan ikke se noget link i indlægget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vidste ikke hvorvidt man måtte poste links i indlægget eller ej, men der er tale om www.Qmode.dk

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mette Theilgaard:

Jeg vidste ikke hvorvidt man måtte poste links i indlægget eller ej, men der er tale om www.Qmode.dk

Jeg viste lige hurtigt min kæreste din hjemmeside og fortalte hende at du oplevede en faldende omsætning - hendes første reaktion var at du må reklamere noget mere, for hun havde aldrig hørt om eller set din hjemmeside; og det er bestemt ikke fordi hair extensions er noget nyt for hende.

Jeg kørte din hjemmeside gennem WooRank ( http://www.woorank.com/en/www/qmode.dk )
Om man kan bruge WooRank til noget eller ej, må være op til enkelte, men jeg har brugt den som retningslinie til ting som jeg selv laver og har fundet værktøjet effektivt nok til mig.

Der står en masse tips og idéer til hvad du kan gøre for at optimere dit site i forhold til SEO; noget af det kan du måske bruge, andet kan være totalt irrelevant i forhold til dine produkter, men med lidt fornuftig tankegang, så kan du hurtigt filtrere i det.

En af de vigtigste ting som jeg falder over er at du ryger i DC fælden (Duplicate Content). Når du har indhold, som går igen, vil det trække dig ned i dine søgeresultater.

Der er også en sektion på siden der fortæller dig om relaterede sider (selvfølgelig ud fra hvad systemet får din side til at tro er relevant) og der er nogle sider du kan prøve at sammenligne med gennem WooRank og se hvad de gør bedre end dig,

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette..

Du har en meget pæn og overskuelig side. Hvis det er så er der stadig nogle ting som kan forbedres SEO mæssigt. Du har sikkert flere keywords du optimere for, har du en ide om hvor du ligger på google med dine søgeord?

Og ang det link som du ikke helt vidste om man måtte placere i et indlæg, så vil jeg så sige at ja det må man gerne. Jeg vil faktisk foreslå dig at lave en signatur med dit link i, ikke kun for at skabe gratis reklame, men også på den måde at skabe backlinks til din side, som google vil registrere.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mette!

Her kommer mine eksempler, som jeg håber er nyttige! 

Prøv at være nytænkende.
Jeg ved selvfølgelig ikke hvad du har prøvet.

Men en ting du kan gøre, er når du laver et salg, så vend tilbage til dine kunder og hør efter hvad de syntes om oplevelsen, var der mangler/ting du skal gøre anderledes etc.

Sørg for at overraske dine kunder, send et stykke slik eller et eller andet sjovt med, det skal ikke koste alverden men gør dine kunder glade, og de vil blive ved med at handle ved dig.
- Måske send et gavekort på 50 kr med? 

Du kan også vælge at lave din egen blog tilknyttet hjemmesiden.

Inddrag dine kunder til noget sjovt (spil, arrangementer, konkurrencer etc.)

Gør hjemmesiden personlig med en velkomst video eller sminketips whatever.
- Du kan gøre ligesom slikhaar.dk

Der er rigtig, rigtig mange muligheder når det kommer til markedsføring.
Nogle muligheder er billige, nogle er dyre, vælg de rigtige og scor kassen!
- Men igen, det kan jo være at du har prøvet de ting jeg nævner, men jeg er har bare til at give noget inspiration, fordi jeg ved ikke hvad du tidligere har lavet.

Jeg håber du kunne bruge det, held og lykke med detYes

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

P.S
Jeg kunne personligt godt tænke mig, at hjælpe dig med at hente flere salg med hjem.
Skriv gerne til mig på enten Amino eller mail (rasmus@nicolaisen.as

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Repox > Tusinde tak for din rigtigt gode og brugbare tilbagemelding. Faktisk har jeg haft en del problemer med "DC", fordi at jeg fik anbefalet af min webhotel-udbyder, at lave pæne URL'er, men med dén måde han har vist mig, så bliver der henholdvis det pæne link og det sædvanlige ?id=xx?type=xx, og de to links har det naturligvis samme indhold. Jeg har længe kæmpet med at finde en løsning på dette, men uden held.

Jeg vil helt sikkert gå igang med at studere WooRank. Jeg kan se, at den ikke har registreret nogle af mine H1'ere, så det må jeg hellere finde årsagen til. Og så er der en masse alt attributter der mangler. Der er vist rigeligt at gå igang med.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Den gamle webshop jeg kunne se i år 2009 http://wayback.archive.org/web/*/http://www.qmode.dk/ synes jeg personlig er pænere bedre fodnote

det der i sær kunne være en fordel var det samme antal produkt som før og gerne flere

hvorfor er der ikke blog stadigvæk på siden og hvad med alle de gamle undersider folk linket til før, kan se del af undersider der var dengang ,flere teksterne afkortet hvorfor har du det ,jo mere tekst jo bedre i sær når det videre formidler en viden

husk lav også en 404 fejl side alle de undersider som er fjernet går bare væk , jeg gætter på du har overtaget en side fra som er gamle eller har slettet nogle tekster og ikke fået alle på for kan se igennem wayback at siden ikke er som før har været

prøv derfor at få gang i nogle længere tekster på siden og de undersider der er afkortet lige længere tekst på dem

link profil er okay men forsætte med det og giv den knald

husk alle SEO ting oveni titler og tags billeder mv.

lidt tips har jeg og nogle andre skrevet i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Theilgaard:

Jeg vidste ikke hvorvidt man måtte poste links i indlægget eller ej, men der er tale om www.Qmode.dk

Her er problemet og den sidder desværre i det Gyldne snit.

http://qmode.dk/blog/?p=120

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)