Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede (MLM)

Side 2 ud af 17 (161 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

isabella_i:

Jeg vil meget gerne høre fra folk som kunne være interesseret i at høre mere om det. Jeg vil ikke skrive mere herinde omkring produkt osv. da det skal smages og ses, derfor vil jeg hellere komme ud og fortælle om det.

 

Synes godt nok det er komisk, at alle mlm'ere skriver på den måde.

Hvor meget skal man spytte i kassen, for at blive ''forhandler'', må man reklamere med produkterne med flyers, foldere m.m samtidig med at man bruger Zinzino´s navn i reklamen.

Hvor stor er profitten?

Med venlig hilsen
Umair Shahzad Mahmood

PS: Jeg er ikke interesseret i MLM Isabel, så du behøver ikke at kontakte mig :-) Vil bare vide om Zinzino bruger de samme luskede metoder som alle andre traditionelle MLM firmaer

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Mark Jensen:

Synes det er sjovt at dem som bliver lokket ind i MLM, starter ud med i deres første tråd at prøve og skaffe nye forhandlere / købere osv. Og folk forstår ikke hvorfor så mange aminoer ikke bryder sig om MLM og synes at det er useriøst. 

HeHe - sagde manden, der lokker med velkomstbonus i sin signatur. Dobbeltmoralen længe leve. Wink

Og hvor er det nu jeg har hørt om den tendens før - at man som nystartet forsøger at skaffe nye kunder......???

Damn - kan slet ikke komme på det lige nu... Stick out tongue 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Profit gives pr. solgt maskine, ugentlig provision på totalomsætningen af vare i teamet.

Beløbet for at være forhandler afhænger af hvordan man selv vælger at sætte det sammen.

Zinzino har selv flyers, kampanger osv. som kan bruge til at dele ud.

Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

isabella_i:

Zinzino har selv flyers, kampanger osv. som kan bruge til at dele ud.

Er det så nogen fælles flyers, eller er det ''personlige'' flyers med ens eget navn og tlf?

isabella_i:

Beløbet for at være forhandler afhænger af hvordan man selv vælger at sætte det sammen.

 Hvad vil det sige??

 

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ok Zinzino MLM lever endnu.

Jeg tror jeg vil lave et anderledes mlm indlæg altså et indlæg der fokusere på mlm produktet og ikke metoderne.

Lad os være konkrete:

Hvad koster en Zinzino maskine?

Hvad koster kaffen?

Kan man anvende andet kaffe end den som man kan købe hos Zinzino?

Er man bundet til en aftale?

Hvis man nu ønsker at blive forhandler skal man så købe en start pakke?

Hej fra Kim

 

Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil sige at der er en grundpris startpris for forhandlere og hvis man vil kan man betale lidt mere og få en større pakke. Hvis man vil være kunde er der kampanger, startpakker osv. så du kan få det som passer til dig.

De har flyers osv. som er fælles.

Men man må f.eks. godt lave en hjemmeside som partner og bruge Zinzinos navn der

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Umair Mahmood:

isabella_i:

Jeg vil meget gerne høre fra folk som kunne være interesseret i at høre mere om det. Jeg vil ikke skrive mere herinde omkring produkt osv. da det skal smages og ses, derfor vil jeg hellere komme ud og fortælle om det.

Synes godt nok det er komisk, at alle mlm'ere skriver på den måde.

 
Det er der 2 MEGET simple årsager til:
 
1) Når man præsenterer en MLM-forretning, så præsenterer man både et produkt og et forretningskoncept. Forretningskonceptet kan både drives som dropshipping, som micro-franchise, som online og offline forretning og flere andre måder, så det er tæt på umuligt at præsentere forretningen ordentligt, da det jo kommer an på, på hvilket niveau kunden er interesseret.
 
2) Hvis folk ikke gider bruge 30 min. på at høre om en forretningsmulighed, så er de slet ikke interessante som networkere - da det jo i høj grad handler om at komme ud og møde nye mennesker - og så kan man spare salgstalen vedr. forretningen - og nøjes med at tale om produkterne.
 
It's as simple as that. Wink
 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kun Maskine koster 2500 kr

Kaffen købes i abo. og mener det er 150 kr om måneden

Maskine og abo. kan købes som kampange ligesom mobil telefoner så maskinen kun koster 1 kr. og abo. bliver lidt dyere.

At blive forhandler koster 5990 og så får du to espresso maskiner en til hjemmebrug og en til at tage med rundt. man kan vælge en tillægs pakke så man får nogle forskellige ting med som kopper osv.

Hvis man gerne vil være forhandler skal man købe en pakke skaffe 2 partnere og 5 kunder så er man kørende.

Fra København K
Tilmeldt 9. Dec 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har Zinzino en hjemmeside?

Mvh
Umair

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

isabella_i:

Kun Maskine koster 2500 kr

Kaffen købes i abo. og mener det er 150 kr om måneden

Maskine og abo. kan købes som kampange ligesom mobil telefoner så maskinen kun koster 1 kr. og abo. bliver lidt dyere.

At blive forhandler koster 5990 og så får du to espresso maskiner en til hjemmebrug og en til at tage med rundt. man kan vælge en tillægs pakke så man får nogle forskellige ting med som kopper osv.

Hvis man gerne vil være forhandler skal man købe en pakke skaffe 2 partnere og 5 kunder så er man kørende.

Godt og enkelt svar.

Men det skal vel være zinzino kaffe for man kan vel ikke andre andre typer?

Hej fra Kim

Side 2 ud af 17 (161 indlæg)