Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede (MLM)

Side 3 ud af 17 (161 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det skal det, men denne kaffe er rigtig god så vil man uden tvivl vælge :)

Jeg laver konditor kager og kan rigtig godt lide at produkter har noget kvalitet og derfor laver jeg f.eks. ekstra ordinære kager. Netop denne kvalitet syntes jeg at zinzino har, og derfor mener jeg at produktet er alletiders og det er det som har fået mig til at vælge dette, frem for så meget andet.

Kaffen er malongo kaffe som er eksklusiv kaffe.

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

1) Når man præsenterer en MLM-forretning, så præsenterer man både et produkt og et forretningskoncept. Forretningskonceptet kan både drives som dropshipping, som micro-franchise, som online og offline forretning og flere andre måder, så det er tæt på umuligt at præsentere forretningen ordentligt, da det jo kommer an på, på hvilket niveau kunden er interesseret.
 
2) Hvis folk ikke gider bruge 30 min. på at høre om en forretningsmulighed, så er de slet ikke interessante som networkere - da det jo i høj grad handler om at komme ud og møde nye mennesker - og så kan man spare salgstalen vedr. forretningen - og nøjes med at tale om produkterne.
 
It's as simple as that. Wink

Det kan du jo have ret i Allan men det kunne jo også være at det er det gamle salgstrick om at skabe en personlig relation for der ved at kunne sælge sit produkt på relationen - det er jo nemmere at sælge produkter mennesker til menesker (og måske endda fra nogle man stoler på) fremfor at give dem en mulighed for at overveje, sammenligne produkterne for derefter at gøre deres valg. Det er vel det MLM er og det er vel derfor at der er en generel tilbageholdenhed for at diskutere endsige oplyse noget uden for den personlige relations sfære.

Kim

 

 

 

 

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

isabella_i:

Ja det skal det, men denne kaffe er rigtig god så vil man uden tvivl vælge :)

Jeg laver konditor kager og kan rigtig godt lide at produkter har noget kvalitet og derfor laver jeg f.eks. ekstra ordinære kager. Netop denne kvalitet syntes jeg at zinzino har, og derfor mener jeg at produktet er alletiders og det er det som har fået mig til at vælge dette, frem for så meget andet.

Kaffen er malongo kaffe som er eksklusiv kaffe.

Er det så ikke nemmere bare at købe nogle friske kaffebønner og brygge dem selv, lige som du værdsætter dit håndværk, frem for at forfalde til færdig lavet kaffe på kapsler?

Kiloprisen er alt for dyr - selv Nespresso er billigere både på maskinerne og kaffen. De har et større udvalg nu når man vælger at binde sig til en leverandør. Skulle man vælge det pga. nemheden hvorfor så ikke vælge en maskine som er en åben standard hvor man kan få mange flere typer kaffer fra flere leverandører og tilmed til en pris der er billigere end Zinzino?

Hvad er det der gør kaffe fra Malongo eksklusivi forhold til så mange andre kaffer eks. fra peter larsen, bki, merrild og andre store producenter?

Hej fra Kim

 

  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim L:

Det kan du jo have ret i Allan men det kunne jo også være at det er det gamle salgstrick om at skabe en personlig relation for der ved at kunne sælge sit produkt på relationen - det er jo nemmere at sælge produkter mennesker til menesker (og måske endda fra nogle man stoler på) fremfor at give dem en mulighed for at overveje, sammenligne produkterne for derefter at gøre deres valg. Det er vel det MLM er og det er vel derfor at der er en generel tilbageholdenhed for at diskutere endsige oplyse noget uden for den personlige relations sfære.

Selfølgelig kan det også være et trick - men det har jo ikke noget med MLM at gøre. Alle mennesker der henvender sig til dig med et tilbud - kan jo enten være reelle eller svindlere.

Men hvis man vælger at sige ja tak til at høre mere via et personligt møde - så har man jo netop en glimrende mulighed for at finde ud af, hvad det er for en type person, der kommer med tilbudet, og hvad det er for en type forretning.

Jeg vil da langt hellere handle med en person som gider tage sig tid til at mødes i forhold til at indgå en handel over nettet eller telefonen - altså når vi taler investeringer og større handler.

Jeg kan godt forstå, at folk er skeptiske, da der selvfølgelig er eksempler på, at folk er blevet snydt inden for MLM - men de samme historier findes i stort set alle andre brancher, og derfor forstår jeg ikke, hvorfor så mange har så stor berøringsangst lige så snart ordet MLM bliver nævnt.

Det er en helt almindelig forretningsform - så der gælder de samme regler, som i alle andre brancher. Få info, vurder, overvej - og slå til eller løb væk.

Længere er den ikke. Wink

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla Grønberg:

Er kun interesseret i dropshipping Smile

Det skulle du da tage og benytte dig af så.

Lige nu er I f.eks. 5.000,- kr. dyrere end lavpriskøkken og whiteaway på et Siemens Side-by-Side skab. Wink

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle har deres meninger uanset om man kan lide mlm eller ej.

Jeg oprettede kun dette indlæg for at høre om nogel kunne være interesseret i at mødes, intet andet, det er der vel ikke noget galt i, som sagt alle har lov at sige nej.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lavpriskoekken har slet ikke siemens side by side køleskabe....
Tilgengæld så er vi billigere på mange andre vare Wink 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla Grønberg:

Lavpriskoekken har slet ikke siemens side by side køleskabe....
Tilgengæld så er vi billigere på mange andre vare Wink 

Nu var det ikke for at starte et battle.

Du har bare talt grimt om MLM mange gange - så nu fik jeg bare lyst til at give lidt den anden vej. Wink

I øvrigt mener jeg da bestemt, at det er et Siemens Side-by-side skab hos lavpriskøkken, som jeg sidder og kigger på her.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 3 ud af 17 (161 indlæg)