Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjaelpeorganisationer.dk er klar til besøgende

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du skal have lavet flere sider til over 2000,- kr. baseret på en 35 USD template så tøv endelig ikke med at ringeBig Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Maelstrom:

Jeg er klar over, at det moralsk kan være lidt af en diskussion, om man skal kunne tjene penge på at levere leads til hjælpeorganisationer, men det er ikke en diskussion jeg ønsker her.

Jeg synes netop det er det mest interessante ved dette indlæg. Desuden burde man skrive med fed skrift på forsiden at man "tager" en del af kagen.

Så kan man jo vælge at smide sin støtte i den rigtige kasse. 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Maelstrom:

Jeg er klar over, at det moralsk kan være lidt af en diskussion, om man skal kunne tjene penge på at levere leads til hjælpeorganisationer, men det er ikke en diskussion jeg ønsker her.

Jeg synes netop det er det mest interessante ved dette indlæg. Desuden burde man skrive med fed skrift på forsiden at man "tager" en del af kagen.

Så kan man jo vælge at smide sin støtte i den rigtige kasse. 

Pænt af dig at du byder ind med dine egne opgaver, når jeg netop roser Faz og hans arbejde.

Oplyser du selv konsekvent hver gang du får en 'bid af kagen' når folk benytter dine hjemmesider? Det gøres i dette tilfælde.

Tak fordi du NETOP begynder en diskussion jeg ikke ønsker i dette indlæg. 

Hav en god aften 

 

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side, der ser meget professionel ud.

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side!

Ser meget professionel ud.

Jeg laver gerne et logo til dig gratis, hvis du er interesseret.

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Synes klart det er et problem at siden ser så officiel ud, og logoet som nævnt ligner røde kors'. At man skal helt ned på bunden af siden, ind på Om Os, og et godt stykke ned i teksten for at finde ud af, at det er kommercielt grænser til at slå plat på folks vilje til at hjælpe andre i nød.
At du så ikke vil have en diskussion om det? Tja, så må du vel lade være med at skrive på et debatforum, selvom dit formål måske kun var at få link juice. 
Alt i alt, ikke særlig god stil.  

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget jeg bed mærke i var billedet med pakistanerne fra jordskælvs/oversvømmelses områderne, som jeg er 100 % sikker på, at jeg har set inde på Dansk Røde Kors. Er det et du har købt rettigheden til at bruge? Eller fået tilladelse til at bruge?

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

du er jo ikke uafhængig hvis du modtager penge hver gang nogen støtter et godt formål?

du kunne jo skifte det ud med © 2011 Hjaelpeorganisationer.dk - en reklame finansieret side.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

mankon: Jeg har købt billedet på istockphoto, så jeg har rettighederne til det.

Rami: Det er altså langtfra alle links at der er kommision på. Ingen af nyhederne giver nogen som helst form for kommision - der er en støt nu knap til Folkekirkens Nødhjælp under Afrikas Horn nyheden - der er ingen kommision på. 5 ud af 11 af organisationerne giver kommision. Samt der er en ret åbenlys reklame for Røde Kors's online butik under Røde Kors. Kommisionerne er altså der, hvor der er er abonnement på den ydelse organisationen sælger - dvs. direkte donation til fx Afrika tjenes der ingen penge på som i forbindelse med Afrikas Horn.

Har du fx. linket til den billigste butik på din prissammenligningsside selvom du ikke modtager kommision fra denne? Har du "reklamefinansieret" eller "sponsorfinansieret" klistreret på din side med store fede blokbogstaver? Nej, og det har de færreste nok. Dem der har, kan jo ligeså godt lukke siden med det samme igen. Det står dog på sitet at det kan forekomme kommision.

Jeg takker for de rigtig mange meninger der er kommet frem, og er glad for, at udseendet holder - bortset fra logoet (kan vi sagtens være enige om). Jeg har det også fint, med alle dem som synes at det er helt forkert, at man kan tjene penge på, at skaffe organisationer penge, så de ikke selv behøver bruge 20 kr. pr. klik på Google. Hvad jeg dog synes er lidt ufint i kanten, er at dem med egne affiliatesites kaster med sten, når de selv bor i et glashus. Det er lidt dårlig stil synes jeg.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

siden er sådan set okay bare der ikke tjenes penge på andres nød i verden alle penge man formidler skal gå videre til dem.

Klart stå øverste at tjener penge på siden.

Kunne skrive øverste på siden du støtter øverste alt gratis og siden tjenes intet på for fattigdom og nøs skal der ikke tjenes penge på.

Du videre formidler derved et godt budskab og et  positivt iværksættere budskab.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)